jak!quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:48 schreef Andyvie het volgende:
Zo, dit is alleen al reden genoeg om naar Big Brother UK te kijken
[afbeelding]
Volgens mij mis ik iets...quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:48 schreef Andyvie het volgende:
[afbeelding]
aaaah, brotherly love..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:11 schreef keizerpinguin het volgende:
met mij!!!!
hoe heb jij die spier verrekt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:12 schreef Andyvie het volgende:
Nou ja, ik zal wel een aparte smaak hebben dan.
Nu slapen, hopelijk heb ik morgen minder last van die verrekte spier
quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:48 schreef Andyvie het volgende:
[afbeelding]
quote:Anthony says he is a stranger to housework. His family wash, cook and clean for him, while his grandmother irons his "pulling outfit" which she sprays with holy water. On Saturday nights, Anthony can be found strutting his stuff in 70s gear forladies night
. He is a fan of "false boobs".
we waren met z'n zessenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
aaaah, brotherly love..
waren er nog meer bij betrokken?
Dan is het toch een bananensoes?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:16 schreef keizerpinguin het volgende:
ik eet een gebakje..... een bossche bol alleen dan met geel (banaan smaak) ipv chocolade
[afbeelding]
je begint er ook kijk op te hebbenquote:
hem hou ik liever voor mezelfquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
een orgie zonder ryan_r?
tsssk, wat doe je hem aan zeg!
pfff mind your own business, er deden ook nog 2 vrouwen mee!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
een orgie zonder ryan_r?
tsssk, wat doe je hem aan zeg!
pluk een roos.........quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:31 schreef petre86 het volgende:
ik ben moe en begin chaggie te worden.. trusten dus
wat ben je laat deze ochtend.......... vakantie??quote:
Van mij? Dan moet ik eerst verhuizen hoor! En dat gebeurt tegen 1 september pas...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ok vraag het nu maar een keer direct. Wanneer is nou eindelijk die housewarmingparty?
Het kan me niet verdommen van wie. Ik heb zin om hevig te gaan zuipen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:16 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Van mij? Dan moet ik eerst verhuizen hoor! En dat gebeurt tegen 1 september pas...
Alsof je daar een housewarmingparty voor nodig hebt...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het kan me niet verdommen van wie. Ik heb zin om hevig te gaan zuipen.
Dat zien we!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:06 schreef Sunjammer het volgende:
Ik ben er niet hoor.
Hehe werd eigenlijk wakker door de zon die op mij scheen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:57 schreef Semisane het volgende:
Wat vroeg!Alert the Press....where is CCN when you need them.
Hoi
Wat een huferige zon zegquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:13 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe werd eigenlijk wakker door de zon die op mij scheen.![]()
Kan wel weer hoi zeggen, maar dat staat zo lullig.quote:Maar hoi terug
Ach...heb net Alchemy ingeruilt voor Enchanting...zit nu op lvl 7 ofzow...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
hola
lvl 207 tailoring.. schiet niet op
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het maar een vaag stukkie vind. Ik kan d'r niets mee...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:26 schreef Waxxer het volgende:
Hallo
Nou, die column van mij werd maar niet op de site geplaast omdat hij te heftig zou zijn en respectloos.... maar niet geweigerd. Maar hij is nog stééds niet geplaatst.
Dus heb ik het zélf maar gedaan!
*KLIK*
ik twijfel nog steeds of ik dat heel goed of juist heel erg sneu vindquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:44 schreef Vlarp het volgende:
http://www.google.com/search?hl=nl&q=foto%27s+gay+pride&spell=1
Ik sta op plaats 4 in de resultaten, da's wel vet hoog
Daar heb je soms de leukste gesprekken meequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:51 schreef DennisMoore het volgende:
Heb net een half uur in de trein zitten praten met een wildvreemd meisje..
Zij begon...
jak!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:04 schreef Andyvie het volgende:
@Petre86: Ik heb een liesblessure. Nou ja, bij het buitenzetten van het oudpapier heb ik een buikspier verrekt bij de aanhechting met de pees (of zo). In ieder geval zal ik er waarschijnlijk een paar weken last van hebben als het tegen zit.
had beter gekund, sommige stukjes zijn te vaag en dubbel ( voor mijn gevoel)quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:26 schreef Waxxer het volgende:
Hallo
Nou, die column van mij werd maar niet op de site geplaast omdat hij te heftig zou zijn en respectloos.... maar niet geweigerd. Maar hij is nog stééds niet geplaatst.
Dus heb ik het zélf maar gedaan!
*KLIK*
dus ze moeten jou geweldige vertoningskunsten missen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:04 schreef Ang3l het volgende:
Bellen ze verdorie om 19:00 op: "Optreden gaat toch door!"
Zit ik daar in me ouwe kloffie te genieten van de rust na een maandafsluiting, moet nog eten,....
"Ja kwart voor 8 bij het podium zijn"
* Ang3l zit rustig thuis
ammehoella!
Valt mee. Ik loop normaal (ik heb nooit raar gelopenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
jak!
hier in huis was d'r ook 1 met liesblessure ( met mountainbike over de kop) je loopt nog een paar weken raar dus?zijn ze dat niet van je gewend dan?
doet me denken aan aflevering 12-16 van Queer as folk USA serie 1quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:39 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Valt mee. Ik loop normaal (ik heb nooit raar gelopen), met lopen heb ik ook geen last. Alleen als ik mijn bepaalde bewegingen vaak maak krijg ik er goed last van.
Om 22:00 op BBC2 trouwens een documentaire over een homo die niet blij met zichzelf is en daarom afreist naar een behandelcentrum in de VS waar men gelooft dat Jezus Christus de mens kan bevrijden van de aantrekkingskracht tot dezelfde sekse.
wat heeft de Veronica-gids dat politiek correct neergezet zeg...
komt zeker uit dit liedje he?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:57 schreef Weemz het volgende:
Tralala!
uhuh?quote:Ding Dong Song
by Gunther Levi
album:
oh, you touch my tralala,
mmm... my ding ding dong.
la la la la la la la,
la la la la la la,
la la la la la la la.
Oh, you touch my tralala
la la la la la la la,
la la la la la la.
mmm... my ding ding dong.
la la la la la la la,
la la la la la la.
Deep in the night,
i'm looking for some fun,
deep in the night,
i'm looking for some love.
de-de-de-deep in the night,
deep in the night,
i'm looking for some (ping)
You tease me,
oh please me,
i want you to be my lovetoy,
come near me, don't fear me,
i just can't get enough of you boy.
Oh, you touch my tralala.
la la la..
mmm, my ding ding dong,
oh you touch my tralala,
mmm, my ding ding dong.
la la la...
Deep in the night,
deep in the night,
i'm looking for some love.
you tease me,
oh please me,
i want you to be my lovetoy.
come near me, don't fear me,
i just can't get enough of you boy.
Oh, you touch my tralala.
la la la...
mmm, my ding ding dong.
la la la..
oh, you touch my tralala.
la la la..
mmm, my ding ding dong.
(ding ding dong)
mmm, my ding ding dong 2x
lalala...
mmm, my ding ding dong.
oh ,you touch my tralala
(ding ding dong)
mmm, my ding dong dong.
Nog beter: vind eerst je bril, doe daarna pas je contactlenzen uit.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:34 schreef DennisMoore het volgende:
Tip: zoek eerst je bril, doe daarna pas je contactlenzen uit.
Ik moest er best om lachen eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh ja, daar wordt het hier leuker van. Quote verneuken.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh ja, daar wordt het hier leuker van.. neuken.
Ik heb het gewoon eens gezellig druk op MSN en IRCquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:28 schreef petre86 het volgende:
dooie boei..
d'r is hier geen flikker te doen zeg!
ik eigenlijk ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:34 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon eens gezellig druk op MSN en IRC
Oeh, maak er ook eentje voor mij warm?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook
eerst sausijzenbroodjes warm maken nu
Ik ben dan ook een echte tweaker *proest*quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:46 schreef beaverhausen het volgende:
IRC is voor tweakers en meer van zulks..
Je bedoelt IRC te moeilijk is voor jou en dat eigenlijk MSN al boven je pet gaat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:46 schreef beaverhausen het volgende:
IRC is voor tweakers en meer van zulks..
Eg nie.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bedoelt IRC te moeilijk is voor jou en dat eigenlijk MSN al boven je pet gaat?.
Nederland 2quote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eg nie..
Ik heb heus wel eens ge-IRCd..
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En ik ga ook. Maar niet met jou mee anders krijg ik ruzie met _R en dat wil niemand.
i love it!!!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat loop je op me in te beuken?
"opknapwerk"quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:58 schreef Semisane het volgende:
MoggeNet van de tandarts....volgende week moe ik terug komen....voor wat opknap werk...al met al viel het wel mee....
Het lijkt inderdaad wel bijna een natuurwet...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:14 schreef Andyvie het volgende:
Mogguh.
Waarom is het toch altijd zo dat de jongens met wie je de leukste chats hebt altijd bezet zijn
Utrecht! Utrecht!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguh..nog even wat zaakjes regelen en dan kan ik in utrecht naar school
Ja opknap werk.quote:
Hmmm dat lijkt me idd wel een beetje heel irritant....met 40 mensen....volgens mijn krijg ik dan ook lag van hier tot timboktoe...en daarbij ben ik niet zo sociaal dat ik met 40 man tegelijk wil gaan spelen.quote:gister molten core gedaan met 40 man.. dat is vaaaaaag en onoverzichtelijk.. doe dat niet meer denkik, 4 uur spelen zodat 3 van de 40 man een epic item krijgen..
wehe lijkt me leukere stad als edequote:
Kan je ook zelf maken. Strijkpapier kopen bij HEMA, printer instellen op strijkpapier, printen maarquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
iemand enig idee waar ik een t-shirt waar met grote letters STERF op staat kan bestellen?![]()
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:21 schreef Camoth het volgende:
[..]
Kan je ook zelf maken. Strijkpapier kopen bij HEMA, printer instellen op strijkpapier, printen maar
Ach...laat je toch gewoon ff maken....bij 1 of ander t-shirt shop...nie zo moeilijk hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
iemand enig idee waar ik een t-shirt waar met grote letters STERF op staat kan bestellen?![]()
Je kunt ermee ook hele leuke "merkkleding" makenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:26 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Creatieve uitspatting, here I come!![]()
Beautiful soul van ... McCartnyquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:32 schreef Camoth het volgende:
Ik zoek de naam van artiest en het nummer, weet alleen een stukje tekst:
"I don't want another pretty face, I don't want just anyone to hold, I dont want my love to go to waste, I want you and youre beautyfull so... etc etc"
Iemand?
(heb het al geprobeert in MUZ maar niemand reageert)
is dat niet van et broertje van die blonde uit de backstreet boys?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:32 schreef Camoth het volgende:
Ik zoek de naam van artiest en het nummer, weet alleen een stukje tekst:
"I don't want another pretty face, I don't want just anyone to hold, I dont want my love to go to waste, I want you and youre beautyfull so... etc etc"
Iemand?
(heb het al geprobeert in MUZ maar niemand reageert)
Die stem lijkt er wel een beetje op inderdaadquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
is dat niet van et broertje van die blonde uit de backstreet boys?of niet
Je bent zó lief en zó cool.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:39 schreef Waxxer het volgende:
Zeg even dat ik lief en cool ben, want ik moet zo weer weg...
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:50 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben nieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.
Ik zag het jaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:50 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben nieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.
http://members.lycos.nl/woutabest/G_Elijstje.txt dieeeeee!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:54 schreef TehRockstar het volgende:
Wat voor lijsje?
Ja zeg...we noemen je wel zoals dat ons goed dunk!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:51 schreef TehRockstar het volgende:
Aangezien ik niet weet wie hier allemaal leest, noem mij maar Ries.
Wat dag je van "Spike"quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:05 schreef TehRockstar het volgende:
Dan bedenk je toch een naam voor mij?
Fluffy!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:05 schreef TehRockstar het volgende:
Dan bedenk je toch een naam voor mij?
hai ,ik lees dit ook af en toe , noem mij maar Donnaquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:51 schreef TehRockstar het volgende:
Aangezien ik niet weet wie hier allemaal leest, noem mij maar Ries.
Wie ze moeder?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:08 schreef TehRockstar het volgende:De Winx hebben mij hierheen getoverd.
Dan moet je wat actiever wordenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
wehe lijkt me leukere stad als edemaar te lui om op kamers te gaan enzo
![]()
Heaumeau's!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:12 schreef TehRockstar het volgende:
Sorry, Nickelodeon staat hier aan maar ik kan de afstandsbediening niet vinden.
Nou, wat is er zo prachtig aan dit topic dat er 1331 delen van zijn?
nickelodeon... je bent... je bent... een kindquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:12 schreef TehRockstar het volgende:
Sorry, Nickelodeon staat hier aan maar ik kan de afstandsbediening niet vinden.
Nou, wat is er zo prachtig aan dit topic dat er 1331 delen van zijn?
dat roepen ze allemaal in het beginquote:
Voor sommige bezoekers is dat geen bezwaar... Voor anderen (meestal mannen) levert dat inlevingsproblemen op. Ofwel dat lukt te goedquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:22 schreef creno het volgende:
[..]
dat roepen ze allemaal in het begin![]()
Waarom denk je dat je biseksueel bent?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:24 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben een biseksueel, of tenminste, dat denk ik :p
quote:
Ok, dan is dat tenminste duidelijkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:24 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben een biseksueel, of tenminste, dat denk ik :p
Da's klare taal.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:28 schreef TehRockstar het volgende:
Ok, ik denk het niet, ik ben het.![]()
RRRRELLLEN!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:31 schreef tech het volgende:
[..]
Da's klare taal.
Nou, dan ben je hier toch aan het goede adres?
Slap geouwehoer en divers volk gegarneerd met hier en daar een rel.
Ik kan dat persoonlijk wel waarderen. We zijn alleen niet allemaal mannen. Of we allemaal van de klare taal zijn... Geen idee.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:34 schreef TehRockstar het volgende:
Zo, dus jullie zijn mannen van den klare taal?
Zitten ook genoeg dames tussenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:34 schreef TehRockstar het volgende:
Zo, dus jullie zijn mannen van den klare taal?
We hadden net weer een bi-vacature sinds Jerruh één van de twee walletjes vaarwel heeft gezegd.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:39 schreef TehRockstar het volgende:
Aangezien de dames mij ook wel bevallen.
WAT?! Ik heb wat gemist! Welke van de twee???quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:48 schreef tech het volgende:
[..]
We hadden net weer een bi-vacature sinds Jerruh één van de twee walletjes vaarwel heeft gezegd.
Mjah, zo strak zijn die grenzen natuurlijk niet getrokken als die woorden aangeven...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:51 schreef TehRockstar het volgende:
Hah, hoe kan je ineens niet meer ergens op vallen?
haha ja? Word je daar geil van?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Feboburgers..god wat zijn die geil
Met die kleine zaadjes op het broodje en dat eerst knapperlaagje als je in het vlees bijt?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Feboburgers..god wat zijn die geil
Nee ik word er niet geil van..maar ze zijn het welquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:59 schreef Camoth het volgende:
[..]
haha ja? Word je daar geil van?![]()
Burgerfetish![]()
I guess... De reden tussen de oren weet ik niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:57 schreef TehRockstar het volgende:
Oh, omdat de maatschappij het ze aanpraat dat je perse hetero moet zijn en dat ze daarom maar bi zijn?
Dus jij bent 100% homo? Nog nooit op een meisje/vrouw gevallen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:05 schreef tech het volgende:
[..]
I guess... De reden tussen de oren weet ik niet.
Zoals gezegd: de grenzen zijn niet zo scherp, maar ik noem mezelf wel homo, ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dus jij bent 100% homo? Nog nooit op een meisje/vrouw gevallen?
Geen idee. Waarschijnlijk omdat het geen Hollywoodfilm is of zo?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:30 schreef TehRockstar het volgende:
Het is een film uit 2004? Waarom komtie zo laat hier in de bios.
Gelukkig ben ik kut in Duitsquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:36 schreef Andyvie het volgende:
Het is trouwens best moeilijk om een Duitstalige film te kijken met Engelse ondertitels. Dan gaat er gewoon iets mis in je hoofd omdat je Duits hoort (wat ik wonderbaarlijk goed kan verstaan), je Nederlandse ondertitels verwacht, maar Engelse ziet.
Nederland is zo gericht op Amerika.....maar de film draait al wel hier en daar in Nederland in filmhuizen, vanaf 18 augustus gaat ie volgens mij ook in normale bioscopen draaien.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:37 schreef TehRockstar het volgende:
Nee, maar het is ons buurland. Dan zal het toch wel wat sneller gaan?
Hahaha, ik ook, spreken kan ik het niet goed, maar verstaan gaat erg goed en ik heb maar 3 jaar Duits gehad op de middelbare school. Is dat Wortschatz wat wij uit ons hoofd moesten leren toch nog ergens goed voor geweestquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik kut in Duits
en toen kwam de politie toevallig langsquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:54 schreef DennisMoore het volgende:
Kun je met een ijzerzaagje een simpel fietsslot doorzagen?
Ik ga vanavond een fietswrak 'jatten' dat al maanden met lekke banden in hetzelfde fietsenrek staat..
Volgens mij ben ik de enige die het kijktquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:53 schreef TehRockstar het volgende:
Is iedereen Big Brother aan het kijken ofzo?
Die kan je ook gewoon doorknippen met zo'n oversized schaar maar je kan hem natuurlijk proberen door te zagen zonder al teveel geluid.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:09 schreef DennisMoore het volgende:
Gewoon zo'n simpel beugelslotje, hoe heet dat.
Waarschijnlijk is het sneller om er even in te wroeten met een schroevendraaier.
Overigens ga ik deze kraakwerkzaamheden uitvoeren in de garagebox 10 meter verderop, deur dicht, licht aan.
En als het lukt, en hij is nog niet te verroest, dan spuit ik 'm helemaal geel ofzo. Of roze..
Of open 'stuiteren' of zoiets. Heb ik natuurlijk geen verstand van!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:13 schreef TehRockstar het volgende:
Die kan je ook gewoon doorknippen met zo'n oversized schaar maar je kan hem natuurlijk proberen door te zagen zonder al teveel geluid.
petre86@overijssel zegt:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:25 schreef Waxxer het volgende:
Nou, hasta la pasta
@ Petre86espańol: een column is er juist om een eigen mening te ventilereneenzijdiger kan niet!
En ik heb nog steeds geen internet, klote-bedrijven![]()
Ik ben er ook nog tech.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:48 schreef tech het volgende:
[..]
We hadden net weer een bi-vacature sinds Jerruh één van de twee walletjes vaarwel heeft gezegd.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:46 schreef TehRockstar het volgende:
omg, laarzen? toch niet van die cowboydingen?
Ik had ook niet buiten jou gerekendquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog tech.
Jerre is gewoon een nep bi. Een schande voor ons vak als bi-sexuelen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:43 schreef tech het volgende:
[..]
Ik had ook niet buiten jou gerekend
Jij zat toch niet óók op de kruk van Jerruh?
Ik dacht dat jij een andere bi-vacature vervulde... Waren jullie parttime-duo?
Sorry TehRockstar, er is maar plek voor een halve positie.
zekerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:08 schreef Stroekie het volgende:
Ja hallo goeden avond
hier meldt zich nog een newbe
is d'r nog plek in deze herberg?
ik wil met qaf S1 ook nog niet opschietenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Moet maar eens verder met LOST aangezien t over een paar weken weer begint...:@
Ik heb alle afleveringen op mijn pc. S1 t/m S5quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:32 schreef petre86 het volgende:
[..]ik heb S1 tot en met S4 op 3 afleveringen na op laptop staan
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:38 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen op mijn pc. S1 t/m S5
15, Dichtbij Amsterdamquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Okay
Leefijd, woonplaats, burgelijke staat en foto aub.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:53 schreef petre86 het volgende:
ik heb speculaas, chocolade en 2 sauscijzenbroodjes
Hallo.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
sorry, kon het niet laten.
Klopt, het laatste seizoen vond ik ook de zwakste. Ik vond het juist leuk dat het nu zover bij de UK-versie vandaan was gegaan, het had een hele eigen draai gekregen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:46 schreef Stroekie het volgende:
Ja de big Brian and Mikey show.
jammer dat het afgelopen is, maar na 5 seizoenen waren de storylines ook niet meer zo als in het begin, en stond het verhaal ook wel erg ver van de UK versie vandaan
Ja hoi.quote:
Ik ben te jong om een slampiece te zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja hoi.
Veel vers vleesch vandaag. Enzo..
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben te jong om een slampiece te zijn.![]()
![]()
Aflevering 13quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:07 schreef beaverhausen het volgende:
Bladgroente, kan jij (of iemand anders) mij vertellen welk nummer de laatste aflevering van QAF heeft?
We hebben weer een CHT jonkie.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
15, Dichtbij Amsterdam, single
, voor een foto moet ik ff mn cam vinden en aangezien ik nog niet uitgekomen ben zou ik het liefst geen foto hier plaatsen.
![]()
dat is nummer S5 e13quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:07 schreef beaverhausen het volgende:
Bladgroente, kan jij (of iemand anders) mij vertellen welk nummer de laatste aflevering van QAF heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |