jak!quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:48 schreef Andyvie het volgende:
Zo, dit is alleen al reden genoeg om naar Big Brother UK te kijken
[afbeelding]
Volgens mij mis ik iets...quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:48 schreef Andyvie het volgende:
[afbeelding]
aaaah, brotherly love..quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:11 schreef keizerpinguin het volgende:
met mij!!!!
hoe heb jij die spier verrekt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:12 schreef Andyvie het volgende:
Nou ja, ik zal wel een aparte smaak hebben dan.
Nu slapen, hopelijk heb ik morgen minder last van die verrekte spier
quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:48 schreef Andyvie het volgende:
[afbeelding]
quote:Anthony says he is a stranger to housework. His family wash, cook and clean for him, while his grandmother irons his "pulling outfit" which she sprays with holy water. On Saturday nights, Anthony can be found strutting his stuff in 70s gear forladies night
. He is a fan of "false boobs".
we waren met z'n zessenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
aaaah, brotherly love..
waren er nog meer bij betrokken?
Dan is het toch een bananensoes?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:16 schreef keizerpinguin het volgende:
ik eet een gebakje..... een bossche bol alleen dan met geel (banaan smaak) ipv chocolade
[afbeelding]
je begint er ook kijk op te hebbenquote:
hem hou ik liever voor mezelfquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
een orgie zonder ryan_r?
tsssk, wat doe je hem aan zeg!
pfff mind your own business, er deden ook nog 2 vrouwen mee!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
een orgie zonder ryan_r?
tsssk, wat doe je hem aan zeg!
pluk een roos.........quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:31 schreef petre86 het volgende:
ik ben moe en begin chaggie te worden.. trusten dus
wat ben je laat deze ochtend.......... vakantie??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |