Je moet ook niet teveel blijven hangen in het verleden, presteren doet hij al jaren niet meer. Na z'n carriere kun je zeggen dat hij mooie prijzen heeft gewonnen maar er lang niet alles uitgehaald heeft wat erin kon zitten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:10 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Patrick is een held en heeft al meer bereikt dan Nistelrooy/Kuyt/Makaay ooit in hun carriere zullen bereiken. Fantastische spits die niet het respect krijgt dat ie verdient.
Kluivert kan wel erg goed eten, gezien zijn postuur.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Erwt opeten ken iedereen
Begint het wel op te lijken ja. Erg jammer, voetballer met een formidabele combinatie van kwaliteiten. Hoe overtuigend hij ook in interviews laat blijken nog steeds de wil te hebben om top te presteren, in de praktijk lijkt het er niet uit te komen. Daarbij heeft hij natuurlijk ook veel te kampen met terugkomende blessures. Jammer van het interview laatst op de NOS, al had hij wel een punt dat Van Basten hem minstens een keer had kunnen bellen om te vragen hoe het gaat. Van Basten weet als geen ander hoe het is om last van blessures te hebben. Kluivert had gewoon terug naar Nederland moeten gaan, maar als feestbeest vertoef je natuurlijk liever in Spanje.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:58 schreef Rekkie het volgende:
Afgeschreven............
Geweldigquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.youtube.com/watch.php?v=siM5e2-LxDE
Wat een filmpje!!!!11
Nog wat goals (Let niet op het v nistelrooij begin):
http://www.youtube.com/?v=z4R6mldZA40
Mischien doet hij het niet
Misschien kun je goed vreten in die loungetoko van hem?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja dikkertje is hij geworden.
Hebben zeker goeie MaC in Valencia
Vergane glorie. Van Nistelrooy speelt bij Manchester United en is topscorer van de PL, Kuyt maakt deze zomer een toptransfer...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:40 schreef retteketet het volgende:
[..]
Precies. Wat simpele figuren zoals Van Nistelrooy of Kuyt met een voetbal kunnen, kan Kluivert met een erwt.
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:25 schreef Showtime het volgende:
in de tijd dat Kluivert presteerde lagen jullie nog in de luiers
Stoppen met voetballen? waar slaat dat nou weer opquote:Op zondag 15 januari 2006 11:48 schreef DeTolk het volgende:
Kluivert had de eer aan zichzelf moeten houden en na Barca moeten stoppen.
Wat presteert ie nu nog? hij is alleen maar negatief in de publiciteit. Negatief over dat ie niet in ORanje zit.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:49 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Stoppen met voetballen? waar slaat dat nou weer op![]()
Wel leuke verbandenquote:Op zondag 15 januari 2006 11:45 schreef Showtime het volgende:
Dit is ook wel een grappig filmpje, ben het er niet geheel mee eens maar wekt weer leuke discussies op.
http://rapidshare.de/files/11053113/tenyearslater.wmv.html
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat ik nog niet eens geboren was, dat moet in grootvaders tijd geweest zijn.. toen de bal nog van hout was
en jouw bron is: ???quote:Op maandag 16 januari 2006 20:26 schreef Jgeerling het volgende:
Ik lees een aantal reacties waarin mensen huilen dat Kluivert niet het respect krijgt dat hij verdient. Respect moet je idd verdienen. In zijn geval met zijn vak: Voetballen. En dat doet hij al jaren niet meer goed. Vroeger een groot talent met prijzen. Nu een vadsige ongemotiveerde arrogante semi-prof die meer tijd in de lokale uitgaansgelegenheden doorbrengt dan dat ie voetbalt.
en wie zegt dat waar? onderbouw je geblaat of zeg niks...quote:
Rustig dame. Ik dacht dat je schreef de beste spits van de wereld... Eén van de beste spitsen is ie wel ja, als je de beste 300 neemt ofzo.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
en wie zegt dat waar? onderbouw je geblaat of zeg niks...
kwestie dus van éérst lezen, en dan pas blaten... zouden tegenwoordig meer mensen moeten doen vóórdat ze wat roepen... maar ach, achter het 'anonieme' internet/fok! is dat natuurlijk helemaal niet leuk en spannend... en bovendien: jezelf inlezen kost alleen maar tijd en energie...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Rustig dame. Ik dacht dat je schreef de beste spits van de wereld... Eén van de beste spitsen is ie wel ja, als je de beste 300 neemt ofzo.
Slechte jeugd gehad?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
kwestie dus van éérst lezen, en dan pas blaten... zouden tegenwoordig meer mensen moeten doen vóórdat ze wat roepen... maar ach, achter het 'anonieme' internet/fok! is dat natuurlijk helemaal niet leuk en spannend... en bovendien: jezelf inlezen kost alleen maar tijd en energie...![]()
jij leest ook gewoon niet wat ik schrijf of wel soms?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Omdat hij slecht speelt de laatste jaren.
Hij straalt niks uit en laat niks zien.
Bij Newcastle en Valencia zit hij dan ook terecht op de bank.
Hij moet zelf gewoon even een stap terug doen, maar dat ziet hij zelf niet
Hij kiest toch voor de club die het meeste geld zal bieden ook al zal hij er zeker op de bank terecht komen.
en doen al die spelers dat ook in een zware competitie als de Primera Division? (trouwens, van '99-'00 tot '02-'03 scoorde hij (incl. Europees en bekertoernooien) respectievelijk 23, 25, 25 en 21 doelpunten per seizoen)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Blessure's kun je ook over jezelf heen roepen.
Hij is al te dik geworden.
En zijn genoeg spitsen laten anderen ook scoren en die halen dan zelf de 20 doelpunten wel.
Dan praat je over 38 wedstrijden in de competitie, plus zeg maar 12 in de beker en EC dan kom je uit op 50. Dan zit ie dus onder een gemiddelde van een halve goal per wedstrijd. Niet geweldig toch? Snap niet waarom je met die cijfers komt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
en doen al die spelers dat ook in een zware competitie als de Primera Division? (trouwens, van '99-'00 tot '02-'03 scoorde hij (incl. Europees en bekertoernooien) respectievelijk 23, 25, 25 en 21 doelpunten per seizoen)
aldus de glazen bol van the_legend_killer.... (tot zover dit nieuwsbericht)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee zichzelf voor schut zetten dan de Kluivert huilie's.
Hij is u gewoon niet meer zo goed als voeger.
Waarom moeten mensen daar nog steeds op terug komen en KLuivert terug in Oranje willen ?
Hij zal nooit meer zijn oude niveau halen.
noem mij de spitsen met een hoger gemiddelde... en maakt het hem een slechte speler?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan praat je over 38 wedstrijden in de competitie, plus zeg maar 12 in de beker en EC dan kom je uit op 50. Dan zit ie dus onder een gemiddelde van een halve goal per wedstrijd. Niet geweldig toch? Snap niet waarom je met die cijfers komt.
Ik heb nergens gezegd dat ie niks gepresteerd heeft bij Barcelona. En ik zeg helemaal niet dat het een slechte speler is... Lees anders je eigen post eens voordat je begint te blaten. ( Patrick Kluivert , deel 8 )quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
noem mij de spitsen met een hoger gemiddelde... en maakt het hem een slechte speler?
maar om je vraag te beantwoorden:
Most goals scored for Barcelona in the Primera División
Apps Goals Period
1) César Rodríguez Álvarez 287 195 1942-1955
2) Ladislao Kubala 186 131 1951-1961
3) Mariano Martín Alonso 112 96 1939-1947
4) Patrick Kluivert 182 90 1998-2004 (dat is dus gewoon 1op2) niet geweldig? ik ken er genoeg die het minder doen... helaas kan ik zo snel even niet een statistiek met assists in die periode vinden om het verhaal compleet te maken..
maar om te beweren dat 'ie niks gepresteerd heeft bij Barcelona...![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ie niks gepresteerd heeft bij Barcelona. En ik zeg helemaal niet dat het een slechte speler is... Lees anders je eigen post eens voordat je begint te blaten. ( Patrick Kluivert , deel 8 )
Mocht hem altijd graag zien en hoopte ook altijd dat hij het goed zou doen. Jammer genoeg kunnen we niet zeggen dat ie een paar fantastische jaren achter de rug heeft.
volgens mij speelde hij ná Ajax bij Milan, Barcelona en Newcastle alvorens nu bij Valencia te zijn aanbeland... je hebt inderdaad nergens beweerd dat hij een slechte speler is, die woorden wil ik je ook absoluut niet in de mond leggen. je zegt echter wel dat je de cijfers waar ik mee aankom om (voorzover dat doorslaggevend moge zijn) aan te tonen dat Patrick Kluivert ook de afgelopen jaren best nog wel een leuk balletje heeft lopen trappen, 'niet geweldig toch?' vindt. daarbij voer je aan dat het gemiddelde onder 1 op 2 zou liggen, hetgeen ik heb gepoogd te weerleggen. de opmerking 'en maakt het hem een slechte speler (wanneer hij minder dan 1 op 2 zou lopen)?' was meer in algemene zin richting hen die vinden dat je 1op1 (oid) moet lopen om een topspits te zijn en de overige users hier die het leuk lijken te vinden om met zo weinig mogelijk onderbouwing zoveel mogelijk negatieve stellingen en uitspraken te deponeren....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:33 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb Kluivert altijd een goede voetballer gevonden en nog steeds blijf ik hem symphatiek vinden, maar hij heeft sinds Ajax eigenlijk nergens naar behoren gepresteerd.
Gelukkig zet je er een knipoog neer, anders zou ik nog denken dat je het meende.....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij kan nu nog wat leren van Ruud
Dan kom ik je met alle genoegen persoonlijk een krat bier brengen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[...] en als ultieme wraak op alle zeikstralen hier Nederland met een wonderschoon doelpunt in de finale Wereldkampioen maakt...![]()
Joh Ruud vecht , knokt en scoort.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:39 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Gelukkig zet je er een knipoog neer, anders zou ik nog denken dat je het meende.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |