Liever Mac zeker, of hoe neomt die pipo weerquote:Op woensdag 16 november 2005 14:11 schreef BlueCurl het volgende:
ik vind der echt vrij weinig eerlijk gezegd... ik ben ook vrouw mss dat het dat 't is... maar ik vind der echt vel over bot... nee vind der nou niet super mooi oid
Det. Flack (of Danny)quote:Op woensdag 16 november 2005 14:16 schreef Jump het volgende:
[..]
Liever Mac zeker, of hoe neomt die pipo weer
tnx! weet ik dat ook weerquote:Op donderdag 17 november 2005 18:24 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Grand Master, zag er gister een preview van voorbij komen. Daarin onderzoeken Mac & Aiden de dood van een hiphop DJ en Stella en Danny onderzoeken de dood van modeontwerpster.
4quote:Op donderdag 17 november 2005 19:29 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
tnx! weet ik dat ook weer
dat is de tweede of derde ofzo uit mijn hoofd.
zo uit me hoofd vind ik dat voor ny goed geschat. van miami meestal altijd goed raden/weten ... hehe erg he?quote:
Hehe, we're nerdsquote:Op donderdag 17 november 2005 23:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zo uit me hoofd vind ik dat voor ny goed geschat. van miami meestal altijd goed raden/weten ... hehe erg he?
fanatics heet dat toch?quote:
Niet zelf gevonden, maar op Amerikaanse sites waren ze ook op zoek. Het is het nr Mission van Peuple De L'Herbe.quote:Op maandag 7 november 2005 13:34 schreef liquid-orange het volgende:
Ik ben op zoek naar dat nummer uit aflevering 2.06. Wanneer Stella en Dr. Sheldon Hawkesmet z'n tweeën in het lab zijn om de kleren van de man uit het park te onderzoekn. Stella drukt net een binnenkomende call op haar mobiel weg en daarna begint dat nummer. Ik wil graag weten hoe dat nummer heet.... Iemand een idee? Ze zingen iets van "every day I stay in this room..", "...everybody gets everything he wanted...".
waar heb je hem gekocht en hoe duur wassie?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:33 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Heb CSI NY seizoen 1 deel 1 aangeschaft op DVDWel jammer dat de afleveringen hier ook 'licht versneld' op staan, dat hoor je heel goed aan het intro nr (Baba O'Riley). De audiocommentaren erbij zijn wel leuk. Nu wachten op deel 2 (daar staan nl. zo'n beetje al mijn favoriete afl. op)
![]()
geen idee of ik promo ooit wel eens heb gezien voor deze aflevering..quote:Op vrijdag 23 december 2005 15:54 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Officer Blue is 1 vd betere van de eerste helft van het seizoenSterke Aiden aflevering idd en Mac die de schutter ondervraagt. Promofilmpje was overigens goed, ze lieten al zien wie het gedaan had
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |