quote:Vanquish S V12
Paris, 23rd September 2004 - so far already was the Aston Martin Vanquish none the slowest. It nevertheless runs 306 km/h point. But its 460 HP were increased now in the new Top model Vanquish S to 520 HP. The torque of the six-litre twelve-cylinder engine rose from 542 to 577 Newtonmeters. The Topspeed is now about 320 km/h.
quote:The best handling
And in such a way Aston Martin boss Dr. Ulrich Bez formulated on the autosalon 2004 in Paris: "the new Vanquish S is not only the fastest Aston Martin, which there was ever, but he has also the best handling of all times. It is the ultimative Aston Martin."
Larger radiator grille
The standard design of the Vanquish with 460 HP is further offered. The new s-variant does not however only differ in motorizing, also outwardly is the Vanquish S to be differentiated: The radiator grille is more roundish and its opening was increased, in order to improve the cooling. A draft deflector is to improve the road-hugging property at high speeds. Also the tail was revised: The trunk lid was arranged and the stop light was installed again. Thus the lift is to reduce clearly.
quote:Series: Sport dynamic package
For the basis Vanquish is available sport the dynamic package as accessories. The Vanquish S comes thereby in series. The package contains a sportier tuning of suspension, absorption steering element and brakes. The chassis is put 5 millimeters below. The brake disks are broader with the "s-class" from Aston Martin of two millimeters. Swimming brake disks are to guarantee a better brake feeling and shorter pedal travel.
quote:More direct steering element
The steering element became likewise sportier: The necessary steering wheel turns were reduced by 20 per cent. That is to make a driving on kurvigen highways more precise than so far. The increase in output of the engine around 60 HP was reached by the employment of new cylinder heads, new combustion chambers and a new injection system.
Exclusive interior
The interior of the vehicle was arranged still more exclusively than with the basis model and covers special leather equipment. "the Vanquish S V12 is a combination of most modern sports car technology and art relating to crafts," locked Bez its remarks.
vorige deeltjesquote:18,500 euro more expensively
The sum of the measures makes the Vanquish S zirka for 18,500 euro more expensive than the basic form - it costs 255,000 euro. The buyers of the Top model may by the way experience after the vehicle assumption on one of three test tracks the borders of your ultimative sports car in a personal training: in Millbrook (England), Lommel (Belgium) or Michigan (the USA). That is nevertheless contained in the price.
Een dikke diesel is minimaal een 6 cilinderquote:
Heeft inmiddels in dat kleine jaar wel al een 56000km gelopenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:23 schreef PeuRac het volgende:
tering, het gaat wel goed met de zaken Ballebek of niet? Van een jaar oude 307 (die je naar ik meende toch voor 2 jaar geleased had??) van +/- 34k naar een auto van bijna 65k![]()
ohja, daarom reden wij benzine, die diesel was zo onredelijk veel duurderquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:28 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Heeft inmiddels in dat kleine jaar wel al een 56000km gelopen
Die 2.0 benzine zuigt ook anus maar goed...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, daarom reden wij benzine, die diesel was zo onredelijk veel duurder![]()
ja dat word hem helemaalquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:51 schreef BazzoS het volgende:
DÉ oplossing waarmee menig pta sc-er het met mij eens is: 190D!
Als je zo'n ding hoort lopen dan is dat interieur helemaal niet boeiendquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:36 schreef linuxje het volgende:
ik vind alleen het interieur van die bak nou niet echt mooi :S stuurtje en die midden console zien beetje uit als 1995 of nog iets eerder vind ik :S
Op zich, dikke velgen, spoilertje en dan die nieuwe D5 met bijna 200pk: Dealquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:58 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=36180&cache=no
Dat gaat hem worden ballebekDaar kan die boutaudi niet tegen op
Zul je dat niet kunnen kiezen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:02 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Op zich, dikke velgen, spoilertje en dan die nieuwe D5 met bijna 200pk: Deal
Vind het alleen stom dat de S60 en de V70 een ander stuur hebben; van de S60 vind ik hem mooier
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:18 schreef Ballebek het volgende:
Ja, wat zeur ik ook, nooit klachten over volvo gehad (op wat garagemensen na dan).
Morgen maar is naar de dealer
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:18 schreef Ballebek het volgende:
Ja, wat zeur ik ook, nooit klachten over volvo gehad (op wat garagemensen na dan).
Morgen maar is naar de dealer
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:58 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=36180&cache=no
Dat gaat hem worden ballebekDaar kan die boutaudi niet tegen op
Maar bij VAG is de service na de garantie weer ver te zoeken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
doe mij maar de nieuwe A4 avant3.0 V6 TDI
![]()
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=36795&cache=no
zou het niet weten, ik ga zoquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:25 schreef hermandeperman het volgende:
Is In the company of spies een leuke filmKomt zo op TV!
Daarom hebben we nu ook een Volvo S80 2.4 170pkquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:50 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Die 2.0 benzine zuigt ook anus maar goed...
Nu ik die S40 2.4 te leen heb weet ik wel dat ALS ik een S40 zou kopen er een 2.4 T in zou komen want die 170 pk voelt niet echt heel snel aanquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom hebben we nu ook een Volvo S80 2.4 170pk![]()
Een van onze buren heeft er net een gekocht, hij is eigenlijk Alfa man, maar deze Golf Cabrio (uit '93, laatste serie dus) kon hij niet laten staan. Dus nu heeft hij er een cabrio bijquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar bij VAG is de service na de garantie weer ver te zoeken.
Ik zal echt nooit niet een nieuwe VAG kopen, die flikkers kijken je niet eens aan als je met je Oer golf cabrio langs komt.
Een echte verkopen komt dan met een boner naar buiten.
bullquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar bij VAG is de service na de garantie weer ver te zoeken.
Ik zal echt nooit niet een nieuwe VAG kopen, die flikkers kijken je niet eens aan als je met je Oer golf cabrio langs komt.
Een echte verkopen komt dan met een boner naar buiten.
Ik heb zeker bij volkswagen een erg hoog lease klant gevoel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bull![]()
is 100% dealer afhankelijk en zeker geen algemeen beeld de laatste tijd.....
klant staat weer op nummer 1 laatste tijd, veel is er veranderd in veel dealer groepen.....
tuurlijk je hebt er altijd rotte appels tussen zitten......
waardering is bij ons iig erg hoog door de klanten![]()
omdat je pa zijn auto moest inleveren vanwege het verlaten van het bedrijf jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom hebben we nu ook een Volvo S80 2.4 170pk![]()
170 pk in een S80 automaat is ook niet snel, maar voor mn pa boeit dat niet zo.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nu ik die S40 2.4 te leen heb weet ik wel dat ALS ik een S40 zou kopen er een 2.4 T in zou komen want die 170 pk voelt niet echt heel snel aan
Als het van mn vaders werkgever had gemogen hadden we al veel eerder een S80 gehad. Nu mn vader zelf 2 bedrijven heeft kan dat eindelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
omdat je pa zijn auto moest inleveren vanwege het verlaten van het bedrijf ja
iets op een andere manier brengen is ook een vak
V50 is nog kleiner dan een A4 hequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:59 schreef Ballebek het volgende:
Gorden Ramsey: Die aflevering is al 2x geweest in een paar maanden
Ga even rekenen of een T5 AWD nu betaalbaar is
V50 dan he...
Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Dit is toch gewoon een LandCruiser?
dat zeg ik dat ligt per dealer anders en het is de laatste tijd erg erg veel veranderd ook vanuit pon.....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb zeker bij volkswagen een erg hoog lease klant gevoel.
Die zijn welkom omdat ze cash in het laadje brengen.
De normale boere lul die binnen komt wandelen kijken ze niet naar.
Bij volvo werd ik echt perfect opgevangen door die lui.
Lijkt wel of die meer het idee hebben van die is nog jong, als we die nu binden aan ons merk rijdt hij de rest van zijn leven volvo.
Maar jij rijdt een jeepquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:20 schreef BoJo het volgende:
Ik zou voor de A6 gaan, stuurt lekkerder en het interieur voelt lekkerder aan. Ook vind ik hem van buiten een stuk mooier dan de V70.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:20 schreef BoJo het volgende:
Ik zou voor de A6 gaan, stuurt lekkerder en het interieur voelt lekkerder aan. Ook vind ik hem van buiten een stuk mooier dan de V70.
Geloof mij, met directie-chauffeur en valet-parking leer je heel snel verschillende auto's en hun kwaliteiten te vergelijkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar jij rijdt een jeep
Nee onzin![]()
ik rij auto's die ik vet vind.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar jij rijdt een jeep
Nee onzin![]()
maar jullie moeten niet naar mij luisteren na 2 jaar chauffeuren heb ik zoveel V70s gereden dat ik ze wel uit kan kotsen. Niks slechts over Volvo zelf hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof mij, met directie-chauffeur en valet-parking leer je heel snel verschillende auto's en hun kwaliteiten te vergelijken
Sterker; ze kon het niet laten om haar stoere gekraam naar mij te sturen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:29 schreef hermandeperman het volgende:
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
Je mag mailen
Een RD-6 heb ik altijd puik gevonden. Zeker voor jouw prijs.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:22 schreef Ballebek het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een nieuwe auto?
Station en een dikke diesel noodzakelijk
Ga je mond eens spoelen met groene zeep.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:20 schreef BoJo het volgende:
Nee ik lul maar wat johquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik rij auto's die ik vet vind.
(jij ook)
Ja zo ben ik ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee ik lul maar wat joh
Ik heb ook naar een jeep zoals jij gekeken
Ik heb trouwens naar alle auto's gekeken
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:43 schreef Ballebek het volgende:
Zoals ik al zei: Ga ze maar alle 2 eerst rijden en dan kiezen (wordt dan ook een stuk makkelijker).
Ik ook, maar het gaat ook om de ruimtequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:45 schreef PeuRac het volgende:
ik vind de A6 sedan overigens mooier als de A6 Avant
Wat had ze je gemailed dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:31 schreef bladieblalala het volgende:
[..]
Sterker; ze kon het niet laten om haar stoere gekraam naar mij te sturen.
Aangezien ik een nette jongen ben, beantwoordde ik zelfs haar dreigmail terug aan forum@fok.nl
-edit, uit mijn outbox:
From: [weg]
To: [weg]
Sent: monday 8 august juli 2005 22:21:02
Euuuh, zit jij mij nou te bedreigen? Je moest schamen! Want nu meurt mijn mailbox naar jou, homp lallend vlees
Mvg [-ook weg-]
R velgen, R interieur, R spoilers, gewoon een R nemen dus, andere inlaat + uitlaat + chip en met 400pk plazenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:42 schreef BaraCuda het volgende:
Die volvo heeft gewoon paar R velgen nodig dan issie stuk mooier![]()
Kijk nog eens goed onderaan, duh.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat had ze je gemailed dan?
IP ban, en nog meer van dat gein. En als ik de NAW-gegevens van die mail check, blijkt het dat Natalie dicht bij Mark woont.quote:Dat je voorgoed op moest houden met het aanmaken van accounts
Ik had juist verwacht dat er zoiets zou komen van "Nou, pak je eerste account maar weer op, die hebben we unbanned. Je bent toch niet tegen te houden" Maar dat valt dus tegen?
Ik dacht dat jij dat naar haar gemailed had, en ik vroeg dus was zij naar jou gemailed hadquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:03 schreef bladieblalala het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed onderaan, duh.
3 jaar geleden alquote:[..]
IP ban, en nog meer van dat gein. En als ik de NAW-gegevens van die mail check, blijkt het dat Natalie dicht bij Mark woont.
En ik vrees dat ik mijn eerste account niet meer kan gebruiken, de daarbijhorende wachtwoord ben ik 3 jaar geleden al kwijtgeraakt.![]()
Zielige knakkerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:05 schreef Fugie het volgende:
live vanaf de campinglekker bieren enzo
Aha.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:08 schreef hermandeperman het volgende:
Ik dacht dat jij dat naar haar gemailed had, en ik vroeg dus was zij naar jou gemailed had
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:03 schreef bladieblalala het volgende:
IP ban, en nog meer van dat gein.
Raad eens? Ze wilt juíst mijn proxy gaan IP-bannen, wat een dronken Tineke de takketrol.quote:3 jaar geleden alEn IP-bans
Heb je een proxy?
Wat heb jij in GODSNAAM ooit geflikt waardoor ze al deze moeite doet man?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:13 schreef bladieblalala het volgende:
[..]
Aha.
[..]
[..]
Raad eens? Ze wilt juíst mijn proxy gaan IP-bannen, wat een dronken Tineke de takketrol.
Al sla je me dood, ik heb werkelijk geen idee. Iets met klonen, denk ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat heb jij in GODSNAAM ooit geflikt waardoor ze al deze moeite doet man?
Ze noemen jou ook wel Sherlock?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:17 schreef Uddel het volgende:
Hé.. ik zie nu in My Active Topics waardoor de keuze van de startpostauto's komt..575 Superamerica, 576 Nm, 577 Nm.. de volgende wordt iets met 578..?
Ik neem aan dat ze niet al die moeite doen voor een paar kloontjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:17 schreef bladieblalala het volgende:
[..]
Al sla je me dood, ik heb werkelijk geen idee. Iets met klonen, denk ik.
Maak er 95 van als je alle opties neemt en em tot over 400pk helptquote:
No shit Sherlock.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maak er 95 van als je alle opties neemt en em tot over 400pk helpt![]()
Adriaantjeeeeeeequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:23 schreef hermandeperman het volgende:
BASSIEEEEEE TERINGLIJERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Hij zal het wel nodig hebben danquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:43 schreef hermandeperman het volgende:
da's wel een heel lang schoonheidsslaapje
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:46 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Dan kan de man niet aan zijn encyclopedie werken
weet niet. Weet jij hetquote:
oquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra is er veel vaker achter hoorVooral 's ochtends
Informatie waar we echt op zitten te wachten.... NOTquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra is er veel vaker achter hoorVooral 's ochtends
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Informatie waar we echt op zitten te wachten.... NOT
Ik vertel het alleen omdat het werd gevraagdquote:
ga op msn zittenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
Ik vertel het alleen omdat het werd gevraagd
Nee. Toen ik nog internette bij mn ouders liep de compputer vast van MSN. En nu ik zlef weer een computer met internet en mogelijkheid tot MSN heb, heb ik er gewoon geen behoefte aan. Al mn vriendjes en vriendinnetjes zijn toch lid van buzzybee, dus dan communiceer ik met pprivé subfora slowchats. En de paar die niet lid zijn, die bel ik wel een squote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat iedereen het heeft zeker
collect call zekrquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:49 schreef Alexxxxx het volgende:
En de paar die niet lid zijn, die bel ik wel een s
Omdat .. euhm.. zo een sin de 4 weken meot je je hotmail ingaan om je mailadsres actief te houden. En dt doe ik soms via MSN. Dus heel soms ben ik onlinequote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:51 schreef hermandeperman het volgende:
Waarom heb je dan een MSN icoon in je profiel staan?
Toch welquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die betaal je toch niet gewoon he?
Dit was als je van de A9 de afslag Schiphol-Oost pakt, zo'n flauwe bocht naar rechts en dan onderaan een 2 baans rotonde (of verkeersplein). Heb ik iig 1 keer m'n Jeep dwars gehadquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:28 schreef Ballebek het volgende:
Zoiets deed ik laatst in Amsterdam, moest ik snel keren ala handrem
Kreeg een luid applaus van de parkeerwachten (uhhh...)
Mijn favoriet; moet meestal 3/4 als ik naar Badhoevedorp ga daarquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dit was als je van de A9 de afslag Schiphol-Oost pakt, zo'n flauwe bocht naar rechts en dan onderaan een 2 baans rotonde (of verkeersplein). Heb ik iig 1 keer m'n Jeep dwars gehad![]()
Dan rij je een aardig stukje binnendoor langs het waterquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:37 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Mijn favoriet; moet meestal 3/4 als ik naar Badhoevedorp ga daar
Badhoevedorp is groot he... Zit vlak bij die rotonde waar ik moet zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dan rij je een aardig stukje binnendoor langs het water![]()
Ohjaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:40 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Badhoevedorp is groot he... Zit vlak bij die rotonde waar ik moet zijn
neeeeeee, er is niemand anders en ik verveel me doodquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:59 schreef Ballebek het volgende:
Ga maar is "werken" (was da?)
Ik heb 2x in de 2.0TDi gereden; was niet echt snel, zeg maar... maarquote:
Nee daar heb ik toch helemaal geen bescherming inquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:02 schreef Xtreem het volgende:
Beau, jij rijdt jezelf nog'ns dood mên.... Is een Smart niet wat voor jou?
Oh ja, ik ga dus WEL in een trui met cappuchon, spijkerbroek en kisten kijken of ze dan NOG zo aardig zijn bij Wittebrugquote:
Een vriend van me heeft 2 jaar geleden ook staan kijken naar een A4 of A6, daar werden we niet fijn geholpen. Die gast heeft ook een paar eigen bedrijven en kon het makkelijk betalen, maar jah hij loopt altijd in een gewone trui, spijkerbroek en kisten. Kut verkopers.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:08 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Oh ja, ik ga dus WEL in een trui met cappuchon, spijkerbroek en kisten kijken of ze dan NOG zo aardig zijn bij Wittebrug
Zo loop ik er dus ook altijd bij, werd ook altijd scheel aangekeken als ik met een dikke auto kwam voorrijdenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft 2 jaar geleden ook staan kijken naar een A4 of A6, daar werden we niet fijn geholpen. Die gast heeft ook een paar eigen bedrijven en kon het makkelijk betalen, maar jah hij loopt altijd in een gewone trui, spijkerbroek en kisten. Kut verkopers.
Dus ik ben benieuwd, let us know![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:40 schreef BoJo het volgende:
voor wie zich netzoals ik verveelt, zoek hier de klavertjes vier
ghehe, beetje ver wegquote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:05 schreef BoJo het volgende:
ja he
trouwens iemand opzoek naar een baan in de IT bij Schiphol-Rijk hier gezellie bij mij? Ik krijg net een lijst met openstaande vacatures binnen. De premie delen we wel![]()
Daar heeft audi nog wel een handje van jaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:08 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Oh ja, ik ga dus WEL in een trui met cappuchon, spijkerbroek en kisten kijken of ze dan NOG zo aardig zijn bij Wittebrug
blijf er ook maarquote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:20 schreef Xtreem het volgende:
Pff... Jodenfooi
*weer de kelder in is*
[herban imitatie]quote:
wat voor wagentjes?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:44 schreef hermandeperman het volgende:
Hier is Herban
En ik heb geen idee Bo
Me net weer verlekkerd aan de wagentjes die zich rond mijn werkplek vertoeven
Niger Style a.K.a. NFS Underground achtigquote:
Chrome spinners en spoilers als tafels?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:30 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Niger Style a.K.a. NFS Underground achtig
Ik zie als ik naar mijn werk rijdt en weer terug bijna iedere dag:quote:
zo te zien wel... Nou ja, dan spreek ik hem nog wel...quote:
helaaschquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, in de tussentijd dat ie stond te laden dacht ik hem wel te kunnen aanpassen.
Niet dus.
Belnicht spelen, dat weet je nou toch welquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:36 schreef BazzoS het volgende:
Lekker
Wat voor werk doe je eigenlijk?
ja, maar dat in zo'n dure buurt?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Belnicht spelen, dat weet je nou toch wel
zo.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:18 schreef hermandeperman het volgende:
Biertje, peukje, nootje, muziekje....
Wat een kutleven heb ik
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:37 schreef Hugster het volgende:
Zo trots zijn ze er niet op dat ze beide naar zo'n christenhonden festival zijn![]()
![]()
en als je er al iets over hoort is het onder codenaam "flevo" [afbeelding]
Peu zei gisteravond op MSN tegen mij: "Ja m'n vrienden hadden geen geld om een week weg te gaan dus nu gaan we een weekendje weg"quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:37 schreef Hugster het volgende:
Zo trots zijn ze er niet op dat ze beide naar zo'n christenhonden festival zijn![]()
![]()
en als je er al iets over hoort is het onder codenaam "flevo" [afbeelding]
gezellig weekendje met je maten hoor ditquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Peu zei gisteravond op MSN tegen mij: "Ja m'n vrienden hadden geen geld om een week weg te gaan dus nu gaan we een weekendje weg"
Da's al![]()
en maandag dan komen de verhalen weer, over de mooie blonde dames waarmee ie in bed is belandquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
gezellig weekendje met je maten hoor dit![]()
![]()
![]()
Ojaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:59 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Roken doe ik niet, en die noten/pinda's mag/kán ik niet eten vanwege allergie
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:00 schreef BazzoS het volgende:
[..]
en maandag dan komen de verhalen weer, over de mooie blonde dames waarmee ie in bed is beland
En dan niet sexen, maar gewoon de bijbel lezen
Als je geen ex mag hebbenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tsja, al sje geen ex mag hebben moet je die handjes tcoh ergens voor gebruiken he?
ik bedoelde Sex.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je geen ex mag hebben
Aan de lijn?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:53 schreef ook_gek het volgende:
broodje kroket
brootje saté
Broodje kroket
patatje speciaal
milkshake vanille
Dat heb ik gegeten
**PING**quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:06 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ga zo de rundvleesstoofpot in de **PING** gooien
jep ik ben aan de lijn en 1X broodje kroket moet broodje hamburger speciaal zijn.quote:
LOL woensdag vet dag?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jep ik ben aan de lijn en 1X broodje kroket moet broodje hamburger speciaal zijn.
Hoogwaardig kookgereiquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:06 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ga zo de rundvleesstoofpot in de **PING** gooien
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:17 schreef hermandeperman het volgende:
Oja, foto voor Alexxxx
Ik ben een Buzzybee [afbeelding]
[afbeelding]
mongole studentquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:17 schreef hermandeperman het volgende:
Oja, foto voor Alexxxx
[afbeelding]
Uiteraardquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De ille shizzle man dat apparaat![]()
ahahhahaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:17 schreef hermandeperman het volgende:
Oja, foto voor Alexxxx
[afbeelding]
Als er nu een fatsoenlijke studie had bestaanquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als jij nou ooit had gestudeerd had je nu geen moeite met een baan vinden
Er bestaat idd geen studie "Grote en aftands oude voertuigen met stinkdiesels uit wokkie-wokkie landen" of "Boomknuffelen op HBO niveau" neequote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als er nu een fatsoenlijke studie had bestaan
en, smaakte het?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:26 schreef BoJo het volgende:
ik heb een hele vacuumgezogen bak mihoen naar binnen gewerkt van de chinees![]()
40-50 gradenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:41 schreef ook_gek het volgende:
wat is een mooie temp voor een P4 3GHZ Socket 478????
-edit-quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:41 schreef ook_gek het volgende:
wat is een mooie temp voor een P4 3GHZ Socket 478????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |