meldtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:31 schreef Mukie het volgende:
Wie heeft er hier allemaal een Sexrelatie ofwel een Fuckbuddy?![]()
Tja...........................quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat gaat erover als je er al een hebt.
Hoe pak je het aan als je er nog geen hebt?
Meldt ook trouwensquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Wie heeft er hier allemaal een Sexrelatie ofwel een Fuckbuddy?![]()
Dat is idd minder jaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:27 schreef klossie het volgende:
[..]
ja ok maar aangezien iedereen spreekt over: er één hebben gaf ik maar even de link!
en nog steeds ben ik van mening dat een seksrelatie moet lopen zoals het loopt, m.i. vraag je niet iemand voor een seksrelatie, je hebt seks en op een gegeven moment een gewone relatie, niets nada niets meer of je besluit op een seksrelatie over te gaan...
beetje jammer alleen dat de TS niets meer laat horen...
* PieterCK gaat ook wel over op lurken...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat is idd minder ja
Lurkt vast nog wel mee
Tuurlijk joh, er staan dagelijks tig vrouwen voor mijn deur om te vragen of ik ze wil neuken.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:36 schreef Ladyxima het volgende:
dat moet je niet vragenkomt vanzelf, of niet
![]()
Hmmm... Klinkt als een verkapt: "ik wil het wel, maar niemand wil mij, dus zeg ik maar dat ik niet wil"quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:02 schreef Henk_Telefoon het volgende:
willen en overkomen, zit een daadwerklijk verschil in ja .. Mij overkomt het terwijl ik het niet wil
Sorry... khad geen zin om alles terug te lezen...quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:04 schreef Henk_Telefoon het volgende:
nee hoor, als je het topic goed terug lesst weet je dat ik zo iemand heb, maar ik ben het beu momenteel, en ga ik ermee ophouden ..
Herkenbaar... alleen erg vervelend als de ander niet opgeeft..quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:04 schreef Henk_Telefoon het volgende:
nee hoor, als je het topic goed terug lesst weet je dat ik zo iemand heb, maar ik ben het beu momenteel, en ga ik ermee ophouden ..
Heeft eigenlijk al iets te lang geduurd dus...quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:09 schreef Henk_Telefoon het volgende:
inderdaad .. Sex wordt minder, er wordt meer van mij verwacht in de vorm van een relatie, terwijl dat duidelijk is geweest vanaf het begin dat dat er niet van zou komen, dan wodt het tijd om je biezen te pakken denk ik dan ..
Inderdaad, er heeft al menig traantje gevloeid bij de dame in kwestie, ik vind dat ook niet leuk, maar beter zo dan i neen droom laten leven toch ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Heeft eigenlijk al iets te lang geduurd dus...
Dat wordt nog lastig...
Zeker!! Duidelijkheid gaat voor alles. Ook als je daarmee iemand pijn doet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:16 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Inderdaad, er heeft al menig traantje gevloeid bij de dame in kwestie, ik vind dat ook niet leuk, maar beter zo dan i neen droom laten leven toch ?
quote:1. Ga je mee Brommers kieken (als je in twente woont)
whehehe precies, gewoon wachten tot er een rij voor je deur komtquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:39 schreef tommytheman het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, er staan dagelijks tig vrouwen voor mijn deur om te vragen of ik ze wil neuken.Komt allemaal vanzelf joh
Dan zijn we het daar over eens in ieder geval !quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zeker!! Duidelijkheid gaat voor alles. Ook als je daarmee iemand pijn doet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |