Ik heb je pakketje nog niet ontvangen, wanneer kan ik hem verwachten?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:20 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Wauw! Wat super die foto's van je. 8 stuks, geweldig! Vandaag komen een aantal vers gebakken Tower Busters jou kant op!
De stand tot nu toe:
Rotterdam: 3 pakketjes
Almere: 1 pakketje
Heiloo: 1 pakketje
Amsterdam: 1 pakketje (als APK nog minstens 1 foto wilt sturen)
Het loon van TS is net gearriveerd, dus nu is een perfect moment om foto's van death towers in te sturen in ruil voor Tower Busters.
Ik heb hem vandaag verpakt maar ik heb nog geen kans gezien hem te versturen. Ik verstuur hem of morgen of a.s. maandag! Excuses dat je zo lang moet wachten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:47 schreef kitkat het volgende:
[..]
Ik heb je pakketje nog niet ontvangen, wanneer kan ik hem verwachten?![]()
Dankjewelquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:21 schreef junkie19 het volgende:
Vandag is zijn er 9 Tower Busters verstuurd naar Rotterdam en 2 stuks naar Heiloo. De Tower Busters voor APK zullen waarschijnlijk maandag verstuurd worden.
Wetenschappelijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:09 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Een Tower Buster neutraliseert negatieve energie die om een death tower heen hangt en vormt deze om naar positieve energie.
Dankjewel!quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:21 schreef junkie19 het volgende:
Vandag is zijn er 9 Tower Busters verstuurd naar Rotterdam en 2 stuks naar Heiloo. De Tower Busters voor APK zullen waarschijnlijk maandag verstuurd worden.
Ware het niet dat negatieve (en positieve) energie niet bestaat. Het enige wat van die torens afkomt is EM straling, in verschillende golflengtes (frequentie) en sterkte....quote:
De straling van een death tower is hetzelfde soort als dat van een magnetron. Alleen veel en veel sterker. Je kunt mij niet vertellen dat je de uitwerking van de straling op je hand, wanneer je deze in een magnetron steekt, positief is. Ik heb ooit het verhaal gelezen van een mevrouw die haar kat wou drogen in de magnetron. De kat explodeerde.quote:Op zondag 4 september 2005 17:07 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ware het niet dat negatieve (en positieve) energie niet bestaat. Het enige wat van die torens afkomt is EM straling, in verschillende golflengtes (frequentie) en sterkte....
De uitwerking mag dan negatief/positief zijn, maar dat is het gevolg van de interactie van de straling op een bepaald object (de mens b.v.), niet het gevolg van de straling opzich.
Ja als je je hand in een magnetron zou kunnen steken, dan gaan je moleculen harder trillen. Wat dus opleverd dat alles in/op je hand warmer (oke, extreem heet) wordt. Oftewel je bloed gaat koken en echt lekker voor je huid is het niet.quote:Op zondag 4 september 2005 17:30 schreef junkie19 het volgende:
[..]
De straling van een death tower is hetzelfde soort als dat van een magnetron. Alleen veel en veel sterker. Je kunt mij niet vertellen dat je de uitwerking van de straling op je hand, wanneer je deze in een magnetron steekt, positief is. Ik heb ooit het verhaal gelezen van een mevrouw die haar kat wou drogen in de magnetron. De kat explodeerde.
Aurafoto? Kun je daar wat meer uitleg over geven? Nooit van gehoord...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:28 schreef Felysium het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies. Op een aurafoto van een gsmmast + tb, is geen stroom of lijn van energie te zien die naar de tb gaat. Wel is te zien dat het negatieve veld om de mast is teruggebracht tot 1 meter, i.p.v. dat het gewoon de omgeving invloeit.
Probeer het anders zelf even met een rauw ei.quote:Op zondag 4 september 2005 18:12 schreef Knarf het volgende:
[..]
En nee, dat van die kat is een 'urban legend'. Maar het zou wel kunnen gebeuren denk ik.
Lieve jongen, ik lees nu al langere tijd je topic, en nu gaat het ff te verquote:Op zondag 4 september 2005 17:30 schreef junkie19 het volgende:
[..]
De straling van een death tower is hetzelfde soort als dat van een magnetron. Alleen veel en veel sterker. Je kunt mij niet vertellen dat je de uitwerking van de straling op je hand, wanneer je deze in een magnetron steekt, positief is. Ik heb ooit het verhaal gelezen van een mevrouw die haar kat wou drogen in de magnetron. De kat explodeerde.
Als je echt wilt weten hoe het zit, dan kun je deze link lezen. Je zult zien dat de huidige wetenschap slechts 3 dimensies kent wat betreft EM straling (de golflengte en sterkte waar je het over had). In werkelijkheid zijn dit er 5 (unified field theory).
In normaal Nederlands betekend dit dat je EM straling beter kunt begrijpen met behulp van quantum fysica ipv wat de huidige wetenschap ons verteld.
Het is niet de bedoeling dat dit een discussie wordt over technologie in wat voor manier dan ook. Dit topic is voor mensen die last hebben van death towers en graag een Tower Buster willen om de death towers bij hun in de buurt onschadelijk te maken. Om de werking aan te tonen (op een "wetenschappelijke" manier) voor de vele sceptici heb ik een dure ELF meter gekocht en ik zal verschillende metingen doen om de werking van Tower Busters te meten en in kaart te brengen.
Haha, erg amusant je stuk. Vooral omdat je mij meet aan mijn opleiding. Dat ik school saai vond en liever ging werken (wat zijn vruchten heeft afgeworpen) wil niet zeggen dat ik dom ben.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:00 schreef The_Servowire het volgende:
[..]
Lieve jongen, ik lees nu al langere tijd je topic, en nu gaat het ff te ver
Quantum Fysica heeft niets te doen met zendmastten die op 2.4Ghz en hoger werken, evenals je "Tower Busters".
Een mast zend bio-directioneel (elke richting) zijn signaal uit. Even een blokje hars met stukjes metaal gaat dit niet opnemen,omzetten,doorsturen, of wat dan ook. Er bestaat geen "negatieve" energie. Een mast zend geen energie uit, maar electromagnetische straling
Je kan energie niet omzetten naar een anti-energie vorm. Het signaal dat zo'n mast uitzendt (En ja, die worden verborgen omdat het er nogal LELIJK! uitziet als je overal maar masten neerzet) is electromagnetische straling die (behalve als je er 10 meter of dichter bij woont) totaal geen invloed heeft op je.
Er worden in Nederland wel richtlijnen overschreden (op woon-flats e.d.), maar niet zoals jij het beschrijft.
Gezien je studie (MBO, ICT 1e jaars) zou ik eens goed op gaan letten, doe anders een crash-course radioamateur.
ps: Je zegt een kooi van Faraday te hebben gemaakt, waar je bereik in hebt. Dan is het een klote-kooi, en ben je aan het prutsen. Een goed gemaakte kooi zal je geen bereik in hebben.
Was getekend,
The_Servowire,
Medewerker van de telecom...uhhhh... DeathTowers from Illuminati bedrijven.
Die met die kogeltjes is voor jezelf.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:36 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Junkie, ik heb ze hoor!
Ik plant ze vanavond of morgen in de buurt van de Death Towers. Maar, ik had een vraagje! Ik heb 1 buster met kogeltjes erin, waarvoor dienen die?
En vind je het erg als ik er eentje voor mezelf houd? Ik vind ze wel mooi eigenlijk![]()
Jawel. Gratis en voor niets.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:36 schreef UncleScorp het volgende:
Post je ook naar Belgie junkie19 ?
Wat jij hebt gebouwd is een (aluminium) tent, geen kooi van faraday. Deze beschermt je tegen elke vorm van EM straling. Jouw tent laat blijkbaar straling door, gezien het bereik van je telefoon. Maar je hebt gelijk, het zal enige vorm van bescherming bieden, echter geen grote hoeveelheden.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:09 schreef junkie19 het volgende:
[..]
Haha, erg amusant je stuk. Vooral omdat je mij meet aan mijn opleiding. Dat ik school saai vond en liever ging werken (wat zijn vruchten heeft afgeworpen) wil niet zeggen dat ik dom ben.
Mijn "faraday kooi" heb ik gemaakt met weinig middelen (reddingsdekens van aluminium folie) die aan elkaar geklemd zijn met bananen stekkers en allen geaard zijn. Zoals jij weet gaat EMF moelijk door metaal heen en nog moeilijker door geaard metaal. Dus vandaar. Alles is beter dan geen bescherming.
Je kunt beter niet op de technische kant ingaan omdat jij er niets van snapt en een boel onzin neerzet. Weet niet waarom je dat doet, maar of je doet het om de indruk te wekken dat er wel degelijk een theoretisch bewijsbare kant aan zit, of je hebt de klok horen luiden, maar kan in heinde nog verre de klepel vinden.quote:Ik heb meerdere malen gezegd dat ik niet in wil gaan op technische dingen omdat het voor de gemiddelde lezer erg moeilijk wordt om te snappen.
Dit slaat werkelijk nergens op. Zwaartekracht is geen dimensie, slechts een kracht. Em straling zijn fotonen in een golfbeweging. Fotonen zijn massaloze deeltjes en zwaartekracht heeft geen directe invloed op massaloze deeltjes, fotonen.quote:En dat is namelijk het “verborgen” component van EMF. Electro Magnetische straling bestaat volgens de schoolboeken uit 4 dimensies, namelijk: X,Y,Z en tijd. In het echt bestaat EM straling uit X,Y,Z, tijd en G. G staat voor Gravity. Dat zijn dus 5 dimensies. De effecten van EM straling op zwaartekracht zijn verworpen (effecten van EM op ionen). Zonder bewijs is er aangenomen dat zwaartekracht en elektromagnetische straling per abuis invloed op elkaar hebben, in het echt hebben deze 2 een directe relatie met elkaar.
Quantum mechanica (QM) heeft helemaal geen vijfde dimensie in de vorm van zwaartekracht, nogmaals zwaartekracht is een kracht (zoals de naam al zegt) of mogelijk (nog onbewezen en ongezien) een deeltje. (een boson, genaamd graviton). Dat QM problemen heeft met de kracht is duidelijk, en juist de heilige graal van QM id het vereenigen van de zwaartekracht met de andere drie krachten. Men vermoedt dat bij hogere energieniveau's (10miljoen GeV) de zwaartekracht versmelt met de overige krachten, zoals de drie krachten nu al samensmelten bij lagere energieniveau's. Maar zwaartekracht is dus geen dimensie. Als jij dat wel beweert, staat je dat vrij, maar haal de niet de QM erbij, aangezien daar niets van klopt.quote:Hierdoor bestaan er tot op de dag van vandaag 22 onverklaarbare rekenfouten wat betreft de elektromagnetische theory. Quantum Mechanica behandelt de dimensie G wel, maar kent slechts als “statische energie” (wat wel beter is dan compleet negeren zoals in de EM theorie gebeurt). In het echt is dit alles behalve statisch. De “statische” energie blijkt namelijk te roteren aan de hand van de quantum mechanische spin die de EM straling aan de zwaartekracht geeft.
quote:In simpel Nederlands: EM straling zorgt ervoor dat de quantum mechanische aspecten van zwaarte kracht een draaien krijgen die tegen de richting van de klok ingaat. Tower Busters laten de energie weer de goede kant opspinnen (rechtsom). De EM straling zend geeft de energie eromheen dus een negatieve spin.
Mooi, zat er zelf ook over na te denken, echter de prijs schrikt mij af. Afgezien ik er verder geen nut voor heb is het een verspilde 100 euro.quote:Ik heb trouwens een EM meter gekocht en met een weekje of 2 - 3 zal ik de resultaten van Tower Busters op EM straling openbaar maken.
Wederom maak je niet duidelijk wat je hier nu mee wilt zeggen. Afgezien van het feit dat non-hertzian waves niet echt een wetenschappelijk begrip zijn, wat wil je er nu mee zeggen? GSM/UMTS straling is keurig vast te leggen en, net zo als alle andere EM straling heeft een keurig verloop van golflengte en daarmee natuurlijk mee samenhangend, de frequentie.quote:Daarnaast wordt EMF uitgedrukt in Hertz. Waardoor iedereen denkt dat EMF straling Hertzian straling is. Alleen de bovenste laag van het golflengte spectrum (alles boven infra rood) is Hertzian. ELF en ULF straling zijn geen hertzian golflengtes, net zoals de golflengtes van mensen en natuurlijk fenomenen niet hertzian zijn. Je zou deze golflengtes eigenlijk moeten uitdrukken in Cycles per Second.
Het is mogelijk om spin om te keren (dit is een van de principes van NMR/MRI) maar de verhouding positieve/negatieve spin herstelt zich weer. (postulaat van Pauli). Overigens is er bij kernspin geen sprake van 'links' of 'rechts' maar van +1/2 of -1/2 (en dit laatste even onder voorbehoud van mijn beperkte herinnering aan mijn colleges quantummechanica)quote:Op woensdag 7 september 2005 11:09 schreef junkie19 het volgende:
[..]
In simpel Nederlands: EM straling zorgt ervoor dat de quantum mechanische aspecten van zwaarte kracht een draaien krijgen die tegen de richting van de klok ingaat. Tower Busters laten de energie weer de goede kant opspinnen (rechtsom). De EM straling zend geeft de energie eromheen dus een negatieve spin.
cycles per second = Hertz... Golflengte wordt overigens uitgedrukt in 'meter' (en uit praktische overweging over het algemeen in nanometer). Hertz gebruik je voor frequenties...quote:Daarnaast wordt EMF uitgedrukt in Hertz. Waardoor iedereen denkt dat EMF straling Hertzian straling is. Alleen de bovenste laag van het golflengte spectrum (alles boven infra rood) is Hertzian. ELF en ULF straling zijn geen hertzian golflengtes, net zoals de golflengtes van mensen en natuurlijk fenomenen niet hertzian zijn. Je zou deze golflengtes eigenlijk moeten uitdrukken in Cycles per Second.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |