quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:44 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Jaaaa, Bettie Serveert, Racoon EN SAybia please.![]()
quote:Ook Open Hand heeft gecancelled voor Lowlands, wat voor een flinke portie paniek heeft gezorgd. Want vervanger JOHNNY PANIC bestaat uit een stel jonge honden die gevaarlijk ravotten met punk en rock 'n roll en live de ballen uit de broek spelen!
hmm, dan ben ik er wel erg laat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:38 schreef knox_ het volgende:
[..]
[..]
Vanaf 18:00? dat was toch eerder altijd of word ik nou gek
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:59 schreef icebliss het volgende:
Als je tussen 6 en 7 uur voor de poort gaat staan, op welke camping sta je dan ongeveer?
Trouwens, misschien kunnen we Mark Lanegan wel op het podium verwachten bij Qotsa![]()
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=1943
Dank je, Camoth!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:05 schreef Camoth het volgende:
Trouwens, iemand al het weerbericht gezien?
Donderdag 25 graden, geen regen![]()
Zeg maar: "Dank je Camoth" aangezien IK het mooie weer besteld heb![]()
Dat wil jij echt niet weten, maar wat Lowlands betreft speelt geld uiteraard geen rol. Het was tevens moi die vorig jaar de zon had geregeld, alleen toen had ik wat minder geld, dus werd het alleen zondag echt zonnebrillen weerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:47 schreef MofoF1 het volgende:
[..]
Dank je, Camoth!
Wat heb je d'r voor betaald?
Eerst zien, dan geloven!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:05 schreef Camoth het volgende:
Trouwens, iemand al het weerbericht gezien?
Donderdag 25 graden, geen regen![]()
Zeg maar: "Dank je Camoth" aangezien IK het mooie weer besteld heb![]()
quote:TREIN
Reis naar NS-station Lelystad of 't Harde (let op: niet Harderwijk!); vandaar rijden gratis pendelbussen naar het festivalterrein. Busdienstregeling: dagelijks 08.00 - 23.00 uur, maandag 08.00 - 12.00 uur. [b]Op donderdagavond beperkt vanaf 18.00 uur[/b
Vanaf 18:00? dat was toch eerder altijd of word ik nou gek].
iig geen sterke drank los, heeeeel misschien in een winkeltje, maar zeker niet op het festivalterrein.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:54 schreef Jonez het volgende:
Weet iemand hoeveel kaarten er zijn verkocht tot nu toe?
Is er trouwens ook sterke drank (baco) te krijgen op lowlands, of moet ik zelf een fles meenemen?
Ben trouwens wel lekker in the mood zeker nadat ik vanmiddag de lowlands cd maar ff ben gaan halen![]()
Neen, mits plastic. Glas ist verboten!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:31 schreef HAL9000S het volgende:
En een 2 literfles bacardi-cola? Doen ze daar moelijk over?
En hoe duur is het bier op het terrein zelf? Etenswaren mag je die meenemen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:34 schreef Roellio het volgende:
[..]
Neen, mits plastic. Glas ist verboten!
Mijn beproefde strijdplan:quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:34 schreef ralfseltje het volgende:
Mijn eerste lowlands dit jaar...
Iemand tips hoe ik genoeg bier enzo mee krijg voor drie dagen?
accepteren dat dat niet lukt, veel te zwaar en de prijs van sixpacks valt er best meequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:34 schreef ralfseltje het volgende:
Mijn eerste lowlands dit jaar...
Iemand tips hoe ik genoeg bier enzo mee krijg voor drie dagen?
Etenswaren mag je zoveel menemen als je wilt. Bier op het terrein is 2 euro per biertje, 1,80 als je de recycle-bekers verzamelt en terugbrengt. 1 muntje terug voor 5 bekers.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:34 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
En hoe duur is het bier op het terrein zelf? Etenswaren mag je die meenemen?
Join tha club!quote:
quote:De electrorevival die de laatste jaren de wereld overspoelt, was waarschijnlijk zo ver niet gekomen zonder de activiteiten van een stel Haagse lefgozers. In de kringen rond Bunker Records maakte deze stijl immers al lang en breed een opstanding door, nog ver voor dat mode werd. Laat het dus maar aan Ferenc van der Sluijs over om samen met rechterhand Alden Tyrell de italo van Fred Ventura een mooie opknapbeurt te geven. Als voormalig lid van Unit Moebius en als I-F in eigen persoon kent hij immers het klappen van de zweep (en van de drumcomputer).
Moddervette, obscure Haagse electro!!quote:SERGE
Dansmuziek van elektronische aard? Bij dj Serge ben je aan het goede adres. En dat al sinds 1987, want in dat Jaar Nul begon hij met het verzamelen van Chicago-house en Detroit-techno. Als Serge Verschuur is hij bovendien eigenaar van Clone Records, platenlabel en distributeur van de betere dansmuziek. Een man met kennis van zaken dus, die weet hoe hij de dansvloeren in beweging moet zetten. Daarvoor benut hij een uitgelezen selectie nummers waarin electro, Chicago, Detroit en Italo-disco luid, duidelijk en aanstekelijk doorklinken.
omg goed dat je't zegtquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:36 schreef HAL9000S het volgende:
Iig je paspoort anders krijg je zo'n nog geen 16 bandje om
oke, en een wat uitgebreidere lijst?quote:
pff gedoe.quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:40 schreef HAL9000S het volgende:
Dit gaat m'n eerste lowlands worden trouwens!
Met mij in de buurt sowieso.quote:Op zondag 14 augustus 2005 05:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Als ik jou was zou ik niet eens meer met ze meegaan! Daars toch geen lol aan mên!![]()
Als die gasten echt hun dagelijkse 8 uurtjes slaap willen pakken op een festival krijgen ze een zwaar weekend!![]()
Dan word het voor mij toch de Foo Fighters!quote:Op zondag 14 augustus 2005 05:41 schreef hydraulix het volgende:
Hell yeah! Vitalic rocks... Alleen beetje jammer dat hij gelijktijdig met de Foo Fighters gaat optreden, maar z'n optreden wil ik niet missen!
download vitalic..luister aandachtig..en beslis anders.quote:Op zondag 14 augustus 2005 05:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dan word het voor mij toch de Foo Fighters!![]()
Sorry dude! Ik probeer ze een andere keer te gaan zien.quote:Op zondag 14 augustus 2005 05:56 schreef Laton het volgende:
[..]
download koop vitalic..luister aandachtig..en beslis anders.![]()
Ik kwam vorig jaar rond 8 uur 's ochtends aan. Jaahh, knettergek, maar kon wel zo doorlopen en zat om 9 uur langs de hekken met een paraplu op te wachten op vrienden, de stroom met lowlanders te observeren en een vette cameralens op me gericht te krijgen. Ja, kijk je videoband nog maar eens na.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:34 schreef HAL9000S het volgende:
En hoe lang zijn de wachtrijen op vrijdag? Scheelt dat veel met de donderdag?
als je de trein die in helmond om 10 uur naar eindhoven vertrekt kom je bij een stuk of 40/50 andere gekke lowlands fans in de trein, inclusief ikquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:30 schreef RichardQuest het volgende:
Ik pak de eerste trein uit Eindhoven en zie wel...
Je zin klopt nietquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:30 schreef crossover het volgende:
[..]
als je de trein die in helmond om 10 uur naar eindhoven vertrekt kom je bij een stuk of 40/50 andere gekke lowlands fans in de trein, inclusief ik
whehe 95% daarvan komt uit de WEL gezellige omringende dorpen van helmondquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:03 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je zin klopt niet.
En nee, Helmonders. Om 5 uur opstaan en wegwezen
Mijn opticien is op maandag dicht.quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:46 schreef Roellio het volgende:
Morgenochtend om half 9 voor de deur van de opticiën!![]()
Stiphoud/Bakel en zo? Nog erger!quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:09 schreef crossover het volgende:
[..]
whehe 95% daarvan komt uit de WEL gezellige omringende dorpen van helmond![]()
haha nee niet die dorpen, maar neem nou maar van mij aan dat dat gezellig wordt!quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Stiphoud/Bakel en zo? Nog erger!
als het zo is als vorig jaar wordt er niet of steeksgewijs gefouilleerd, dan loopt het lekker door en hoef je niet al te lang te wachten. maar vorig jaar waren we al in de middag aan het wachten, toen de hekken om 1800 uur open gingen duurde het een kwartiertje ofzo..quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Hey, ik had even een vraagje.
Wij gaan donderdagavond naar het terrein maar is het dan al erg druk en duurt het lang voordat je naar binnen kan dat er hele opstoppingen zijn of is de doorstroom redelijk goed zodat iedereen lekker makkelijk richting de camping kan om je tentje op te zetten enz.
Okee mooi zoquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:25 schreef crossover het volgende:
[..]
als het zo is als vorig jaar wordt er niet of steeksgewijs gefouilleerd, dan loopt het lekker door en hoef je niet al te lang te wachten. maar vorig jaar waren we al in de middag aan het wachten, toen de hekken om 1800 uur open gingen duurde het een kwartiertje ofzo..
weet ik niet, maar de vorige keer donderdagavond verbaasde me het toch hoeveel mensen er al waren.. helaas voor de mensen die donderdag niet al kunnen zijn de fijnste plekjes al bezet..quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee mooi zoen komen de meeste mensen donderdag avond al of toch vrijdagochtend pas?
en volgend jaar ging het qua veiligheid goed dus ik neem aan dat ze het dit jaar weer zo aanpakkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:28 schreef knox_ het volgende:
Vorig jaar zonder controle was ik binnen een half uurtje binnen, het jaar ervoor deed ik er 6 uur over..
Tuurlijk, ik zit je maar te stangen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:22 schreef crossover het volgende:
[..]
haha nee niet die dorpen, maar neem nou maar van mij aan dat dat gezellig wordt!
Ik weet niet meer of ze vorig jaar ook zeiden dat ze pas vanaf 18:00 zouden rijden en ook eerder vertrokken. Ik ben de laatste paar jaar met de auto geweest, maar dat zit er helaas niet in dit jaar.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:39 schreef rubbereend het volgende:
pendelbussen rijden altijd al vanaf een uur of 2 a 3, de walibibus kan volgens mij neit aangezien ze je daar niet inlaten omdat ze aan al je tassen wel zien dat je niet voor walibi komt
Ja, dat vroeg ik me ook af, ik dacht van wel maar kan iemand dit bevestigen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:41 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of ze vorig jaar ook zeiden dat ze pas vanaf 18:00 zouden rijden en ook eerder vertrokken.
ja, heel goed idee, daar maak je vrienden mee als het regentquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:24 schreef koen_pijl het volgende:
Ik heb er echt te veel zin in! Is mijn eerste keer Lowlands! Volgens mij is het echt te bruut! Hebben jullie nog tips voor een groentje? Wij wilden een partytent mee nemen. Is dit een slim idee?
idd iedereen bij ons ni de groep draagt een paar stokken en dan is het een kleine moeitequote:Op zondag 14 augustus 2005 18:35 schreef Vork het volgende:
We hebben de afgelopen twee jaar een partytent meegenomen. Als je een beetje optijd op Lowlands bent, dan is er wel plaats om zo'n ding mee te nemen. Het is ideaal voor als het regent natuurlijk en als je een beetje plek voor je tent wilt hebben om te kunnen zitten en bier te kunnen drinken. Je moet dat ding natuurlijk wel meesjouwen, maar met een paar man is dat heen goed te doen.
Inderdaad, maar ook andere rotzooi niet meenemen. Ik had vorig jaar een draagbare stero meegenomen bijvoorbeeld...dat had ik net zo goed thuis kunnen laten want wie gaat er nou naar de radio luisteren als er 200 meter verder 3 optredens bezig zijnquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:29 schreef crossover het volgende:
en neem niet te veel kleren mee en verwacht dat alles vies wordt, dan valt het na afloop mee.
De radio is voor in de rij hè, om te horen wat voor ellende Giel ten gehore brengt!quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ook andere rotzooi niet meenemen. Ik had vorig jaar een draagbare stero meegenomen bijvoorbeeld...dat had ik net zo goed thuis kunnen laten want wie gaat er nou naar de radio luisteren als er 200 meter verder 3 optredens bezig zijn.
Gielquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:46 schreef Roellio het volgende:
[..]
De radio is voor in de rij hè, om te horen wat voor ellende Giel ten gehore brengt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |