petre86@overijssel zegt:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:25 schreef Waxxer het volgende:
Nou, hasta la pasta
@ Petre86español: een column is er juist om een eigen mening te ventilereneenzijdiger kan niet!
En ik heb nog steeds geen internet, klote-bedrijven![]()
Ik ben er ook nog tech.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:48 schreef tech het volgende:
[..]
We hadden net weer een bi-vacature sinds Jerruh één van de twee walletjes vaarwel heeft gezegd.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:46 schreef TehRockstar het volgende:
omg, laarzen? toch niet van die cowboydingen?
Ik had ook niet buiten jou gerekendquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog tech.
Jerre is gewoon een nep bi. Een schande voor ons vak als bi-sexuelen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:43 schreef tech het volgende:
[..]
Ik had ook niet buiten jou gerekend
Jij zat toch niet óók op de kruk van Jerruh?
Ik dacht dat jij een andere bi-vacature vervulde... Waren jullie parttime-duo?
Sorry TehRockstar, er is maar plek voor een halve positie.
zekerquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:08 schreef Stroekie het volgende:
Ja hallo goeden avond
hier meldt zich nog een newbe
is d'r nog plek in deze herberg?
ik wil met qaf S1 ook nog niet opschietenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Moet maar eens verder met LOST aangezien t over een paar weken weer begint...:@
Ik heb alle afleveringen op mijn pc. S1 t/m S5quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:32 schreef petre86 het volgende:
[..]ik heb S1 tot en met S4 op 3 afleveringen na op laptop staan
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:38 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen op mijn pc. S1 t/m S5
15, Dichtbij Amsterdamquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Okay
Leefijd, woonplaats, burgelijke staat en foto aub.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:53 schreef petre86 het volgende:
ik heb speculaas, chocolade en 2 sauscijzenbroodjes
Hallo.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
sorry, kon het niet laten.
Klopt, het laatste seizoen vond ik ook de zwakste. Ik vond het juist leuk dat het nu zover bij de UK-versie vandaan was gegaan, het had een hele eigen draai gekregen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:46 schreef Stroekie het volgende:
Ja de big Brian and Mikey show.
jammer dat het afgelopen is, maar na 5 seizoenen waren de storylines ook niet meer zo als in het begin, en stond het verhaal ook wel erg ver van de UK versie vandaan
Ja hoi.quote:
Ik ben te jong om een slampiece te zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja hoi.
Veel vers vleesch vandaag. Enzo..
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben te jong om een slampiece te zijn.![]()
![]()
Aflevering 13quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:07 schreef beaverhausen het volgende:
Bladgroente, kan jij (of iemand anders) mij vertellen welk nummer de laatste aflevering van QAF heeft?
We hebben weer een CHT jonkie.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
15, Dichtbij Amsterdam, single
, voor een foto moet ik ff mn cam vinden en aangezien ik nog niet uitgekomen ben zou ik het liefst geen foto hier plaatsen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |