Als ik denk dat je jonger dan, pak 'em beet, 18 bent, zit er dan ver naast?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:43 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Ze moeten ook niet verliefd wotrden dat moet je vermijden. Maar ook als ze verliefd worden kun je nog wel een relatie hebben met alleen sex als zij de enige is die verliefd is is het juist makkelijker om sex te hebben. het is van jou kant dan geen relatie maar alleen leuk en voor haar dan wel.
Ik ben niet jonger als dat ik ben ouder. 26 hoezo?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:00 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als ik denk dat je jonger dan, pak 'em beet, 18 bent, zit er dan ver naast?
Dus als ik je goed begrijpt gaat het erom wat JOU wel goed uitkomt en dat je hiermee mogelijk een vrouw kwetst is voor jou niet van belang....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:43 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Ze moeten ook niet verliefd wotrden dat moet je vermijden. Maar ook als ze verliefd worden kun je nog wel een relatie hebben met alleen sex als zij de enige is die verliefd is is het juist makkelijker om sex te hebben. het is van jou kant dan geen relatie maar alleen leuk en voor haar dan wel.
Djezus, had je nog geen 18 gegeven en dan ben je al 26....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:05 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Ik ben niet jonger als dat ik ben ouder. 26 hoezo?
Zolang hij eerlijk is over zijn motieven is het toch echt haar verantwoordelijkheid als ze verliefd wordt en gekwetstquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:24 schreef Vatsyayana het volgende:
[..]
Dus als ik je goed begrijpt gaat het erom wat JOU wel goed uitkomt en dat je hiermee mogelijk een vrouw kwetst is voor jou niet van belang....
This is not respect, and so you don't deserve respect... dus jezelf niet beklagen als je vrouwtje het elders zoekt![]()
Hmm, verliefd worden is geen bewuste keuze of actie, dus daar kan niemand verantwoordelijk voor zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zolang hij eerlijk is over zijn motieven is het toch echt haar verantwoordelijkheid als ze verliefd wordt en gekwetst
mzz niet alleen twente..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:37 schreef Dunaghiri het volgende:
1. Ga je mee Brommers kieken (als je in twente woont)
Wow.... met opmerkingen als dit HOOP ik dat je vriendin een ander heeft...... (zie R&P topic zelfde user.. )quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:43 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Ga toch maar eens het andere topic bekijken, ben zelf soms wat sterk in vrouwen de grond in boren al train ik erop om het minder te laten zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 07:41 schreef avotar het volgende:
[..]
Wow.... met opmerkingen als dit HOOP ik dat je vriendin een ander heeft...... (zie R&P topic zelfde user.. )
ja inderdaad en kan best hoor dat ze het wel accepteerd, heb dit ook ooit eens meegemaakt, ik accepteerde het ook en hoewel niemand het geloofde was het toch echt zo! wist dan ook wel dat we niet bij elkaar paste maar voelde wel ietsje meer dan "just for sex", vond ik ook niet erg, maakte de sex voor mij ook weer specialer. dus ja... het KAN!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:32 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Hebben we dan niet beiden voordeel daarvan ?
Idd, mensen geloven mij ook nooit dat het mogelijk is, ik ging al zo'n beetje aan mezelf twijfelen of ik nu raar was of niet :-) ... Maargoed, ik heb een lotgenoot ....quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:44 schreef klossie het volgende:
[..]
ja inderdaad en kan best hoor dat ze het wel accepteerd, heb dit ook ooit eens meegemaakt, ik accepteerde het ook en hoewel niemand het geloofde was het toch echt zo! wist dan ook wel dat we niet bij elkaar paste maar voelde wel ietsje meer dan "just for sex", vond ik ook niet erg, maakte de sex voor mij ook weer specialer. dus ja... het KAN!![]()
Maar kiezen om met een seksrelatie door te gaan ook al ben je verliefd is wel een eigen keuze. De consequenties daarvan, namelijk gekwetst worden, neem je dan op de koop toe. Niet achteraf gaan lopen janken dusquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:45 schreef Vatsyayana het volgende:
[..]
Hmm, verliefd worden is geen bewuste keuze of actie, dus daar kan niemand verantwoordelijk voor zijn.
Eerlijk zijn over je motieven was juist de discussie; RobbieRicardo heeft daar juist geen trek in, als ik zo zijn posts lees.![]()
Als ze wist dat het om een sexrelatie ging, dan kan het nog wel pijn doen als je verliefd geworden bent, maar flinke meid zijn en doorgaan met je leven.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar kiezen om met een seksrelatie door te gaan ook al ben je verliefd is wel een eigen keuze. De consequenties daarvan, namelijk gekwetst worden, neem je dan op de koop toe. Niet achteraf gaan lopen janken dus
Tjah ze zal zich aanpassen aan jouw wensenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:20 schreef Henk_Telefoon het volgende:
In principe heeft hij wel een klein beetje gelijk. Ik gaf al eerder aan in dit topic dat ik ook zo'n sex relatie heb. De vrouw in kwestie is ook verliefd op mij en ik niet op haar. Ik vind haar leuk en aantrekkelijk en we hebben goede sex, maar verliefd, nee !! Ik heb dan ook al duidelijk laten weten dat ik geen serieuze relatie wil met d'r, daar heeft zij ook respect voor. Ze geeft zelf ook aan dat ze er van geniet sex te hebben met me, ook al heeft het geen goed verloop qua relatie, ze geniet ervan zolang het gaat .. Als je het toch beiden weet is er toch geen probleem ?
Ik begrijp uit jouw posts dat je daar vanaf het begin open en duidelijk in bent geweest. In mijn ogen de enige juiste manier om met mensen om te gaan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:59 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Maar Vatsyayana, wat denk je dan van mij ? Ik heb ook een pure sexrelatie waar 1 verliefd is (zoals eerder te lezen viel) ..
Vandaar dat ik iig altijd duidelijke regels heb wat dit betreft. ZOdra een van de 2 verliefd is, of op dat punt staat om het te worden is het direct over.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar kiezen om met een seksrelatie door te gaan ook al ben je verliefd is wel een eigen keuze. De consequenties daarvan, namelijk gekwetst worden, neem je dan op de koop toe. Niet achteraf gaan lopen janken dus
Juist!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Vandaar dat ik iig altijd duidelijke regels heb wat dit betreft. Zodra een van de 2 verliefd is, of op dat punt staat om het te worden is het direct over.
Nope. Er kunnen dan verwachtingen zijn van de ene kant die de ander niet heeft.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:51 schreef nynke1981 het volgende:
dat hoef je niet te vragen toch? zoiets gebeurd of niet lijkt me.
ja dan zit er niets anders op hequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:46 schreef sanger het volgende:
Bij mij werd het alleen een sexrelatie omdat ik al een andere relatie hebh
dus dan komt de anale sex?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:05 schreef Deetch het volgende:
Vaak leidt een sexrelatie tot verleifdheid of jaloezie geveoelens bij een van de twee en dan is er stront aan de knikker want een ongelijkwaardige relatie loopt altijd uit op stront.
Op zoek?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:42 schreef N-joy het volgende:
Meestal gebeurt het zomaar, en dan gaat het ook vanzelf over.
Als je ernaar op zoek gaat is het handiger wanneer je een vrouw bent, lijkt me...
Hypothetisch gezien, opportunistisch mannetjequote:
Tja, ik kan ook wel zeggen dat ik op zoek ben, maar dan heb ik minder kans. Snap je?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:05 schreef N-joy het volgende:
[..]
Hypothetisch gezien, opportunistisch mannetje
Zolang hij maar ten volle beseft dat het geen relatie gaat worden, mag hij best verliefd zijn. Het is dan zijn keus er ondanks dat mee door te gaan. Ik ben in ieder geval helder over mijn motievenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Vandaar dat ik iig altijd duidelijke regels heb wat dit betreft. ZOdra een van de 2 verliefd is, of op dat punt staat om het te worden is het direct over.
Moet je zo iemand dan niet tegen zichzelf in bescherming nemen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 04:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zolang hij maar ten volle beseft dat het geen relatie gaat worden, mag hij best verliefd zijn. Het is dan zijn keus er ondanks dat mee door te gaan. Ik ben in ieder geval helder over mijn motieven
Ik ben moeder Theresa niet, ik heb af en toe wel een goede beurt nodig. En ik geloof in eigenverantwoordelijkheidquote:Op zondag 14 augustus 2005 04:14 schreef Krush het volgende:
[..]
Moet je zo iemand dan niet tegen zichzelf in bescherming nemen?
Niet iedereen kan daar even goed mee omgaan. Heb je nooit een stalker achter je aan gehad?quote:Op zondag 14 augustus 2005 04:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
En ik geloof in eigenverantwoordelijkheid
On Topic:quote:Op zondag 14 augustus 2005 04:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ben moeder Theresa niet, ik heb af en toe wel een goede beurt nodig. En ik geloof in eigenverantwoordelijkheid
In het begin wel natuurlijk.. Maar als je al een aantal x duidelijk bent geweest dat het nooit meer kan worden dan een sexrelatie en diegene blijft een bord voor zn kop hebben, dan is t zijn of haarprobleem als zij/hij gekwetst gaat worden hierdoor..quote:Op zondag 14 augustus 2005 04:14 schreef Krush het volgende:
[..]
Moet je zo iemand dan niet tegen zichzelf in bescherming nemen?
nou.....niet altijd....quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:45 schreef Hanneke1983 het volgende:
zoiets vraag je niet.... daar werk je naar toe...
see above...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:54 schreef KonnieKipke het volgende:
dat vraag je niet, dat loopt zo...
dat kan ik beamen. zoiets begint vanzelfquote:
Ik heb al zeker 2 keer iemand gewoon op de kop af gevraagd om te neuken en daar stemde ze meteen mee in.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |