Ik kwam hier vroeger heel veel...met dat spelletje foto's na opdrachten plaatsen...weet je dat nog?quote:
Bouwval? Het is een stukje kunstwerk...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:57 schreef Treinhomo het volgende:
Iemand een hintje omtrent die bouwval ?
Alles en iedereen heeft me in de steek gelaten,maar dt weet ik nogquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:54 schreef pos het volgende:
[..]
Ik kwam hier vroeger heel veel...met dat spelletje foto's na opdrachten plaatsen...weet je dat nog?
ja natuurrlijk...120quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:02 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Alles en iedereen heeft me in de steek gelaten,maar dt weet ik nog,hebbie nog live foto's van Steel pulse ???
![]()
Nopequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:05 schreef Treinhomo het volgende:
't museum in Caïro ?
fotoloog@fok.nlquote:
Voor de lunch, bedoel je ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Eventjes maar hoor, ik moet morgen vroeg op
9 augustus 2005 is een memorabele dag geworden voor plaatjesradersquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:11 schreef Diaan73 het volgende:
Hee scrut... ook je weg weer gevonden?
ik niet...heb me ziek moeten melden vanmiddagquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eventjes maar hoor, ik moet morgen vroeg op
De dag van de opstand!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
9 augustus 2005 is een memorabele dag geworden voor plaatjesraders![]()
Wat voor functie heeft het gebouw (gehad) ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:16 schreef Diaan73 het volgende:
wat betreft plaatje: ligt gelegen in het zuidelijke deel van Egypte
resultaat van een avond tussen de ganja-dampen bij Steel Pulse?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:15 schreef pos het volgende:
[..]
ik niet...heb me ziek moeten melden vanmiddag...bronchitus
Het is zo misschien ook beter bekend.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat voor functie heeft het gebouw (gehad) ?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
resultaat van een avond tussen de ganja-dampen bij Steel Pulse?
On topic: Zuid Egypte, is dat Gizeh?
Lijkt op een gebouw in het spel Zeldaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is zo misschien ook beter bekend.
[afbeelding]
nee was al dagen niet lekker...gisteravond voelde ik me gelukkig prima mede namens de ganja-dampenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een ..... tempel?
Ganja dampen & bronchitusquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En niemand anders.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:27 schreef Treinhomo het volgende:
Dennis Hopper.
Dichtbij. In Deir el Bahari in Thebes Hint: het is een van de weinige vrouwelijke pharaos die Egypte heeft gehad. Ik zal alvast verklappen: het is niet Cleopatra.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het in Luxor?
Moet je aan Wile_E_Coyote vragen; die schijnt daar verstand van te hebben...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:32 schreef tong80 het volgende:
Trouwens was ie wel cultureel Historisch veantwoord met zijn baanbrekende 'Easy Rider' ?
Echt wel. Ik heb zo ook nog plaat van een negerin met blote tieten die dat ook zeker is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
En niemand anders.
Trouwens was ie wel cultureel Historisch veantwoord met zijn baanbrekende 'Easy Rider' ?
Schijnt trouwens van adel te zijn nu ....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Moet je aan Wile_E_Coyote vragen; die schijnt daar verstand van te hebben...![]()
Wie kent het niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dichtbij. In Deir el Bahari in Thebes
Als-ie zich omdraait, is 't evenzogoed een drol...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:37 schreef fotoloog het volgende:
Schijnt trouwens van adel te zijn nu ....
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als-ie zich omdraait, is 't evenzogoed een drol...
Ja die wel, die zat bij me in de klasquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sollymaar ken je Thebes ook niet?
ben ik raar als ik niets van je zin begrijp?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:44 schreef Treinhomo het volgende:
Jammer dat je niet mag crewen uit lekfora...lijkt me wel vermakelijk. Grote vriend furball erbij...![]()
Je zou pas raar zijn als je 't wel begreep...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:46 schreef pos het volgende:
ben ik raar als ik niets van je zin begrijp?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |