Ik kwam hier vroeger heel veel...met dat spelletje foto's na opdrachten plaatsen...weet je dat nog?quote:
Bouwval? Het is een stukje kunstwerk...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:57 schreef Treinhomo het volgende:
Iemand een hintje omtrent die bouwval ?
Alles en iedereen heeft me in de steek gelaten,maar dt weet ik nogquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:54 schreef pos het volgende:
[..]
Ik kwam hier vroeger heel veel...met dat spelletje foto's na opdrachten plaatsen...weet je dat nog?
ja natuurrlijk...120quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:02 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Alles en iedereen heeft me in de steek gelaten,maar dt weet ik nog,hebbie nog live foto's van Steel pulse ???
![]()
Nopequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:05 schreef Treinhomo het volgende:
't museum in Caïro ?
fotoloog@fok.nlquote:
Voor de lunch, bedoel je ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Eventjes maar hoor, ik moet morgen vroeg op
9 augustus 2005 is een memorabele dag geworden voor plaatjesradersquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:11 schreef Diaan73 het volgende:
Hee scrut... ook je weg weer gevonden?
ik niet...heb me ziek moeten melden vanmiddagquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eventjes maar hoor, ik moet morgen vroeg op
De dag van de opstand!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
9 augustus 2005 is een memorabele dag geworden voor plaatjesraders![]()
Wat voor functie heeft het gebouw (gehad) ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:16 schreef Diaan73 het volgende:
wat betreft plaatje: ligt gelegen in het zuidelijke deel van Egypte
resultaat van een avond tussen de ganja-dampen bij Steel Pulse?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:15 schreef pos het volgende:
[..]
ik niet...heb me ziek moeten melden vanmiddag...bronchitus
Het is zo misschien ook beter bekend.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat voor functie heeft het gebouw (gehad) ?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
resultaat van een avond tussen de ganja-dampen bij Steel Pulse?
On topic: Zuid Egypte, is dat Gizeh?
Lijkt op een gebouw in het spel Zeldaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is zo misschien ook beter bekend.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |