Eindelijk neemt een supermarkt een assoirtemment van allochtonen in hun selectie ik ben daar erg blij over - en AH is de enige supermarkt die opkomt voor de belangen van allochtonenquote:ZAANDAM - Albert Heijn zet de jacht in op allochtone klanten. Filialen van de marktleider in wijken in buurten met grote concentraties allochtonen krijgen een speciaal assortiment gericht op deze doelgroep.
Dat schrijft Distrifood. De eerste winkel met het aangepaste assortiment is afgelopen donderdag geopend in de Rotterdamse deelgemeente Kralingen-Crooswijk. Dit betreft het voormalige koopcentrum Den Toom. Het is echter niet de bedoeling het nieuwe assortiment over alle filialen uit te rollen.
Pascale Smeets van Albert Heijn: 'Per winkel zal worden bekeken of die in aanmerking komt voor het speciale exotenassortiment. Het is echter beslist niet zo dat dit soort assortiment over de hele formule zal worden uitgerold.' Het assoriment betreft agf en kruidenierswaren.
Bron : zibb.nl/food
dat ook maar er komen nu ook Marokkaans brood en Marokkaanse vlees of etenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:49 schreef Dementor het volgende:
Wat mis je dan in de AH wat niet bij Achmed de islamitische slager op elke hoek van de straat in een allochtonenwijk te krijgen is?
Ik heb altijd het idee dat allochtonen juist naar de kleine winkeltjes gaan omdat het daar een stuk goedkoper is.
De nieuwe producten zullen wel voor een speciale AH prijs verkocht worden en helaas maar waar dat is voor veel allochtonen nog steeds onbetaalbaar.
Ik meen toch echt dat vlees Halal moet zijn wil een moslim het eten, wat dat betreft zou ik de AH niet vertrouwen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:53 schreef Meki het volgende:
[..]
dat ook maar er komen nu ook Marokkaans brood en Marokkaanse vlees of eten
kijk eens naar de Internationale pad bij de Albert Heijn
AH: Alles Halal.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:57 schreef dVTB het volgende:
AH: Achmed Heijn
turks brood, dat moet er komenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:49 schreef Dementor het volgende:
Wat mis je dan in de AH wat niet bij Achmed de islamitische slager op elke hoek van de straat in een allochtonenwijk te krijgen is?
denk eens positiefquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:57 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Met zo'n TT dacht ik dat de kassiere's razzia's aan het inzetten waren op allochtone winkeldieven (a la Anja Joos).
Specialiteiten moet je niet bij de supermarkt halen, het vlees, groente en eigenlijk alle verse spullen zijn zeer ondermaats bij AH, dat zal bij de nieuwe spullen idem zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:00 schreef ShaoliN het volgende:
Zo richt men zich niet alleen op de Allochtonen. Het is voor de Nederlander ook wel eens leuk dat hij/zij niet naar een speciaalzoek heeft, wanneer je exotisch wilt eten.
De TT is ook niet echt duidelijk.quote:
Ik weet niet in welk achtergesteld gebied je woont, maar hier valt dat wel mee. Het is geen keurslager, maar A.H. heeft goed spul hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:02 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Specialiteiten moet je niet bij de supermarkt halen, het vlees, groente en eigenlijk alle verse spullen zijn zeer ondermaats bij AH, dat zal bij de nieuwe spullen idem zijn.
Precies en dan komt de uitkering weer in zicht.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:02 schreef descendent1 het volgende:
Hmm, ik denk alleen niet dat de (in mijn omgeving meestal) Turkse buurtsupers daar blij mee zullen zijn....daar gaat hun klandizie...
Eindhoven en dan doel ik op de Albert Heijn XL, die heeft het beste wat Albert Heijn heeft en het vlees, de groenten e.d. zijn gewoon ondermaats, ooit weleens een biefstuk bij de AH gehaald?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk achtergesteld gebied je woont, maar hier valt dat wel mee. Het is geen keurslager, maar A.H. heeft goed spul hoor.
Slegs vor nie-blanke?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:15 schreef Cracka-ass het volgende:
Volgende stap is natuurlijk borden ophangen in bijvoorbeeld het arabisch, en kassa's speciaal voor allochtonen.![]()
Ik vind het een sterk staaltje van segregatie. Met alle respect voor Moslims, maar het is echt een schande voor de integratie.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Eindelijk neemt een supermarkt een assoirtemment van allochtonen in hun selectie ik ben daar erg blij over - en AH is de enige supermarkt die opkomt voor de belangen van allochtonen![]()
hup AH![]()
als iedereen naar AH gaat hebben die 'allochtoonse' winkels ook geen inkomsten meer he, retard.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:06 schreef Meki het volgende:
het is een goede stap - nu kunnen allochtonen ook naar de AH nu moeten ze naar de allochtoonse groentewinkel
Wiens belangen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Eindelijk neemt een supermarkt een assoirtemment van allochtonen in hun selectie ik ben daar erg blij over - en AH is de enige supermarkt die opkomt voor de belangen van allochtonen![]()
hup AH![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik snap echt niet dat Albert Heijn zoveel succes heeft en staat aangeschreven als zgn. goedkope supermarkt. Die gasten zijn stervensduur. Zelfs nog met die prijzenoorlog vind ik ze duur, nee, doe mij maar Bas van der Heijden of de Lidl.²
Nee, ik ga voor dezelfde producten meer betalen, gewoon zomaar, omdat ik van mijn geld af moet.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:40 schreef GoStop het volgende:
[..]
Je gaat toch niet op eten bezuinigen?
Inderdaad, de Aldi en LIDL hebben *erg* lekker spulquote:Op woensdag 7 september 2005 11:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ik ga voor dezelfde producten meer betalen, gewoon zomaar, omdat ik van mijn geld af moet.²
maar dan heb ik geen werk meerquote:Op woensdag 7 september 2005 11:20 schreef Klonk het volgende:
ik hoop nog altijd dat meki word ontslagen bij AH staat ie mooi te kijken met al die debielejuich voor AH topics
Albert Heijn heeft ook Couscousquote:Op woensdag 7 september 2005 11:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ik ga voor dezelfde producten meer betalen, gewoon zomaar, omdat ik van mijn geld af moet.²
maar die moet ik nog gaan uitvoerenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:59 schreef Bijsmaak het volgende:
[..]
Je hebt altijd nog je Meki-shop.
Ja, dat zou de grap zijn zeg maar.quote:
omdat zij niet naar mij luisterenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:03 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja, dat zou de grap zijn zeg maar.
En waarom ben je woedend op fok?
het is een spermarkt, geen speciaalzaakquote:Op woensdag 7 september 2005 12:11 schreef Vork het volgende:
Dit is geen nieuws. Er zijn al een hoop supermarktketens die zich richten op de buurt en de omgeving waarin ze staan. Van C1000 is dat een heel bekende strategie. Ik weet niet of Albert Heijn hier veel aan gaat hebben, ik snap wel dat ze meer klanten willen trekken en misschien ook wel een bredere klantenkring willen vergaren, maar daarmee jaag je anderen misschien juist welweer weg. Als je je te breed wilt richten en niet een duidelijk segment of doelgroep voor ogen hebt, dan gaat het meestal fout, kijk maar naar Laurus (hoewel Laurus daarbij ook nog eens zeer achter de feiten aan loopt).
ik heb gisteren Surinaamse bami gegetenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:11 schreef sp3c het volgende:
die burtsuperturken zijn juist superduur!!!
ik ben blij dat AH dit doet, ik hoop dat er ook Surinaamse en Indische spulletjes in het assortiment opgenomen worden, stuk gezonder voor mijn portemonnee en ik houd van lekker gevarieerd eten
AH is al een tijdje geleden opgerichtquote:Op woensdag 7 september 2005 12:19 schreef Meki het volgende:
Albert Heijn richt zich op in steden en dorpen
bijv. Amsterdam en Wassenaar
jah ik weet maar ze richten nu hun assoirtemment aanquote:Op woensdag 7 september 2005 12:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
AH is al een tijdje geleden opgericht![]()
Het heet ook niet voor niks roti.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:14 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb gisteren Surinaamse bami gegetenniet lekker
![]()
Roti en bami is iets heel verschillendsquote:Op woensdag 7 september 2005 12:38 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het heet ook niet voor niks roti.
En waar moeten ze dan naar luisteren?
omg:quote:Op woensdag 7 september 2005 12:28 schreef Meki het volgende:
[..]
jah ik weet maar ze richten nu hun assoirtemment aan![]()
Als je vrouw niet kan koken maakt het niet uit waar je je spullen haalt, echt niet. Ik ben gezegend met een goede kokkin thuis, die kan van niks iets maken, voor mij Bas van der Heijden en Lidl it is.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:56 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Inderdaad, de Aldi en LIDL hebben *erg* lekker spul
en wij ons maar afvragen hoe we aan vooroordelen komenquote:Op woensdag 7 september 2005 13:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je vrouw niet kan koken maken het niet uit waar je je spullen haalt, echt niet. Ik ben gezegend met een goede kokkin thuis, die kan van niks iets maken, voor mij Bas van der Heijden en Lidl it is.
Als het net zo is als met het indische eten dan zal het wel weer buitenlands voedsel voor de Nederlander zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:53 schreef Meki het volgende:
[..]
dat ook maar er komen nu ook Marokkaans brood en Marokkaanse vlees of eten
kijk eens naar de Internationale pad bij de Albert Heijn
das alleen maar goed voor de integratiequote:Op woensdag 7 september 2005 13:48 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Als het net zo is als met het indische eten dan zal het wel weer buitenlands voedsel voor de Nederlander zijn.
Ik zat al te wachten op de 1e nerd die dat moest ophoesten.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Roti en bami is iets heel verschillends![]()
Huh? Verklaar je nader!quote:Op woensdag 7 september 2005 13:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
en wij ons maar afvragen hoe we aan vooroordelen komen![]()
maar minder goed dan the real thingquote:Op woensdag 7 september 2005 13:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
das alleen maar goed voor de integratie![]()
hou je bek manquote:Op woensdag 7 september 2005 13:51 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op de 1e nerd die dat moest ophoesten.
ik zag laatst bij de Appie "Nasi Goreng Italiaans" liggenquote:Op woensdag 7 september 2005 13:48 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Als het net zo is als met het indische eten dan zal het wel weer buitenlands voedsel voor de Nederlander zijn.
Fuck jij bent echt een rukker!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hou je bek man![]()
[afbeelding] en [afbeelding]
dat lijkt niet eens op elkaar. dus als je een grap probeerde te maken dan is die erg slecht.
en jij hebt echt geen humorquote:
En dan vergeet AH te vermelden dat het allemaal fabrieksmeuk is. Daarnaast vind ik dat actie van AH een opengetrapte deur is. Vroeger werden de paella, pizza en lasagna geïntroduceerd omdat er gastarbeiders uit het Mediterriaans gebied hun heil hier gingen opzoeken, dankzij de Aziaten/Carriben verkopen supermarkten ook rijst en ik meen het me te herinneren dat Lassie ook couscous produceert.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Goh, das dikke ellende. Ik snap niet waarom meki daar zo over jubelt...
Dat wordt het kapotconcureren van de kleine zelfstandige allochtoon. Ik ga liever naar mijn vriendelijke turkse winkel dan naar AH. Meki is compleet gehersenspoeld door ah. Sneu hoe je je eigen cultuur en achtergrond te grabbel gooit omdat je ergens bij wilt horen, Meki..
ik wil nergens bij horen en mijn cultuur en achtergrond zijn niet verloren ik blijf wie ik benquote:Op woensdag 7 september 2005 17:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat wordt het kapotconcureren van de kleine zelfstandige allochtoon. Ik ga liever naar mijn vriendelijke turkse winkel dan naar AH. Meki is compleet gehersenspoeld door ah. Sneu hoe je je eigen cultuur en achtergrond te grabbel gooit omdat je ergens bij wilt horen, Meki..
dan moet je leren kokenquote:Op woensdag 7 september 2005 12:14 schreef Meki het volgende:
[..]
ik heb gisteren Surinaamse bami gegetenniet lekker
![]()
alleen Pietverdriet maar daar trek ik me niet van aanquote:Op woensdag 7 september 2005 22:40 schreef Meh7 het volgende:
Meki zelfs Nederlanders zien je als verrader man, hoe moet het verder?
boeiend ... fok! die kleine vriendelijkebuurtsuperturk, die gast is veel te duur (die bij ons op de hoek wel iig) dus concurrentie is goedquote:Op woensdag 7 september 2005 17:43 schreef Pietverdriet het volgende:
De rest ziet je als alibiali? De "vorzeige" marokkaan?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:54 schreef Meki het volgende:
[..]
alleen Pietverdriet maar daar trek ik me niet van aan
![]()
Ga je ook niet naar winkels waar ze rijst, spagetti of kroepoek verkopen, Knurft?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:25 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Uiteraard moeten deze winkels gemankeerd worden zodat de gewone NL'er ze kan vermijden.
Piet, het heeft geen zin... laat ze maarquote:Op donderdag 8 september 2005 19:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ga je ook niet naar winkels waar ze rijst, spagetti of kroepoek verkopen, Knurft?
* Pietverdriet neemt kippetje aan de hand en huppelt met haar door de weilanden en geeft haar een zoentje.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Piet, het heeft geen zin... laat ze maar![]()
Wat is dat nu weer voor een onzin? Ik eet elke dag rijst.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ga je ook niet naar winkels waar ze rijst, spagetti of kroepoek verkopen, Knurft?
* BBQ-kip vrolijk meehuppeltquote:Op donderdag 8 september 2005 21:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
* Pietverdriet neemt kippetje aan de hand en huppelt met haar door de weilanden en geeft haar een zoentje.
point the finger, slow to understandquote:Op donderdag 8 september 2005 18:27 schreef longinus het volgende:
Nu extra bonus bij aankoop van twee burka's
Jij vind dat het niet eten van Nederlands voedsel verloedering isquote:
nee, dat albert hein voedsel uit andere 'onbekende' culturen in de schappen legtquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij vind dat het niet eten van Nederlands voedsel verloedering is?
²
Ik snap echt niet wat daar mis zou kunnen zijn, het is toch niet vergiftigd?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:35 schreef wlsandman het volgende:
[..]
nee, dat albert hein voedsel uit andere 'onbekende' culturen in de schappen legt
ik ben geen racist maar ik hou niet van buitenlanders jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat daar mis zou kunnen zijn, het is toch niet vergiftigd?
Je bent toch geen racist he?²
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:40 schreef wlsandman het volgende:
[..]
ik ben geen racist maar ik hou niet van buitenlanders ja
contradictio in terminisquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:40 schreef wlsandman het volgende:
[..]
ik ben geen racist maar ik hou niet van buitenlanders ja
of net zoiets als 'ik ben geen nerd maar ik werk wel met computers'quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef saussie het volgende:
Ik ben geen racist maar hou niet van buitenlanders is net zoiets als "ik ben geen tuinder maar ik werk wel in de tuin"
dat slaat dus echt weer nergens opquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:49 schreef wlsandman het volgende:
[..]
of net zoiets als 'ik ben geen nerd maar ik werk wel met computers'![]()
(sorry ik kon het niet laten)
iddquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:51 schreef keijz het volgende:
[..]
dat slaat dus echt weer nergens op
ach johquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gelukkig was al langer bekend dat racisten niet over zo'n grote herseninhoud beschikken²
Echt waar?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:02 schreef master_X het volgende:
leuk man krijgen we allemaal buitelandse en extostixhe producten maar de bloemkool en sla en ook de patat gaan eruit![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:35 schreef wlsandman het volgende:
[..]
nee, dat albert hein voedsel uit andere 'onbekende' culturen in de schappen legt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |