naja ati is in mijn ogen troep had hiervoor ook zo'n gevalquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:58 schreef kievit19 het volgende:
[..]
jah, daar word ik mee verder geholpen![]()
niet twijfelen gewoon doen!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:00 schreef Gamedemon het volgende:
ik zit ook te twijfellen om van me 1 gig ram 2 te maken
In de BF2ServerLauncher heb je direct onder MaxPlayers NumPlayersNeededToStart, als je die op 1 zet kun je spellen zonder die melding in het scherm en kun je vlaggen pakken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Zie wel een optie maximal players, maar als ik die op één zet. Dan krijg ik nog steeds het bericht, dat het spel begint als er nog één speler zich aanmeld.
Maar het vliegen gaat al stukken beter. Kan nu al redelijk landen en vliegen met zo'n helikopter, waar je met heel veel man in kan. (weet nooit hoe je al die dingen noemt.) Maar met een vliegtuig gaat nog niet helemaal je-van-het. Als ik namelijk niet op volle snelheid wil vliegen, verlies ik constant heel snel snelheid en stort ik neer.
tis toch weer 125 euros die uit me zak vliegen danquote:
Banlist cleared voor jou, Steven1991 gekickt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:27 schreef Jump het volgende:
Kan iemand steven1991 bannen, en mij unbannen aub?
Ahh oke, zoiets d8 ik al..quote:Auto-balance hé. Zorgt ervoor dat beide teams over ongeveer even veel mannetjes bezitten. Zou namelijk lullig zijn als je met zijn 10 tegen 16 speelt ofzo. Meestal wordt er dan ook gekeken naar de kwaliteiten van de spelers die over wordt geplaatst (als ik het goed heb
Wij waren natuurlijk über goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:21 schreef Razorback het volgende:
Zo dat waren weer 3 mooie potjes Dailen Plant (2x silver en 1x goud al moet ik die nog krijgen)
Maar die Rainmaker (ergens tussen nummer 1 en 10 op world rank list) vondt ik wel meevallen met oe goed hij was.
Of wij waren über goed bezig
Mensen moeten jouw ook accepteren als vriend en dan krijg jij pas namen te zien.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:42 schreef Razz_Gul het volgende:
waarom zie ik niemand in me x-fire lijstje verschijnen ??heb toegevoegd ja. misschien omgekeerd,kan iemand mij adden ? (razzgul)
nou met alleen vliegen kan je ook aardig punten scoren.. maar zo goed was ie idd niet.. bedoel over een paar weken haal ik m in..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:50 schreef Gamedemon het volgende:
waarschijnlijk point farmer met mes enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |