quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:44 schreef LomarVe het volgende:
[..]
Jaaaa, Bettie Serveert, Racoon EN SAybia please.![]()
quote:Ook Open Hand heeft gecancelled voor Lowlands, wat voor een flinke portie paniek heeft gezorgd. Want vervanger JOHNNY PANIC bestaat uit een stel jonge honden die gevaarlijk ravotten met punk en rock 'n roll en live de ballen uit de broek spelen!
hmm, dan ben ik er wel erg laat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:38 schreef knox_ het volgende:
[..]
[..]
Vanaf 18:00? dat was toch eerder altijd of word ik nou gek
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:59 schreef icebliss het volgende:
Als je tussen 6 en 7 uur voor de poort gaat staan, op welke camping sta je dan ongeveer?
Trouwens, misschien kunnen we Mark Lanegan wel op het podium verwachten bij Qotsa![]()
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=1943
Dank je, Camoth!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:05 schreef Camoth het volgende:
Trouwens, iemand al het weerbericht gezien?
Donderdag 25 graden, geen regen![]()
Zeg maar: "Dank je Camoth" aangezien IK het mooie weer besteld heb![]()
Dat wil jij echt niet weten, maar wat Lowlands betreft speelt geld uiteraard geen rol. Het was tevens moi die vorig jaar de zon had geregeld, alleen toen had ik wat minder geld, dus werd het alleen zondag echt zonnebrillen weerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:47 schreef MofoF1 het volgende:
[..]
Dank je, Camoth!
Wat heb je d'r voor betaald?
Eerst zien, dan geloven!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:05 schreef Camoth het volgende:
Trouwens, iemand al het weerbericht gezien?
Donderdag 25 graden, geen regen![]()
Zeg maar: "Dank je Camoth" aangezien IK het mooie weer besteld heb![]()
quote:TREIN
Reis naar NS-station Lelystad of 't Harde (let op: niet Harderwijk!); vandaar rijden gratis pendelbussen naar het festivalterrein. Busdienstregeling: dagelijks 08.00 - 23.00 uur, maandag 08.00 - 12.00 uur. [b]Op donderdagavond beperkt vanaf 18.00 uur[/b
Vanaf 18:00? dat was toch eerder altijd of word ik nou gek].
iig geen sterke drank los, heeeeel misschien in een winkeltje, maar zeker niet op het festivalterrein.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:54 schreef Jonez het volgende:
Weet iemand hoeveel kaarten er zijn verkocht tot nu toe?
Is er trouwens ook sterke drank (baco) te krijgen op lowlands, of moet ik zelf een fles meenemen?
Ben trouwens wel lekker in the mood zeker nadat ik vanmiddag de lowlands cd maar ff ben gaan halen![]()
Neen, mits plastic. Glas ist verboten!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:31 schreef HAL9000S het volgende:
En een 2 literfles bacardi-cola? Doen ze daar moelijk over?
En hoe duur is het bier op het terrein zelf? Etenswaren mag je die meenemen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:34 schreef Roellio het volgende:
[..]
Neen, mits plastic. Glas ist verboten!
Mijn beproefde strijdplan:quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:34 schreef ralfseltje het volgende:
Mijn eerste lowlands dit jaar...
Iemand tips hoe ik genoeg bier enzo mee krijg voor drie dagen?
accepteren dat dat niet lukt, veel te zwaar en de prijs van sixpacks valt er best meequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:34 schreef ralfseltje het volgende:
Mijn eerste lowlands dit jaar...
Iemand tips hoe ik genoeg bier enzo mee krijg voor drie dagen?
Etenswaren mag je zoveel menemen als je wilt. Bier op het terrein is 2 euro per biertje, 1,80 als je de recycle-bekers verzamelt en terugbrengt. 1 muntje terug voor 5 bekers.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:34 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
En hoe duur is het bier op het terrein zelf? Etenswaren mag je die meenemen?
Join tha club!quote:
quote:De electrorevival die de laatste jaren de wereld overspoelt, was waarschijnlijk zo ver niet gekomen zonder de activiteiten van een stel Haagse lefgozers. In de kringen rond Bunker Records maakte deze stijl immers al lang en breed een opstanding door, nog ver voor dat mode werd. Laat het dus maar aan Ferenc van der Sluijs over om samen met rechterhand Alden Tyrell de italo van Fred Ventura een mooie opknapbeurt te geven. Als voormalig lid van Unit Moebius en als I-F in eigen persoon kent hij immers het klappen van de zweep (en van de drumcomputer).
Moddervette, obscure Haagse electro!!quote:SERGE
Dansmuziek van elektronische aard? Bij dj Serge ben je aan het goede adres. En dat al sinds 1987, want in dat Jaar Nul begon hij met het verzamelen van Chicago-house en Detroit-techno. Als Serge Verschuur is hij bovendien eigenaar van Clone Records, platenlabel en distributeur van de betere dansmuziek. Een man met kennis van zaken dus, die weet hoe hij de dansvloeren in beweging moet zetten. Daarvoor benut hij een uitgelezen selectie nummers waarin electro, Chicago, Detroit en Italo-disco luid, duidelijk en aanstekelijk doorklinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |