Niet zozeer 20gb eigenlijk maar als je ziet dat je voor een tientje meer 20gb hebt in plaats van 6gb dan zet je dat wel aan het denkenquote:Wat zijn je eisen? Een mp3-speler met 20gb? Of wil je meer?
Stuur ff een mailtje met je vraag naar:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:14 schreef Asmodean het volgende:
ik heb dat beschermding voor die poort van de H10 kapot. Ik had er maar 1. Weet iemand of het mogelijk is er een paar na te bestellen?
Stuur ff een mailtje met je vraag naar:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:14 schreef Asmodean het volgende:
ik heb dat beschermding voor die poort van de H10 kapot. Ik had er maar 1. Weet iemand of het mogelijk is er een paar na te bestellen?
Ik kan de OP niet meer wijzigen...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:54 schreef onderjas het volgende:
Ej blrrrt, mischien een idee om jou site met dat vergelijkings schema in de op te zetten.
Post hem nu dan evenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:35 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik kan de OP niet meer wijzigen...
Bij de release komt hij uit in een 1GB en een 2GB versie.quote:Op zondag 14 augustus 2005 09:59 schreef Remzz het volgende:
Iemand iets meer info over die U10?
Aangezien ik toch wel een nieuwe speler wil. En ik bijna ben overtuigt door jullie
quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:05 schreef Geqxon het volgende:
Holy fck, das best prijzig voor een 1gb speler (ondanks de zéér nette specs)
Ach ik heb toendertijd nog 399 euro voor mijn 512 mb speler betaaldquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:50 schreef Remzz het volgende:
[..]227 euro voor 1 gig.... Das nou jammer....
Hier ff de update downloaden, en de rest staat er trouwens ook al bijquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:34 schreef Anomaly het volgende:
weet iemand hoe je handmatig de firmware kan installeren op de H10 5GB? Me spelertje wordt niet herkend door iRiver plus ....
T30 is de opvolger...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:46 schreef onderjas het volgende:
IFP 899 (heel de 800 serie?) Word niet meer geleverd, zonde. Ik heb nog net de laatste besteld. Iriver maakt ze denk ik niet meer. De T10 komt er voor in de plaats. Best zonde, het was de beste koop volgens de consumentenbond.
Ik heb netjes de firmware gedownload. Ik sluit de H10 aan en zet de power on, wil de update installeren, dubbelklik op de .exe, en dan zegtie van "please connect the player to an available USB port on ur PC en "please make sure the player is powered on". Na een tijdje krijg ik op het scherm van de H10 te zien "ok to disconnect". Heb verscheidene usb-poorten geprobeert.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:22 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Hier ff de update downloaden, en de rest staat er trouwens ook al bij
Ik heb ergens gelzen dat het een verschil maakt of je hem achterin in de usb stopt of voorin, probeer dat eens als je dat nog niet gedaan had, achter zou moeten werken.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:20 schreef Anomaly het volgende:
[..]
Ik heb netjes de firmware gedownload. Ik sluit de H10 aan en zet de power on, wil de update installeren, dubbelklik op de .exe, en dan zegtie van "please connect the player to an available USB port on ur PC en "please make sure the player is powered on". Na een tijdje krijg ik op het scherm van de H10 te zien "ok to disconnect". Heb verscheidene usb-poorten geprobeert.
Dat istie beide..... Mijn H10 wordt wel gewoon herkend door XP als extra opslagmedium en kan em ook synchen via WMP 10. Maar verder staat de speler niet aangegeven als ontkoppelbaar apparaat en wordt hij niet herkend door iRiver plus ....
Iemand een oplossing om toch de firmware erop te krijgen?
N11 ja.quote:
en een raar frutseltje op de voorkant(wat ik via via heb gehoort een diamantje voor moet stellen)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 02:24 schreef blrrrt het volgende:
[..]
N11 ja.
Hij is gepimpt met o.a. FM-radio, OGG-support en langere batterijduur.
niemand?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:01 schreef Asmodean het volgende:
ik heb trouwens op mijn h10 dat als ik tekst bekijk en naar beneden scroll, hij simpelweg niet meer naar boven kan scrollen, alleen maar naar beneden. Ook pagina invoeren ed werkt dan niet meer. Iemand enig idee?
ziet er goed uit, maar waarom wordt mijn firmware niet automatisch geupdate als ik hem aansluit op Iriver plus? Ook als ik klik op firmware upgrade zegt ie dat ik de nieuwste upgrade al hebquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:58 schreef blrrrt het volgende:
Mag ik 3 hoera'tjes voor de nieuwe H10 5/6GB-firmware:
klik
Deze firmware is alleen voor de MTP-versies...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:15 schreef Asmodean het volgende:
[..]
ziet er goed uit, maar waarom wordt mijn firmware niet automatisch geupdate als ik hem aansluit op Iriver plus? Ook als ik klik op firmware upgrade zegt ie dat ik de nieuwste upgrade al heb![]()
ah, en wordt deze firmware dan ook beschikbaar gesteld voor UMS? Lijkt me namelijk wel handig, aangezien er veel goede vernieuwingen zijn, ook mijn txt-probleem wordt opgelostquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:20 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Deze firmware is alleen voor de MTP-versies...
De H10 5GB color is in europa geleverd als UMS-versie met iriver plus en de andere modellen (5GB pure/6Gb color) zijn geleverd als MTP-versie met WMP10...
Vast wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:23 schreef Asmodean het volgende:
[..]
ah, en wordt deze firmware dan ook beschikbaar gesteld voor UMS?
hoelang duurde dat dan bij andere firmware-versies?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:24 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Vast wel.
De vraag is alleen wanneer....![]()
Hier kan je zien wanneer welke download beschikbaar is gekomen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:29 schreef Asmodean het volgende:
[..]
hoelang duurde dat dan bij andere firmware-versies?
Wordt gedekt door je reisverzekering. Heeft die ook nog is nut.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:19 schreef Paltos het volgende:
We zaten in een hotel - we gaan gezellig op uitstap. Dus ik iRiver meenemen. Dacht ik. Laat ik die in mijn koffer zitten.. En ja, iemand hotel ingelopen, ging makkelijk, willekeurige kamernr. vragen, checken wat voor stuff erin koffer zit..Oh kijk waardevolle mp3 speler! iRiver weg.
Had hem net een week of 2.
Toch haalt die het niveau van de H320 niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:44 schreef Geqxon het volgende:
Jep, de H10 20gb om precies te zijn.
De H340 is nog gewoon te krijgen hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:04 schreef Paltos het volgende:
[..]
Toch haalt die het niveau van de H320 niet..
Waarom moest ik die nu ook kwijtraken/laten stelen..![]()
Als je aan 1 en 2 voldoet (10 oktober jarig), dan is de uitkomst daarvan 20, en kun je niet aan de 3e eis voldoen.quote:1-Born in October
2-Born at 10th day of the month
3-Sum of date of birth is 10
iRiver iFP-880, 128MB (USB 1.1, Radio): ¤ 49,-quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:48 schreef _Yapser_ het volgende:
Ik wil idd. ook een iRiver met tuner. Is er een betaalbare? (<150 euro)
Correct, maar omdat het nog redelijk wat in prijs scheelde heb ik hem er maar bijgezetquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:54 schreef _Yapser_ het volgende:
...die 1e heeft geen radio, nub
Die 2e eens naar kijken..
De Pure of Color versie??quote:Op donderdag 3 november 2005 23:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik krijg deze voor kerst
[afbeelding]
5gb
Goede keuze of...?
Ik heb de color.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pure.
Met Sennheiser mx400's hoor je dat verschil echt niet, geloof mijquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:24 schreef Asmodean het volgende:
het geluid is echt geweldig, beter dan de Ipod en alle andere mp3-spelers die ik ken. Standaard worden er ook uitstekende oordopjes bijgeleverd, de Sennheiser mx400.
Ik heb m in maart gekocht in de mp3man winkel in Rotterdam, daar moet ie toch nog wel te krijgen zijn?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:04 schreef Paltos het volgende:
[..]
Toch haalt die het niveau van de H320 niet..
Waarom moest ik die nu ook kwijtraken/laten stelen..![]()
Nou, maart is al een hele tijd geleden.quote:Op zondag 13 november 2005 02:23 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Ik heb m in maart gekocht in de mp3man winkel in Rotterdam, daar moet ie toch nog wel te krijgen zijn?
Ik ben overigens nog altijd heel tevreden met mn H320. 1 minpuntje, waar ik wel van te voren van op de hoogte was, de krassen. Ik heb echt de neiging om mn speler in een Isock (O-) ) te stoppen, want die hoes is juist de veroorzaker van die lelijke krassen! Het ding zit eronder.![]()
Welke speler?quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:59 schreef JaWi het volgende:
Hoe wis ik de speler, dat de hele kaart leeg is zonder de computer erbij?
Kan nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:29 schreef JaWi het volgende:
De h10 5gig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |