Ik vraag me bij jou nou wel eens af of je echt zo dom bent of dat het allemaal een act is.quote:Op maandag 26 december 2005 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat clubs met naam nog wat in hem zien
Hij gaat bij de beveiliging werken, dat zegt genoegquote:Op maandag 26 december 2005 22:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vraag me bij jou nou wel eens af of je echt zo dom bent of dat het allemaal een act is.
Daar heb je ook rangenquote:Op maandag 26 december 2005 22:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij gaat bij de beveiliging werken, dat zegt genoeg
Ik doelde op je gehele oeuvre.quote:Op maandag 26 december 2005 22:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij laat al jaren niks meer zien.
Ben je blind ?
Lees: Net boven het minimum-loon.quote:Op maandag 26 december 2005 22:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daar heb je ook rangen
Denk je echt dat ik dalijk bij een deur sta mijn hele leven.
Ik ga voor meer geld.
Je verhuist naar de eerste etage i.p.v. de voordeur?quote:Op maandag 26 december 2005 22:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Daar heb je ook rangen
Denk je echt dat ik dalijk bij een deur sta mijn hele leven.
Ik ga voor meer geld.
Jij had ook wel wat beter mogen opletten.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Je verhuisdt naar de eerste etage i.p.v. de voordeur?![]()
Wat zien ze in hem? Een prima ballenjongen?quote:Op maandag 26 december 2005 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Olympique Marseille ziet wel wat in hem, wordt dat het volgende hoofdstuk in de aflopende carriere van Patje?
Nee je kunt een cursus volgen voor 3 maanden om simpel beveiliger te worden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lees: Net boven het minimum-loon.
Kerel je bent net 18 en je gaat nu al werken omdat je klaar bent met je beveiligings-opleiding of whatever. Met andere woorden: MBO. Hehe. Meer geld. HEhe.
Ik sta nooit bij deuren.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Je verhuist naar de eerste etage i.p.v. de voordeur?![]()
Das in ieder geval nog 1000x zinniger dan al jouw getroll.quote:Op maandag 26 december 2005 23:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik doelde op je gehele oeuvre.
Laatst nog over Zidane bijv..
Een typisch gevalletje van vergane glorie.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:51 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Wel heerlijk om te zien dat jij het gewoon niet kan hebben dat kluivert he-le-maal niks meer presteert![]()
RBC?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Als Kluivert slim is gaat hij gewoon eens een jaartje degradatie voetbal spelen om zichzelf te kunnen zijn.
Niet steeds van topclub naar topclub gaan om daar te mislukken.
want?quote:Op zondag 8 januari 2006 11:50 schreef DeTolk het volgende:
patrick bij Fean? OMG. Neeeeee
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:12 schreef Jgeerling het volgende:
Dat er Überhaupt nog discussie is over Kluivert nadat we alweer een half vier jaar niks fatsoenlijks van 'm hebben gezien. (en dan heb ik het nog niet eens over zijn matige persoonlijkheid)
Jij als echte gansta vindt hem natuurlijk nog steeds Da Bomb.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:23 schreef BennyNL het volgende:
Kluivert blijft een heldwat boertjes ook willen beweren
Precies. Wat simpele figuren zoals Van Nistelrooy of Kuyt met een voetbal kunnen, kan Kluivert met een erwt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:23 schreef BennyNL het volgende:
Kluivert blijft een heldwat boertjes ook willen beweren
haha mooi gezegdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:40 schreef retteketet het volgende:
[..]
Precies. Wat simpele figuren zoals Van Nistelrooy of Kuyt met een voetbal kunnen, kan Kluivert met een erwt.

quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:40 schreef retteketet het volgende:
[..]
Precies. Wat simpele figuren zoals Van Nistelrooy of Kuyt met een voetbal kunnen, kan Kluivert met een erwt.
Erwt opeten ken iedereenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:40 schreef retteketet het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:52 schreef 2Drix het volgende:
[..]
haha mooi gezegd [afbeelding]
Maar het gaat helaas niet meer goed komen met Patrick denk ikdoor die klote knie, instelling, doelgerichtheid, tactisch vernuft en algeheel autisme van hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |