O&N in Goa is een van de beste O&N ervaringen geweest! We zijn begonnen in Bombay met 1 nacht in een hotel. Dat is ook meteen alles dat we van tevoren geregeld hadden. Onze bagage bestond alleen uit handbagage met daarin 2 dagen aan kleren. Diezelfde dag zijn we de hele dag bezig geweest om de volgende dag naar Goa te gaan en dat hebben we samen met 2 Zuid-Afikanen geregeld door bustickets te kopen. Die nacht hebben we Bombay onveilig gemaakt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:00 schreef MK9 het volgende:
Kun je wat meer vertellen over je oud&nieuw ervaring in Goa, Individual? Hoe was het?
Gaan de prijzen erg omhoog in die periode? etc etc.
Bedankt Individual voor je uitgebreide antwoord! Ik zit vanaf 7 november al in India, maar heb nog geen idee waar ik kerst en oud&nieuw zal gaan vieren. Het liefst wil ik het vieren op een strandlocatie in India, Goa lijkt dus een goede plaats te zijn daarvoor. Het valt me reuze mee dat de prijzen dan nog steeds zo laag liggen en dat je niet van te voren hebt moeten boeken, dat had ik niet verwacht. Al is het misschien beter als ik toch even bel voordat ik ga, ik zit er toch.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:55 schreef Individual het volgende:
[..]
O&N in Goa is een van de beste O&N ervaringen geweest! .........
Even een schopje. Ik zit ook in Brussel met Oud en Nieuw, en ben wel benieuwd of mensen misschien tips hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:42 schreef Taxi het volgende:
Taxi en zijn Taxinnetje (..) hebben voor Oud & Nieuw een weekeindje geboekt in een hotel ernstig dichtbij de Grote Markt te Brussel!![]()
Nu ben ik ff aan het zoeken geweest op het www, maar ben nog niet echt tot de conclusie gekomen waar en hoe en wat en zo...![]()
Iets verder zoeken en je komt dingen tegen als: Dit soort ongein
Opmerkingen als:
[..]
en:
[..]
Maar gelukkig ook dit.
En dit.
Je begrijpt: ik zie door de bomen de Grote Markt niet meer en dus vraag ik hulp van jullie zijde.
Wat is de aanrader voor de jaarwisseling in de buurt van de Grote Markt te Brussel? Kroegen met leuke feesten (geen hardcorepartys oid), eetcafes, gezellige restaurants, wordt er nog wat georganiseerd? Roept u maar!![]()
Ik vond Brussel erg tegenvallen met Oud en Nieuw. Er is wel wat vuurwerk en ook best een leuke vuurwerkshow op en nabij de Kunstberg, maar voor de rest was er weinig te doen in de stad toen ik er was enkele jaren terug.quote:Op maandag 18 december 2006 14:51 schreef Svyatagor het volgende:
Even een schopje. Ik zit ook in Brussel met Oud en Nieuw, en ben wel benieuwd of mensen misschien tips hebben.
Ik hoorde van een collega dat het op de Grote Markt sowieso om twaalf uur wel feest is. Daarna liefst een goeie kroeg in, of een goed feest...
Ja, daar was ik dus vorig jaar... Mja. Het ging wel, maar het was wel een btje een heksenjacht op illegaal vuurwek, waardoor het een poosje duurde voordat ik op de Grote Markt stond. Toen bleek dat het grote vuurwerk niet daar was, maar een eind verderop, in de buurt van het station.quote:Op maandag 18 december 2006 14:51 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Even een schopje. Ik zit ook in Brussel met Oud en Nieuw, en ben wel benieuwd of mensen misschien tips hebben.
Ik hoorde van een collega dat het op de Grote Markt sowieso om twaalf uur wel feest is. Daarna liefst een goeie kroeg in, of een goed feest...
Da's geen site voor toeristen, maar voor inwoners.quote:Op maandag 18 december 2006 15:39 schreef DutchTrain het volgende:
www.brucity.be zal je wellicht verder helpen.
Dan zou ik toch zeker Leuven aanraden!quote:Op woensdag 20 december 2006 19:59 schreef chrisgyan het volgende:
Dit jaar wordt het Leuven of Hasselt. Geen flauw idee of daar wat leuks te beleven is, maar dat zien we daar wel.
Je kunt beter naar de nieuwmarkt gaan dan naar het leidseplein, beide wel erg druk.quote:Op maandag 11 december 2006 20:19 schreef FitzChevalric_Ziener het volgende:
Dat vroeg ik me ook al af of amsterdam leuk zou zijn
Nou dan heb je wat aan dit topic.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:25 schreef Oksel het volgende:
Enorme schop.![]()
Ik wil graag O&N vieren in een leuke stad. Groot feest, vuurwerk, enzo.
Ja Berlin heb ik ook gedaan voor O&N en dat was te gek! (en goedkoop ook)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Nou dan heb je wat aan dit topic.Ga zelf overigens weer naar Berlijn
![]()
Een te groot feest, denk aan ca. 1 miljoen mensen op 1 straatquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:02 schreef Oksel het volgende:
Is er in Berlijn en groot feest op straat?
Update:quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:49 schreef Individual het volgende:
2000 Albuquerque, US
2001 Berlin, Duitsland
2002 Catalunya, Barcelona![]()
2003 Den Haag, Holland
2004 Edinburg, Schotland
2005 Fortalea, Brazilie
2006 Goa, India moet nog wel even boeken trouwens..
2007 Havanna, Cuba of Honolulu, US
Heb ergens wel een lijst met de rest...
Ik heb het een paar jaar terug in Belfast gevierd. Was een gezellige avond maar niet echt heel speciaal. Vuurwerk heb ik ook niet gezien of gehoord. Vorig jaar heb ik heb in Ho Chi Minh Stad gevierd en dat was wel leuk. Ook niet echt heel speciaal maar ook gezellig en wel apart om een keer mee te maken in zo'n stad.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:06 schreef Kontiki het volgende:
Zit dit jaar misschien in Dublin of Belfast, benieuwd of daar nog wat te doen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |