zoiets?quote:"sorry, mag ik je even iets vragen...je ziet er uit alsof je wel een goede beurt kan gebruiken, maar niet alsof je boeiend genoeg bent voor een echte relatie, dus wat dacht je van af en toe een avondje vrijblijvend neuken?"
Dat vraag je toch niet... dat ontstaat meestal gewoon. Er is een soort een van seksuele aantrekkingskracht, je belandt bij elkaar in bed, je hebt geen idee wat dit nou eigenlijk is. Je evalueert de boel de volgende dag op msn, komt erachter dat zij niet echt zit te wachten op een relatie maar de seks wel fijn vond. Je spreekt opnieuw af.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:49 schreef Da_KlouwN het volgende:
De TT zegt genoeg
Liefst zo subtiel mogelijk![]()
Dit is veruit de beste manier in mijn ogenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:08 schreef Tembaco3kwart het volgende:
ja, ik heb eigenlijk helemaal niet zo'n zin in een vriendje enzo, maar zou wel weer eens sex willen hebben..
-knip-
das handig, hoef je zelf geen moeite te doenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:08 schreef Tembaco3kwart het volgende:
ehmmm bij mij vroeg ZIJ het..
-knip-
Aaah ja, bij vrouwen komt dat veel minder voor, jij wiskundig genie...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:50 schreef razorfish69 het volgende:
Zelf heb ik een paar keer een sexrelatie gehad. Dat zijn dingen die je inderdaad niet, maar dat gebeurd gewoon...
Het is echt niet zo dat alleen mannen op zoek zijn naar sex of een sexrelatie. Vrouwen ook, alleen dat hoor in het algemeen wat minder...![]()
1 keer heb ik met 1 van mijn beste vriendinnen een paar maanden een sexrelatie gehad. Het was net uit met haar vriend en ze had behoefte en sex en van het een kwam het ander... Prima tijd gehad samen!
Zolang hij me meervoudige orgasmes bezorgt, mag hij me best gebruikenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:32 schreef American_Nightmare het volgende:
Haha de meeste hier denken dat ze seksrelaties hebben gehad, maar in werkelijkheid zijn ze gewoon flink gebruikt en proberen ze het achteraf goed te praten door te zeggen dat het een seksrelatie was.![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 14:01 schreef Soepkip1980 het volgende:
Hoe kom ik in uterecht
Dat klopt Je moet het niet vragen want daar geef je vrouwen de verkeerde indruk mee je moet gewoon jezelf zijn en af en toe laten merken dat je ze wel ziet zitten. Het komt dan vanzelf.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:18 schreef Christine het volgende:
Zoiets gebeurt gewoon. Niks vragen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zolang hij me meervoudige orgasmes bezorgt, mag hij me best gebruiken
Grr ik kan ook niets zeggen zonder dat jij het ziet als een persoonlijke uitnodiging.quote:
En dan naar die kop van ze kijken. Prachtig!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:41 schreef Roellio het volgende:
Gewoon een paar keer daten, aantal keer sex hebben, en als je dan op het punt bent aangeland waar zijn vraagt: "En... hebben we nu wat?"
Dan zeg je: NEE!![]()
![]()
Denk dat je juist een verkeerde indruk achterlaat als je niet open bent over je motieven. Zo ontstaat de overtuiging dat mannen klootzakken zijn: vrouw wordt verliefd, denkt dat er een relatie ontstaatquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:12 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Dat klopt Je moet het niet vragen want daar geef je vrouwen de verkeerde indruk mee je moet gewoon jezelf zijn en af en toe laten merken dat je ze wel ziet zitten. Het komt dan vanzelf.
het gebeurt sporadisch dat een meervoudig orgasme uitblijftquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:23 schreef SwOoSh het volgende:
hehe tis me wellis gelukt hoor, die meervoudige orgasmes bezorgen.....
Ze moeten ook niet verliefd wotrden dat moet je vermijden. Maar ook als ze verliefd worden kun je nog wel een relatie hebben met alleen sex als zij de enige is die verliefd is is het juist makkelijker om sex te hebben. het is van jou kant dan geen relatie maar alleen leuk en voor haar dan wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:34 schreef Vatsyayana het volgende:
[..]
Denk dat je juist een verkeerde indruk achterlaat als je niet open bent over je motieven. Zo ontstaat de overtuiging dat mannen klootzakken zijn: vrouw wordt verliefd, denkt dat er een relatie ontstaat, man zegt 'sorry, ik ga puur voor de sex'.
![]()
Communicatie, communicatie...![]()
Als je het in het midden wilt laten ben je gewoon bang dat je sex misloopt, en ben je dus gewoon een egoïstische eikel. Wil je alleen sex, zoek dan op de juiste plaats and be open about it.![]()
Als ik denk dat je jonger dan, pak 'em beet, 18 bent, zit er dan ver naast?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:43 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Ze moeten ook niet verliefd wotrden dat moet je vermijden. Maar ook als ze verliefd worden kun je nog wel een relatie hebben met alleen sex als zij de enige is die verliefd is is het juist makkelijker om sex te hebben. het is van jou kant dan geen relatie maar alleen leuk en voor haar dan wel.
Ik ben niet jonger als dat ik ben ouder. 26 hoezo?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:00 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als ik denk dat je jonger dan, pak 'em beet, 18 bent, zit er dan ver naast?
Dus als ik je goed begrijpt gaat het erom wat JOU wel goed uitkomt en dat je hiermee mogelijk een vrouw kwetst is voor jou niet van belang....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:43 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Ze moeten ook niet verliefd wotrden dat moet je vermijden. Maar ook als ze verliefd worden kun je nog wel een relatie hebben met alleen sex als zij de enige is die verliefd is is het juist makkelijker om sex te hebben. het is van jou kant dan geen relatie maar alleen leuk en voor haar dan wel.
Djezus, had je nog geen 18 gegeven en dan ben je al 26....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:05 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Ik ben niet jonger als dat ik ben ouder. 26 hoezo?
Zolang hij eerlijk is over zijn motieven is het toch echt haar verantwoordelijkheid als ze verliefd wordt en gekwetstquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:24 schreef Vatsyayana het volgende:
[..]
Dus als ik je goed begrijpt gaat het erom wat JOU wel goed uitkomt en dat je hiermee mogelijk een vrouw kwetst is voor jou niet van belang....
This is not respect, and so you don't deserve respect... dus jezelf niet beklagen als je vrouwtje het elders zoekt![]()
Hmm, verliefd worden is geen bewuste keuze of actie, dus daar kan niemand verantwoordelijk voor zijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zolang hij eerlijk is over zijn motieven is het toch echt haar verantwoordelijkheid als ze verliefd wordt en gekwetst
mzz niet alleen twente..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:37 schreef Dunaghiri het volgende:
1. Ga je mee Brommers kieken (als je in twente woont)
Wow.... met opmerkingen als dit HOOP ik dat je vriendin een ander heeft...... (zie R&P topic zelfde user.. )quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:43 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |