abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31618087
Het is een beetje het Seedorfsyndroom. Alleen die Clarence voetbalt nog en is fit (maar hoe hij er bij hobbelt als ik em zie spelen....). Kluivert is zoals iedereen al zegt niet fit, voetbalt zelden en presteert dus niet constant. En als 'we' mensen op (vergaande) roem gaan selecteren ken ik er nog wel een paar...
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_31618297
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:39 schreef Gollemrulez het volgende:
Het is een beetje het Seedorfsyndroom. Alleen die Clarence voetbalt nog en is fit (maar hoe hij er bij hobbelt als ik em zie spelen....). Kluivert is zoals iedereen al zegt niet fit, voetbalt zelden en presteert dus niet constant. En als 'we' mensen op (vergaande) roem gaan selecteren ken ik er nog wel een paar...
Als hij wekelijk laat zien dathij een meerwaarde voor Oranje is mag Marco hem selecteren, maar hij moet Kluivert er niet bij halen "omdat ie altijd zo goed presteert op toernooien'.
Yeah baby Yeah!
pi_31618558
Ik vond z'n smeekbede wel zielig eigenlijk. Patrick is een prima jongen, maar als hij niet presteert dan hoort hij er niet bij. Heel simpel.
That's all folks!
pi_31621786
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 23:23 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Wat lul je nou, dat die man dood gaat komt door zijn eigen schuld. Hij kwam uit een uitrit en keek niet goed uit zijn doppen. Het enige wat Kluivert deed was 30 km te hard rijden, dat doen genoeg mensen dagelijks zonder dat zij er gezeik over, of werkstraffen voor krijgen.
?!??! Ik flip helemaal bij het lezen van dirt bericht? Dat dit mag blijven staan...
Moet je ook nooit recht in mn gezicht vertellen, deze versie!

Je hebt bagataliseren, en dit...ogelovelijk debiel!
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_31621788
Door 'z'n eigen schuld' het moet godverredomme toch niet gekker worden!

Stelletje ******mongolen hier joh..

Heb maar ff wat weg gehaald, maar dat dit soort onzin mag blijven staan...
pi_31623822
Wat een geknip en geplak gister bij de NOS zeg laat godverdomme de hele interview zien

en Kluivert moet in oranje maarja eigen schuld als je kiest voor kanloze clubs als Newcastle of Valencia
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:29:01 #157
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31624390
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 09:03 schreef Staanplaats het volgende:

?!??! Ik flip helemaal bij het lezen van dirt bericht? Dat dit mag blijven staan...
Moet je ook nooit recht in mn gezicht vertellen, deze versie!

Je hebt bagataliseren, en dit...ogelovelijk debiel!
Was je erbij dan?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31625581
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 12:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Was je erbij dan?
Sheyras ook niet denk ik.

Maar als je te hard rijdt, een rood licht negeert en teveel alcohol op hebt heb je wenig ter verdediging in te brengen lijkt me, zoiets afdoen als een jeugdzonde geeft aan hoe hypocriet men is.

Maar Kluivert moet nu op zijn voetbalkwaliteiten worden beoordeeld en zijn meerwaarde voor Oranje en vooralsnog is dat laatste ondermaats, aangezien hij het niet wekelijks laat zien.
Yeah baby Yeah!
pi_31625851
Geloof dat hij niet eens een rijbewijs had.
Feit is dood door schuld en er zijn mensen hier die daar heel rustig mee om gaan stel het was eens familie van je die dit overkwam.
pi_31625986
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Feit is dood door schuld en er zijn mensen hier die daar heel rustig mee om gaan stel het was eens familie van je die dit overkwam.
Als je BN-er bent sta je regelmatig boven de wet dat klopt.
Yeah baby Yeah!
pi_31626050
Maar het feit dat een Sheyras doet alsof het normaal is
pi_31626169
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar het feit dat een Sheyras doet alsof het normaal is
Hoogstwaarschijnlijk een Kluivert-fan en liefde maakt nu eenmaal blind.

Ik vond het een beetje aandoenlijk het interview met Kluivert, maar zijn intelligentie-gemis werd wel duidelijk toen de interviewer vroeg of hij de aversie jegens hem zelf kon verklaren.

Zijn evenoude collega van Nistelrooij leeft voor het voetbal en doet geen rare dingen, zulke mensen willen wij in Oranje zien, niet iemand die zijn talent verkwanseld.

Dat hij zelfs een clausule in zijn contract heeft waarin staat dat Valencia hem de laan uit mag sturen als hij troubles maakt in een nachtclub is natuulijk al van de zotten...
Yeah baby Yeah!
pi_31626592
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 00:39 schreef Gollemrulez het volgende:
hij is nu net terug van een blessure van een kleine maand. hij geeft zelf toe dat het logisch is dat hij er momenteel niet bijzit maar hoopt wel dat hij er in dld bij zal zijn. nou ik kan je zeggen, dat hoop ik ook!
pi_31626831
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:56 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hoogstwaarschijnlijk een Kluivert-fan en liefde maakt nu eenmaal blind.

Ik vond het een beetje aandoenlijk het interview met Kluivert, maar zijn intelligentie-gemis werd wel duidelijk toen de interviewer vroeg of hij de aversie jegens hem zelf kon verklaren.

Zijn evenoude collega van Nistelrooij leeft voor het voetbal en doet geen rare dingen, zulke mensen willen wij in Oranje zien, niet iemand die zijn talent verkwanseld.

Dat hij zelfs een clausule in zijn contract heeft waarin staat dat Valencia hem de laan uit mag sturen als hij troubles maakt in een nachtclub is natuulijk al van de zotten...
Precies en Kluivert laat al dik 3 jaar niks meer zien.
pi_31626885
wat een jankverhaal, ik zou haast medelijden met Patje krijgen
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_31631307
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 13:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu overdrijf je weer de andere kant op. Hij had wel een rijbewijs natuurlijk en volgens mij was hij ook niet dronken.

Feit blijft dat het wel zijn schuld was.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31631485
Hij reed wel onverzekerd rond...
pi_31631675
Dat zou absoluut kunnen. Maar ja, daarvoor is ie gestraft. Met die straf kan je het eens zijn of niet, maar daarmee is de zaak in principe af. De keuze is daarna aan de (bonds)coaches. Stel je zo iemand nog op?
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 22:52:33 #169
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31639489
Feit is dat ie ervoor gestraft is.
Of je dat nou wel of niet voldoende vindt, doe je beklag bij de rechters, maar ga niet iemand die een veroordeling heeft gehad voor een strafbaar feit daar de rest van zijn/haar leven mee blijven achtervolgen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31639547
Ja hij had een rijbewijs las ik net eens na.

en getuigen: Ook de schoonvader van Putman, die het ongeluk vanuit zijn slaapkamerraam zag, houdt vol dat Kluivert zeker honderd moet hebben gereden. Een andere ooggetuige spreekt over 'een zwabberende auto, alsof de bestuurder hem niet onder controle had'.

hij reed 104 inplaats van 75 hoezo niet schuld
pi_31639650
8 topics over een spits die al jaren niks meer heeft gepresteerd... het moet niet gekker worden.

Over 2 jaar is hij de enige AFC-spits met een topic op Fok.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31639653
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 22:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja hij had een rijbewijs las ik net eens na.

en getuigen: Ook de schoonvader van Putman, die het ongeluk vanuit zijn slaapkamerraam zag, houdt vol dat Kluivert zeker honderd moet hebben gereden. Een andere ooggetuige spreekt over 'een zwabberende auto, alsof de bestuurder hem niet onder controle had'.

hij reed 104 inplaats van 75 hoezo niet schuld
er zoijn nog verschilende vormen van schuld, en daarnaast als je de feiten niet kent moet je niet oordelen (ik keur het niet goed trouwens), de rechter heeft geoordeeld en die is gewoon objectief.
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:04:28 #173
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31639842
De voetballer Kluivert mag je niet veroordelen op zijn misdaden in zijn persoonlijke leven. We hebben in onze maatschappij afgesproken dat we bepaalde misdaden bestraffen met bepaalde strafmaten. Wanneer je die straf hebt betaald of uitgezeten mag je die persoon daar niet verder op aankijken, of je moet maar in een ander land gaan wonen. Het zou natuurlijk wel fout zijn als kluivert om zijn BN-er zijn een lagere straf zou hebben gekregen dan andere Nederlanders in vergelijkbare situaties.

Maar dat boeit eigenlijk verder niet (je moet hem beoordelen op zijn voetbalkwaliteiten), want Kluivert speelt al jaren als een verongelijkte natte krant.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:07:00 #174
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31639921
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 23:04 schreef Spideyman het volgende:
De voetballer Kluivert mag je niet veroordelen op zijn misdaden in zijn persoonlijke leven. We hebben in onze maatschappij afgesproken dat we bepaalde misdaden bestraffen met bepaalde strafmaten. Wanneer je die straf hebt betaald of uitgezeten mag je die persoon daar niet verder op aankijken, of je moet maar in een ander land gaan wonen. Het zou natuurlijk wel fout zijn als kluivert om zijn BN-er zijn een lagere straf zou hebben gekregen dan andere Nederlanders in vergelijkbare situaties.

Maar dat boeit eigenlijk verder niet (je moet hem beoordelen op zijn voetbalkwaliteiten), want Kluivert speelt al jaren als een verongelijkte natte krant.
Precies. Beoordeel hem op zijn voetbal-capaciteiten en veroordeel hem niet voor een al uitgedeelde rechterlijke straf.
Poef.....gone! ©golfer
pi_31639984
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 22:58 schreef VoreG het volgende:

[..]

er zoijn nog verschilende vormen van schuld, en daarnaast als je de feiten niet kent moet je niet oordelen (ik keur het niet goed trouwens), de rechter heeft geoordeeld en die is gewoon objectief.
Gelijk heb je
Alleen die Shreyas bv die doet alsof het normaal is als het familie van hem was geweest dan piept hij wel anders,
pi_31640083
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 23:07 schreef golfer het volgende:

[..]

Precies. Beoordeel hem op zijn voetbal-capaciteiten en veroordeel hem niet voor een al uitgedeelde rechterlijke straf.
Qua voetbalprestaties valt er zo weinig te praten over Kluivert. Hij heeft al tijden niets meer gepresteerd.

Hij moet lekker bij AFC gaan ballen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31640176
Op basis van de voetbalkwaliteiten van heer Kluivert wil ik M. van Basten complimenteren met zijn beslissingen omtrent de heer Kluivert en het niet opstellen van deze speler.

Voor mij is het een overduidelijke zaak, dat Kluivert niet meer de speler is die meerwaarde kan zijn voor het nederlands elftal. Derhalve vind ik het een verstandig besluit van van Basten om dit hoofdstuk gewoon te doen sluiten.
pi_31640761
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 23:08 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Gelijk heb je
Heb ik vaker
pi_31640850
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 23:14 schreef Rekkie het volgende:
Op basis van de voetbalkwaliteiten van heer Kluivert wil ik M. van Basten complimenteren met zijn beslissingen omtrent de heer Kluivert en het niet opstellen van deze speler.

Voor mij is het een overduidelijke zaak, dat Kluivert niet meer de speler is die meerwaarde kan zijn voor het nederlands elftal. Derhalve vind ik het een verstandig besluit van van Basten om dit hoofdstuk gewoon te doen sluiten.
Volgens mij hoef je Marco daar niet over te complimenteren omdat Kluivert helemaal geen issue meer is voor het Nederlands elftal. Ik hoor ook nooit complimenten aan het adres van Marco omdat hij Purrel Frankel, Harvey Esajas en Martijn Reuser niet heeft geselecteerd.
pi_31640974
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 23:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Volgens mij hoef je Marco daar niet over te complimenteren omdat Kluivert helemaal geen issue meer is voor het Nederlands elftal. Ik hoor ook nooit complimenten aan het adres van Marco omdat hij Purrel Frankel, Harvey Esajas en Martijn Reuser niet heeft geselecteerd.
Zelfs daar complimenteer ik hem voor...... ik complimenteer nu eenmaal graag een trainer die het nationale elftal ongeslagen naar het wk weet te krijgen
pi_31653198
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 23:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Qua voetbalprestaties valt er zo weinig te praten over Kluivert. Hij heeft al tijden niets meer gepresteerd.

Hij moet lekker bij AFC gaan ballen.
Wat heb je met AFC? Dat heb je nu al 10 x gezegd.
www.thuisuiteten.nl
pi_31655757
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 12:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Was je erbij dan?
? Ga jij nu ook beginnen! Kluivert is verdomme veroordeeld!
Schuldvraag is dan toch geen onderwerp van discussie toch zeker?!

Meneer heeft het nooit meer kunnen na vertellen, terwijl mevrouw de rest van dr leven een wrak is.

Dat mensen fan zijn van de speler Kluivert moeten ze helemaal zelf weten. Maar dat ze dan de schuld van ZIJN fouten in privé sfeer gaan leggen bij ZIJN slachtoffers, daar ga ik van echt van over de zeik.

Vlaardingse Stagehoordzaal, lag net 50 m van m'n huis vroeger..
pi_31655782
Maar goed, topic moet over z'n voetbalkwaliteiten (?) gaan, veel plezier verder..
pi_31656467
welke kwaliteiten
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 02:31:57 #185
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_31672448
lekker stoppen en een nachtclubje beginnen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueńos" Alfredo Di Stefano
pi_31682016
Past wel bij hem
pi_31682527
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 23:07 schreef golfer het volgende:

[..]

Qua voetbal moet je hem daar niet over beoordelen inderdaad, maar het ging er mij om dat Kluivert in het interview aangaf geen benul te hebben waarom 'het volk' Kluivert een beetje moe is of vergeten zou zijn.
Vandaar dat men met oude koeien aan kwam zetten, want zoiets achtervolgt je altijd of je het nu wilt of niet en als het bij dat ongeluk op 18 jarige leeftijd was gebleven......

Maar principieel vind ik dat iedere International een schoon strafblad zou moeten hebben, je verdedigt toch je land, dus als van Persie schuldig bevonden zou zijn voor een zwaar vergrijp als verkrachting, zou hij van mij niet meer in Oranje mogen.

Ik hoop in elk geval dat Kluivert de ellende van zich af kan ballen de komende tijd in valencia en dan zien we wel.
Yeah baby Yeah!
pi_31852990
quote:
Patrick presteert al twee jaar niet meer. Waarom rakelt hij deze shit zelf weer op?
Door HUGO BORST

De voornaam alleen volstaat. Je kunt gewoon Patrick zeggen en iedereen weet over wie het gaat. De vraag is vervolgens: wie of wat verschijnt er op ons netvlies?

Alleen de voetballer?

Zou best kunnen, hoor. Geen speler maakte de afgelopen honderd jaar meer goals in Oranje dan hij. Dus, voor alle duidelijkheid: Johan niet, Abe niet, Faas niet, Marco niet en Dennis niet. Geen Nederlandse voetballer won zo jong zo'n grote (de cup met de grote oren) prijs! Johan niet, Abe niet, et cetera.

Hij, Patrick, vraagt zich nu af of wij dat soms allemaal zijn vergeten? Bij Studio Sport en in Trouw klaagt hij zijn nood. Hij heeft altijd ziel en zaligheid gegeven in Oranje, zegt hij. Dat wil hij weer. Hij hoopt, met het oog op het WK in Duitsland, op een eerlijke kans.

Zijn timing om een interview te geven is beroerd. Had Patrick het daar maar bij gelaten. Maar in Trouw lezen we onder meer: ,,Ik ben geen schijnheilige. Ik heb fouten gemaakt. Maar ik heb ook boete gedaan. Ik denk nog elke dag aan het verschrikkelijke ongeluk, waarbij ik acht jaar geleden iemand doodreed. Dat is afschuwelijk.’’

Een paar dingen.

Waarom rakelt hij deze shit zelf weer op? Dat roept reactie op. Vooruit dan. Een feitelijke onjuistheid: het ongeluk was geen acht, maar meer dan tien jaar geleden. Nog iets: als hij werkelijk beweert dat hij boete heeft gedaan, dan begrijpt Patrick absoluut niet wat boete doen is. Dat blijkt ook wel, want Patrick zegt in Trouw: ,,Dit draag ik de rest van mijn leven mee. Ik ben gebrandmerkt."

Hij zal het niet bewust doen, maar hij manoeuvreert zichzelf in de slachtofferrol en die is toch echt alleen weggelegd voor de familie Putman.

Boete doen is geen 160 uurtjes dienstverlening opknappen, boete doen is schuld bekennen, spijt betuigen. Persoonlijk. Desnoods weet je niet wat je moet zeggen, maar ga tenminste de confrontatie aan. De nabestaanden hadden, toen, een bezoek op prijs gesteld. Patrick liet niets van zich horen.

Nou, dat is ook niet helemaal waar. Op de dag van de begrafenis maakte hij zijn rentree in Ajax en twee weken na het ongeluk reed Patrick in 'Neerlands grootste poel des verderfs' door rood. De politie hield hem aan en bekeurde de querulant.

Als hij zich in Trouw afvraagt waarom 'randzaken bij hem zo vaak hoofdzaken worden', dan verbaas ik me. Leer je dan nooit, jongen? Inderdaad, Patrick leert nooit. Tijdens het Europees kampioenschap in Portugal, twee jaar terug, wordt hij door een veiligheidsbeambte berispt omdat hij met de Ferrari van Clarence Seedorf te hard over het hotelcomplex rijdt. Ik snap dat niet, althans voor iemand met zo'n verleden!

Als bij hem het verschrikkelijkste voor herhaling vatbaar is, dan moeten we niet vergeten dat hij zich in Oranjes openingswedstrijd van het wereldkampioenschap voetbal in Frankrijk (1998) liet provoceren en eruit werd gestuurd.

Hij presteert al twee jaar niet meer. Hij wordt geplaagd door blessures. De knie lijkt wrak. Dat dwingt een topsporter verstandig en economisch te werk te gaan. Laat ik me onthouden van een (uitvoerige) beschrijving van zijn privé-leven, laat me slechts voorzichtig stellen dat hij buiten het veld niet zo zuinig is op zijn lichaam als Phillip Cocu en Ruud van Nistelrooy op het hunne. Die constatering is fnuikend voor iemand met een kwetsbaar lichaam.

Volgens mij zijn er genoeg voetballiefhebbers die even diep moeten nadenken bij de vraag waar Patrick tegenwoordig eigenlijk voetbalt.

Bij Valencia, de club waar ooit Faas (achternaam overbodig) uitblonk. Afgelopen zondag won Valencia van Real Madrid, zonder Patrick. Woensdag viel hij in, maar Valencia verloor.

Patrick is nog niet de oude. Misschien wordt hij de komende maanden alsnog basisspeler, misschien zelfs topscorer. Alleen onder die voorwaarden maakt hij kans om te worden geselecteerd. Maar ik zie het een noch het ander gebeuren. Bovendien zijn er bij het Nederlands elftal genoeg goede spitsen. Dat zijn ook nog eens brave borsten, professionals, die vaak scoren en niet uit de pas lopen. Kortom, het wordt een schier onmogelijke opgave voor Patrick om Oranje te halen.

Hij was een grootheid, als voetballer zeg ik er meteen achteraan. Ik wens hem veel wijsheid toe in zijn verdere leven.
pi_31858406
Goed stuk van Borst, Oranje zal Kluivert inderdaad niet meer halen.
That's all folks!
  dinsdag 1 november 2005 @ 09:00:20 #190
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31858482
Kluivert moet gewoon de wijste zijn en bedanken voor oranje, zich focussen op zijn club.
pi_31866467
Cruijff was wel te spreken over Pat's rentree in zijn column, en houdt hem kennelijk wel in de gaten. Stiekem denk ik dat Cruijff niet erg gecharmeerd is van Ruud, en als Bassie-adviseur ook verder kijkt naar betere spitsen voor de speelwijze van Oranje.
quote:
Goede indrukken van Kluivert en Van Bommel

31 oktober 2005

Zowel voor PSV als Ajax wordt het een heel belangrijke week. Brengen ze hun wedstrijden tegen AC Milan en FC Thun tot een goed einde, dan staan ze eigenlijk al met één been in de volgende ronde van de Champions League.

Ajax kan in dat opzicht helemaal goede zaken doen, want volgens mij zijn ze met vier punten uit de komende twee wedstrijden al zeker van de tweede plaats in de poule. Dus tegen FC Thun en daarna Sparta Praag wordt het een kwestie van één keer winnen en één keer gelijkspelen. Tegen wie welk resultaat wordt gehaald, maakt in principe weinig uit, als het maar gebeurt. Slaagt de ploeg daarin, dan zal dat hopelijk ook meer rust binnen de club brengen.

De laatste paar keer dat ik Ajax zag voetballen, viel me vooral op dat ze weinig scoren en niet compact voetballen. Iedereen werkt weliswaar hard, maar omdat de linies niet goed op elkaar zijn afgestemd, creëren ze vaak hun eigen probleem. Er is wat dat betreft nog veel werk aan de winkel.

Met de huidige bestuurscrisis bij Ajax houd ik me niet bezig. Ik weet al jaren dat het niet goed zit en dat er dingen moeten veranderen, maar ik heb weinig trek om daar dieper op in te gaan. Als erelid ben ik een paar jaar geleden twee of drie keer bij een ledenraadvergadering geweest, maar nadat ik een paar keer door de club op het verkeerde been ben gezet, heb ik besloten daar niet meer naartoe te gaan.

Wat dat betreft, zit ik bij Barcelona nu wel dichter bij het vuur. En het is prettig om te zien, dat bij die club wel een paar belangrijke stappen voorwaarts zijn gemaakt. Door problemen bij Deco, die zijn vinger gebroken heeft en Eto'o, die het privé even zwaar heeft, moest er een beroep op Mark van Bommel en Henrik Larsson worden gedaan. Beide spelers deden dat uitstekend, waardoor ze de selectie als geheel nog sterker hebben gemaakt.

Ik heb dat altijd ideaal gevonden. Ambitieuze voetballers, die op de bank moeten beginnen, maar na verloop van tijd hun kans optimaal grijpen. Daar wordt iedereen namelijk sterker van. Zijzelf, de selectie en dus ook het basiselftal. Vergeleken met vorig jaar is het potentieel bij Barcelona mede daardoor enorm opgevijzeld. Helemaal als je ziet, hoe ook Messi zich ontwikkelt. Die jongen is zelfs bezig het complete stadion te veroveren!

Van de week zag ik ook Patrick Kluivert weer invallen bij Valencia. Het is duidelijk dat hij het daar niet gemakkelijk heeft en dan is invallen bij een achterstand tegen een sterk defensieve ploeg als Sevilla geen pretje. Toch gaf Patrick, tijdens de twintig minuten dat hij speelde, me toch een goede eerste indruk. Ik ben daarom benieuwd hoe hij zich de komende tijd verder gaat ontwikkelen. Het zou mooi zijn als het hem eindelijk gaat lukken om uit zijn sportieve impasse te komen.
pi_31873194
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 16:33 schreef methodmich het volgende:

[..]

Wat heb je met AFC? Dat heb je nu al 10 x gezegd.
Da's zijn niveau. Daar lekker ballen met Lex Goudsmit en een striptent beginnen in hartje Amsterdam.
pi_32468362
http://www.youtube.com/watch.php?v=siM5e2-LxDE

Wat een filmpje !!!!11

Nog wat goals (Let niet op het v nistelrooij begin ):
http://www.youtube.com/?v=z4R6mldZA40
Mischien doet hij het niet
pi_32477227
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 00:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.youtube.com/watch.php?v=siM5e2-LxDE

Wat een filmpje !!!!11

Nog wat goals (Let niet op het v nistelrooij begin ):
http://www.youtube.com/?v=z4R6mldZA40
Mischien doet hij het niet
echt strakke filmpjes

en ze kloppen

hier kan ja ze downloaden: http://www.patrick-kluivert.com/forum/index.php?showtopic=74

Mist of Vienna is ook een hele mooie

[ Bericht 7% gewijzigd door 2Drix op 22-11-2005 13:11:24 ]
pi_32477490
Respect voor de makers, echt veel tijd ingestoken, en ontzettend veel stukjes bij elkaar kunnen plakken die alleen de verzamelaar in het bezit heeft. Dat interview bv van Begeruistan met Laporta over Kluivert die weg moet wegens zijn salaris.
pi_32477690
slettebak [@] gmail.com
pi_32477727
Echt veel hebben de makers van die site tegenwoordig niet meer te doen.
pi_32486052
Stilte voor de storm?
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_32486419
Alleen als ie terugkomt naar NL. Al het andere is gedoemd tot failure.
pi_32543710
staat de interview in de VI ergens online?
pi_33419811
Ik schop hem maar omhoog, aangezien wat mensen de behoefte hebben om over Schumi Snuivert te praten.
pi_33422709
Olympique Marseille ziet wel wat in hem, wordt dat het volgende hoofdstuk in de aflopende carriere van Patje?

[ Bericht 0% gewijzigd door -Vaduz- op 26-12-2005 22:10:46 ]
That's all folks!
pi_33423617
Dat clubs met naam nog wat in hem zien
pi_33424204
quote:
Op maandag 26 december 2005 22:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat clubs met naam nog wat in hem zien
Ik vraag me bij jou nou wel eens af of je echt zo dom bent of dat het allemaal een act is.
-
pi_33424653
Hij laat al jaren niks meer zien.

Ben je blind ?
pi_33424713
quote:
Op maandag 26 december 2005 22:26 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik vraag me bij jou nou wel eens af of je echt zo dom bent of dat het allemaal een act is.
Hij gaat bij de beveiliging werken, dat zegt genoeg
pi_33424811
quote:
Op maandag 26 december 2005 22:44 schreef VoreG het volgende:

[..]

Hij gaat bij de beveiliging werken, dat zegt genoeg
Daar heb je ook rangen
Denk je echt dat ik dalijk bij een deur sta mijn hele leven.

Ik ga voor meer geld.
pi_33425708
quote:
Op maandag 26 december 2005 22:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij laat al jaren niks meer zien.

Ben je blind ?
Ik doelde op je gehele oeuvre.
Laatst nog over Zidane bijv. .
-
pi_33427781
quote:
Op maandag 26 december 2005 22:47 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Daar heb je ook rangen

Ik ga voor meer geld.
Lees: Net boven het minimum-loon.

Kerel je bent net 18 en je gaat nu al werken omdat je klaar bent met je beveiligings-opleiding of whatever. Met andere woorden: MBO. Hehe. Meer geld. HEhe.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  dinsdag 27 december 2005 @ 00:22:03 #210
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33427783
quote:
Op maandag 26 december 2005 22:47 schreef the_legend_killer het volgende:

Daar heb je ook rangen

Ik ga voor meer geld.
Je verhuist naar de eerste etage i.p.v. de voordeur?

[ Bericht 2% gewijzigd door golfer op 27-12-2005 00:25:23 (typo) ]
Poef.....gone! ©golfer
pi_33427802
Kluivert
pi_33427843
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 00:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Je verhuisdt naar de eerste etage i.p.v. de voordeur?
Jij had ook wel wat beter mogen opletten.
-
pi_33427917
haha golfer, een typo is als je per ongeluk een letter verkeerd typed omdat ie er toevallig naast zit zoals " gey golfer, allea goed? "

Jij wist t lekker niet

hihi.
pi_33428127
altijd zo denken:
je loopt
je maakt
je verhuist
  dinsdag 27 december 2005 @ 01:19:56 #215
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33429140
Ik kluiv
Jij kuived
Wij hebben geKluiverd, toch?
Poef.....gone! ©golfer
pi_33429222
nah, het werkwoord is kluiveren, dat maakt de stam 'kluiver'
ik kluiver, jij kluivert, hij kluivert, wij kluiveren
wij hebben? gekluiverd want de R zit niet in het fokschaap
wat is dat dan, ik zie het niet
pi_33430700
Zit Kluivert al aan de 100 speelminuten?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33430915
quote:
Op maandag 26 december 2005 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Olympique Marseille ziet wel wat in hem, wordt dat het volgende hoofdstuk in de aflopende carriere van Patje?
Wat zien ze in hem? Een prima ballenjongen?
  Redactie Games dinsdag 27 december 2005 @ 10:50:28 #219
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_33433631
Vraag me af of het ooit nog goedkomt met Kluivert. Erg jammer dat hij in zo een dip is beland.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_33436222
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 00:21 schreef Jajong het volgende:

[..]

Lees: Net boven het minimum-loon.

Kerel je bent net 18 en je gaat nu al werken omdat je klaar bent met je beveiligings-opleiding of whatever. Met andere woorden: MBO. Hehe. Meer geld. HEhe.
Nee je kunt een cursus volgen voor 3 maanden om simpel beveiliger te worden.
Iets dat ik niet doe

Ik ga nog een aantal jaren naar school.
Mocht ik net toevallig stage lopen waarbij ik door heel Nederland kom om te werken..
Maar als die stage voorbij is zit ik gewoon weer terug in de banken.
pi_33436263
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 00:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Je verhuist naar de eerste etage i.p.v. de voordeur?
Ik sta nooit bij deuren.
pi_33443188
Wel een leuke club voor Patje, daar bij de haven. Zal ie wel in de basis komen.
www.thuisuiteten.nl
pi_33461456
Dan kan hij beter bij Sparta gaan spelen.
  woensdag 28 december 2005 @ 13:51:57 #224
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_33468996
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:20 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik doelde op je gehele oeuvre.
Laatst nog over Zidane bijv. .
Das in ieder geval nog 1000x zinniger dan al jouw getroll.

Wel heerlijk om te zien dat jij het gewoon niet kan hebben dat kluivert he-le-maal niks meer presteert
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_33469172
Ik weet ook nog wel een clubje voor Patje...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')