Topquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:45 schreef PankPinther het volgende:
clint eastwood anton corbijn?
Helemaal top maar het is een Canon Camera..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:50 schreef fotoloog het volgende:
Lijkt mij Paul Huf met een Olympus XP
Paul Huf met een Canon..... too much drink....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:52 schreef jobosrulez het volgende:
[..]
Helemaal top maar het is een Canon Camera..
Zie hier![]()
http://www.galeries.nl/mnkunstenaar.asp?artistnr=5786&vane=1&em=&sessionti=122312652
Mag ik ook opzoeken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:59 schreef sooty het volgende:
Game on:
[afbeelding]
Fotograaf en onderwerp graag.
Aaaargh Waar blijf je nou,*Rampetampt*quote:
Ben er nu tochquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:04 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Aaaargh Waar blijf je nou,*Rampetampt*
Virginia Mayo/Lee Garmes?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:04 schreef sooty het volgende:
[..]
Jij bepaalt de regels hier; Het is jouw kindje.
Nope. Als ik de titel (van de foto) goed interpreteer, is het onderwerp een verklede man....quote:
Gelukkigquote:
Duits?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:10 schreef sooty het volgende:
[..]
Nope. Als ik de titel (van de foto) goed interpreteer, is het onderwerp een verklede man....
Welcome backquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:16 schreef peaceman het volgende:
Hallo allemaal.... ander soort topic? ze wilden het niet vrijgeven? Ikke maar wachten daar![]()
De fotograaf is vooral bekend geworden vanwege de nabewerking van de negatieven met vrouwlijk naakt. Ik gok jaren 20-30.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:23 schreef fotoloog het volgende:
Hintje?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Precies zoals de moderators daar willen; serene rust, net als in de bibliotheek...
Mwa ..zal wel loslopen...en trouwens dit is geheel on-topic !quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:35 schreef Treinhomo het volgende:
'k ben trouwens benieuwd of fotoloog nu, achter de schermen, de volle laag krijgt omdat-ie ons asiel verleent...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
Mag hier wel van alles gepost worden?
Pos je hebt mail..als het goed is nu
Off-topic gaat hier sowieso toch streng bestraft worden met miljoenen notes ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:39 schreef fotoloog het volgende:
Mwa ..zal wel loslopen...en trouwens dit is geheel on-topic !
Jammer, maar van die mail met foto's isquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:40 schreef pos het volgende:
[..]leuk, ...mail je morgen nog wat foto's....oja en heb geen msn
Ik las, ik heb geen manquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:40 schreef pos het volgende:
[..]leuk, ...mail je morgen nog wat foto's....oja en heb geen msn
pff....mazzel dat pyl nog op vakantie is met die notesquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Off-topic gaat hier sowieso toch streng bestraft worden met miljoenen notes ?
quote:
Die kerel verzamelt notes, als waren het airmiles...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:43 schreef pos het volgende:
pff....mazzel dat pyl nog op vakantie is met die notes![]()
Dit is FOT men .....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Off-topic gaat hier sowieso toch streng bestraft worden met miljoenen notes ?
Dan zal ik dat 's heel rap terugzetten in m'n index...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:45 schreef fotoloog het volgende:
Dit is FOT men .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |