en zolelijk is ze toch niet (6)quote:
Buitenland
di 9 aug 2005, 18:11
Opzienbarende seksweddenschap
door onze redactie
KEULEN - Twee Duitse vriendinnen uit Keulen hebben in één dag in totaal met 116 mannen seks gehad. Niet voor werk, maar in het kader van een weddenschap. De twee nymfomanes wilden namelijk van elkaar weten wie de meeste mannen in bed kon krijgen op één dag.
De 19-jarige scholiere Nathalie.
Iedere man die met een van de twee dames naar bed wilde, kreeg daarvoor ook nog eens 50 euro. Na een oproep op internet te hebben geplaatst, kwamen er 1800 mannen opdraven bij het bordeel dat de dames voor de gelegenheid hadden afgehuurd.
Niet iedere man kwam aan zijn trekken. De 19-jarige scholiere Nathalie had aan het eind van de dag 64 mannen "verschalkt" en haar 29-jarige vriendin Tine wist 52 mannen in bed te krijgen. Een gezamenlijk kostenplaatje van 5800 euro.
Ze waren met z'n 2en, dus dat scheelt, bij elkaar hadden ze er 116.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:18 schreef lurf_doctor het volgende:
misschien leuk als je 1e bent, maar als 116e had ik toch voor de eer bedankt
Zeg net je fotoboek gezien....als jij d'r nat wil hebben zyl je er toch wat voor moeten latenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:18 schreef lurf_doctor het volgende:
misschien leuk als je 1e bent, maar als 116e had ik toch voor de eer bedankt
Nee maar als goser kun je er wel stoer op gaan, dat je 60 meiden geneukt hebt heh?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:35 schreef Metro2005 het volgende:
GATVERDAMME, je zal toch ooit een vriendin krijgen die 60 mannen ofzo geneukt heeft
Ik zou dr echt niet moeten
Vuile stronthoer
Dat wordt voor een man al moeiljik voor elkaar te krijgen in 1 nacht.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:38 schreef Giorra het volgende:
[..]
Nee maar als goser kun je er wel stoer op gaan, dat je 60 meiden geneukt hebt heh?![]()
Zielig mannetje![]()
nou sorry maar bij gozers vind ik dat ook niet stoerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:38 schreef Giorra het volgende:
[..]
Nee maar als goser kun je er wel stoer op gaan, dat je 60 meiden geneukt hebt heh?![]()
Zielig mannetje![]()
Jawel, enige jaren geleden was er de fuck marathon in wat toen nog Revo was in Muiden.quote:
En doe je voor mij ook je strap-on aan?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:16 schreef Giorra het volgende:
[..]
en zolelijk is ze toch niet (6)
[afbeelding]
daar had ik mijn strap-on wel voor omgedaan![]()
Verklaar je nader..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:14 schreef dVTB het volgende:
Als je zo'm iemand hoer noemt, is dat ronduit beledigend voor prostituees.
Dieper kun je als mens denk ik niet afglijden.
Da's ook gewoon een sletquote:maar een man die 20+ meiden gehad heeft is vaak een heel ander verhaal
Jaja. Jij denkt dat je dus niet een beetje raar in je hoofd bent als je per se met 60 mensen op 1 avond sex wilt hebben. Los van of je nu een man of een vrouw bent.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:21 schreef Giorra het volgende:
[..]
Verklaar je nader..
Allereerst betalden die meiden de mannen....die kerels zijn dus gewoon goedkope gigolo's
Een man mag dus wel betalen voor sex en een vrouw niet.....
Bullshit
Kijk als ik jeuk heb kom ik gegarrandeerd wel aan mijn trekken hoor...mannen zijn zo moeilijk niet in bed te krijgen...... er daarna vanaf komen is lastiger.....
Ik heb een keertje een gigolo gehuurd...en ik moet zeggen die jongen zat in het juiste beroep hoor
Ik begrijp niet waarom sex hebben "aan lager wal raken" is voor jou?
Ze komt er toch rond voor uit dat ze het lekker vind, en zoals ik al eerder zei
Een meid die meer dan twintig partners gehad heeft is een slet maar een man die 20+ meiden gehad heeft is vaak een heel ander verhaal
ja dat vind ik nog het meest rare, dat ze die mannen betaalden. Zeker als je nog 19 bent en onder de categorie tiener valt hoef je mannen toch niet te betalen. Denk dat iedereen het ook wel voor niks had willen doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik snap het niet helemaal, je doet als vrouw toch iets niet goed als je mannen nog geld toegeeft om je te neuken.
Inderdaad, het is één der pijlers van de losgeslagen Westerse decadentie ende verval. Help, waar is Bansheeboy?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:24 schreef IO het volgende:
[..]
Jaja. Jij denkt dat je dus niet een beetje raar in je hoofd bent als je per se met 60 mensen op 1 avond sex wilt hebben. Los van of je nu een man of een vrouw bent.![]()
op de terugweg uit Keulen hoogstwaarschijnlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:06 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Inderdaad, het is één der pijlers van de losgeslagen Westerse decadentie ende verval. Help, waar is Bansheeboy?
60 is mischien wat aan de hoge kant....als je de volgene dag nog wilt zitten en lopenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:24 schreef IO het volgende:
[..]
Jaja. Jij denkt dat je dus niet een beetje raar in je hoofd bent als je per se met 60 mensen op 1 avond sex wilt hebben. Los van of je nu een man of een vrouw bent.![]()
Misschien iets psychologisch, er voor betaald krijgen maakt je een hoer, het gratis doen betekend dat je het op volgorde gaat doen terwijl ervoor betalen hen de keuze geeft de "lekkere" mannen eruit te pikken,quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:49 schreef Herald het volgende:
[..]
ja dat vind ik nog het meest rare, dat ze die mannen betaalden. Zeker als je nog 19 bent en onder de categorie tiener valt hoef je mannen toch niet te betalen. Denk dat iedereen het ook wel voor niks had willen doen.
En dat ondanks al zijn vrome essaysquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:17 schreef RM-rf het volgende:
[..]
op de terugweg uit Keulen hoogstwaarschijnlijk
Jaja, het gewoon sletten, dat staat vast. Alleen normaal gesproken betaal je een slet voor seks en nu krijg je zelf geld toequote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:38 schreef zoalshetis het volgende:
60 op een avond is best wel ongewoon. aangezien het hier gaat om nymfo's, kan je spreken van afwijkend gedrag.
Ik heb geen fotoboek en leer typen of tief gelijk opquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:27 schreef Giorra het volgende:
[..]
Zeg net je fotoboek gezien....als jij d'r nat wil hebben zyl je er toch wat voor moeten laten
Je snapt het dus nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:47 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Er zijn zat desperate junks te vinden die elke willekeurige hork nemen voor 50 euro.
hehequote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:09 schreef -DailaLama- het volgende:
Duitse nymfomane. Het woord alleen al.
Hoezo?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:09 schreef -DailaLama- het volgende:
Duitse nymfomane. Het woord alleen al.
Je zal net nummer 161 hebben "getrokken"...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:59 schreef Giorra het volgende:
1800 mannen kwamen opdraven.....
160 kregen een beurt (kosten voor bordeel 5800)
Ja, dag 50 Euroquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:53 schreef rayver het volgende:
[..]
Je zal net nummer 161 hebben "getrokken"...
nummer 160 lijkt me erger.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:53 schreef rayver het volgende:
[..]
Je zal net nummer 161 hebben "getrokken"...
Zo moeilijk te snappen is dat niet, maar het is net makkelijk te snappen dat daaraan geen ¤50,- verbonden hoeft te zijn. Een bedrag van ¤5,- of zelfs ¤1,- had volstaan om de overeenkomst symbolisch financieel te besluiten, en was 'n stuk goedkoper geweest. Wie betaalt er nu grif geld om met mannen naar bed te gaan die hun vrije tijd liefst toetsklevend besteden aan het doorpluizen van alle sexcontactsites? Ze hadden beter het restant nieuwjaarskalenders van de de lokale Chinees kunnen uitdelen aan de 'gelukkigen'. Daarnaast was het net zo makkelijk geweest om op internet de voorwaarde te stellen dat zij de keuze hadden uit het aanwezige mannengrut. Als er dan de helft was komen opdagen, zaten ze nog met een overschot van 640... Dus dat feministische tintje van mannelijke exploitatie vind ik niet zo in het verhaal terug ;]quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:59 schreef Giorra het volgende:
[..]
Je snapt het dus niet
Het feit dat die meiden de kerels betalen betekend dat die meiden de keuze hebben uit welke van die kerels ze betalen....
Ze zien er niet slecht uit en er zullen genoeg mannen zijn die dit graag voor niets gedaan hadden
Zelfs mannen die er 50 eurootjes voor over gehad hadden.
De enige selctiemogenlijkheid die de dames hadden opwelke kerels op en neer mogen was ze te betalen als gigolo's
Wel een goede aangaande de locatie bordeel
1800 mannen kwamen opdraven.....
160 kregen een beurt (kosten voor bordeel 5800)
1640 mannen moesten op de handkar..... Maar he als je toch in een bordeel bent
1640 * minimaal 50 Euro (inkomsten bordeel 82.000.....
die 82000 is 7% verlies ten opzichte van "normale prijs (?)"
Maar zelfs als je 10% korting op je services adverteerd krijg je volgens mij ....normaal gesproken .... echt geen 1800 man per dag naar 1 bordeel
Dit zou inderdaad een hele uitgekookte reclamestunt kunnen zijn -)
Ja, dat vind ik ook altijd zo'n armoedig schouwspel, zeker als het bij de Albert Heijn is....quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:01 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het altijd zo zielig om zo'n rijtje naakte mannen te zien die half met hun half-erecte penis, die ze aan het stijf trekken zijn, tegen de billen van de voorganger komen. het ziet er zo armoedig uit, namens de man die wel gewoon kan neuken.
Hopelijk een gratis SOA-test en een rebirthingsessie om al die naakte, Duitse mannen met half-erecte penis van het geestesoog te verdijven...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:26 schreef kenz het volgende:
[..]
Wat heeft de winnaar eigenlijk gekregen?
bij geregelde gang-bangs op tv, internet, je moeder!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:29 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook altijd zo'n armoedig schouwspel, zeker als het bij de Albert Heijn is....
Hoe vaak precies, zie jij een rijtje naakte mannen met half-erecte penis?![]()
Oh nee, jouw moeder, kennelijk ;]quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bij geregelde gang-bangs op tv, internet, je moeder!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
idd, die 50 euro extra is de verwijderingsbijdragequote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:38 schreef zoalshetis het volgende:
en zonder condoom betaalden ze zeker 100 euro?
Is jouw nickname toevallig ontopic?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik snap het niet helemaal, je doet als vrouw toch iets niet goed als je mannen nog geld toegeeft om je te neuken.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Is jouw nickname toevallig ontopic?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Is jouw nickname toevallig ontopic?
Dat zeiden ze jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:05 schreef HarigeKerel het volgende:
Een paar gasten van 19 deden het gewoon voor t geld, konden ze nieuwe schoenen kopen![]()
![]()
Jij bent blijkbaar geen kerelquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:02 schreef Brennie het volgende:
Snap ergens die mannen ook niet...
Vraag je je in die rij dan niet af waar de grens van 'zinken' ligt?
Over die wijven zeg ik maar niets..
ik ga voor geen goud met mijn leuter in een rij naakte mannen staan om deze leuter vervolgens stijf te krijgen én houden tot het moment waarop je je voorgangers mag aflossen. of ik nou geil ben of niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 07:04 schreef StefanP het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar geen kerelWij denken alleen maar aan seks, seks en nog eens seks. Alle vrouwen zijn neukobjecten, alle suikerzoete politiek correcte laagjes maken niet uit.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:37 schreef Hyperdude het volgende:
Die 50 EUR. is dat alleen neucken of neucken en beffen?![]()
Je bedoelt zeker dat hij geen VIEZE kerel is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 07:04 schreef StefanP het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar geen kerelWij denken alleen maar aan seks, seks en nog eens seks. Alle vrouwen zijn neukobjecten, alle suikerzoete politiek correcte laagjes maken niet uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |