abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 september 2005 @ 20:11:29 #51
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_31037011
Ik moet het wel weten voor 2049!
reset
  donderdag 29 september 2005 @ 20:29:07 #52
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_31037682
Beetje vreemde bron maar: there is no country that starts with the letter "X"

Xmas Island? ..~spelling~ en het is niet autonoom..
reset
pi_31041953
Heb 1 keer oud op nieuw in het buitenland meegemaakt. In Belfast (Noord-Ierland). Was wel aparte ervaring maar wel gezellig.
pi_31061299
Is er ook wel eens iemand in Berlijn geweest met oujaar, ik las namelijk een stukje over dat daar ook een soort open air straatfeest, net zoals time square!! En dat er afgelopen jaarwisseling ongeveer een miljoen mensen waren...

Ik kan er verder maar weinig over vinden, misschien dat iemand nog wat meer info erover heeft!!

grtz
  vrijdag 30 september 2005 @ 18:10:17 #55
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_31063610
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:36 schreef benbezig het volgende:
Is er ook wel eens iemand in Berlijn geweest met oujaar, ik las namelijk een stukje over dat daar ook een soort open air straatfeest, net zoals time square!! En dat er afgelopen jaarwisseling ongeveer een miljoen mensen waren...
quote:
2001 Berlin, Duitsland
Ja echt te gek, je moet het zeker doen. Ik heb nog nooit zoveel weggegooide champagneflessen gezien als in Berlijn met O&N. Het eerste wat wij hebben gedaan is van Oost naar West lopen! En in 2000-01 waren er volgens mij ook een miljoen mensen op de 17 juni straat (tussen de Branderburger Tor en de SiegeSëule

Een hele gemoedelijke sfeer, maar kleed je warm aan want Berlijn heeft een landklimaat winter.

Berlijn
reset
pi_31064929
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 18:10 schreef Individual het volgende:

[..]

[..]

Ja echt te gek, je moet het zeker doen. Ik heb nog nooit zoveel weggegooide champagneflessen gezien als in Berlijn met O&N. Het eerste wat wij hebben gedaan is van Oost naar West lopen! En in 2000-01 waren er volgens mij ook een miljoen mensen op de 17 juni straat (tussen de Branderburger Tor en de SiegeSëule

Een hele gemoedelijke sfeer, maar kleed je warm aan want Berlijn heeft een landklimaat winter.

Berlijn
Is het ook een feest dat daar de hele nacht door duurt, of is het tot uurtje of 2 en daarna discotheek je pakken??
pi_31065014
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 10:45 schreef BertW het volgende:
En ik wilde al beginnen over Miami....
Toevallig zal ik dit jaar Oud en Nieuw vieren in Miami... zandstrand, palmboompjes en fijn 25 graden terwijl hier de natte sneeuw valt. Vertel eens, is nieuwjaar in miami een beetje te doen?
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 30 september 2005 @ 20:15:24 #58
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_31067073
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 18:57 schreef benbezig het volgende:

[..]

Is het ook een feest dat daar de hele nacht door duurt, of is het tot uurtje of 2 en daarna discotheek je pakken??
Het is tot een uurtje of 2 en daarna discotheek pakken!!
reset
pi_31068891
Ik vertrek op 31/12 naar Argentinië : Oud en nieuw vieren in het vliegtuig dus
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists.
Deviantart
pi_31068945
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:12 schreef thomas26 het volgende:
Ik vertrek op 31/12 naar Argentinië : Oud en nieuw vieren in het vliegtuig dus
Aan de ene kant lijkt me dat nou niet echt bijzonder...
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_31069272
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:13 schreef Jaguarized het volgende:

Aan de andere kant kun je dan mss wel twee keer oud en nieuw vieren
pi_31069332
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:22 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Aan de andere kant kun je dan mss wel twee keer oud en nieuw vieren
Mjah ok en het vuurwerk onder je zien ofzo.
pi_31069355
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 21:13 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Misschien wordt het wel een heuse party-flight
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists.
Deviantart
pi_31070560
Ik zie het al voor me:

"Dames en heren, wij vliegen nu in tijdzone x, waar op het op dit moment 1 januari is!! Gelukkig nieuwjaar!!!"

Anderhalf uur later: "Dames en heren, wij vliegen nu in tijdzone y, waar op het dit moment 1 januari is!! Gelukkig Nieuwjaar!!!"
  vrijdag 30 september 2005 @ 23:50:05 #65
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_31074057
In Madrid vind ik wel dat je goed kunt uitgaan, misschien in Valencia wel beter, maar er is voor elk wat wils.

In Spanje gaat men met oud en nieuw wel uit in erg nette kleding, dus echt een pak en jurk en dat soort ongein.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:42:32 #66
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_32862714
Taxi en zijn Taxinnetje (..) hebben voor Oud & Nieuw een weekeindje geboekt in een hotel ernstig dichtbij de Grote Markt te Brussel!

Nu ben ik ff aan het zoeken geweest op het www, maar ben nog niet echt tot de conclusie gekomen waar en hoe en wat en zo...

Iets verder zoeken en je komt dingen tegen als: Dit soort ongein
Opmerkingen als:
quote:
ja, rellen!! En niet zo'n beetje ook. Moslims tegen blanke groepen enz.
en:
quote:
radicale jongeren trekken naar Irak voor terreurlessen
Maar gelukkig ook dit.
En dit.

Je begrijpt: ik zie door de bomen de Grote Markt niet meer en dus vraag ik hulp van jullie zijde.

Wat is de aanrader voor de jaarwisseling in de buurt van de Grote Markt te Brussel? Kroegen met leuke feesten (geen hardcorepartys oid), eetcafes, gezellige restaurants, wordt er nog wat georganiseerd? Roept u maar!
Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
pi_32865919
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 23:50 schreef La_Guiri het volgende:
In Madrid vind ik wel dat je goed kunt uitgaan, misschien in Valencia wel beter, maar er is voor elk wat wils.

In Spanje gaat men met oud en nieuw wel uit in erg nette kleding, dus echt een pak en jurk en dat soort ongein.
madrid vond ik eigenlijk gewoon tegen vallen met oud en nieuw...wel leuke stad hoor, maar leukste plek voor oud en nieuw is voor mij toch nog steeds good old Amsterdam
pi_32871800
Thuis met een grote vriendenclub blijft toch nog steeds super. Lekker veel eten maken, en drinken erbij.

Op de wintersport was er werkelijk waar geen bal aan. Iedereen zit rozig, doodop na een lange dag skien te wachten tot het 12 uur is. En dan even naar buiten waar iedereen sneeuwballen aan het gooien is.

In Manila was het levensgevaarlijk. Godsgruwelijk veel vuurwerk, wat niet echt veilig wordt afgestoken om het maar zo te zeggen. De buurman die met zijn zatte kop een pistool aan het leegschieten is in de lucht, ik ben maar naar binnen gegaan . Later wel de stad in en dat was wel gezellie.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_32871935
Mensen, ik heb wat plannen met wat vrienden om naar Berlijn te gaan!!

Wie heeft dat ook eens gedaan en heeft wat nuttige tips voor mij?
met de trein of vliegtuig?
Wat is een beetje cheap ass overnachten ergens?

Dank u alvast voor de tips....
pi_32872719
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 20:32 schreef LangeTabbetje het volgende:

In Manila was het levensgevaarlijk. Godsgruwelijk veel vuurwerk, wat niet echt veilig wordt afgestoken om het maar zo te zeggen. De buurman die met zijn zatte kop een pistool aan het leegschieten is in de lucht, ik ben maar naar binnen gegaan .

Blijf gewoon thuis met familie en vrienden.
pi_32877088
Zit in Lausanne. Is dat leuk met O&N? Geen idee eigenlijk
pi_32882596
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:04 schreef Dizzee het volgende:

[..]

Blijf gewoon thuis met familie en vrienden.
Op dat moment was ik dus thuis.
  woensdag 7 december 2005 @ 08:02:12 #73
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_32882838
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 20:37 schreef MartyMcfly het volgende:
Mensen, ik heb wat plannen met wat vrienden om naar Berlijn te gaan!!

Wie heeft dat ook eens gedaan en heeft wat nuttige tips voor mij?
met de trein of vliegtuig?
Wat is een beetje cheap ass overnachten ergens?

Dank u alvast voor de tips....
Berlijn is een mooie stad, maar hoe het eruitziet met O&N weet ik helaas niet. Met de trein is het volgens mij goed te doen. Ik ging destijds met de auto. Dan is het overigens een puik stukje rijden...

Goedkoop overnachten in Berlijn... Heb is destijds ook flink naar gezocht. Uiteindelijk kwam ik een eindje buiten de stad in een NH-hotel terecht, die best betaalbaar was. Ik heb er ook eentje gezien in het historische gedeelte van de stad, maar daar betaal je de hoofdprijs. Berlijn is geen echte goedkope stad.

Dit is misschien iets? Ik ken het hotel niet, maar misschien heb je er wat aan.

Ik heb een aantal posts hiervoor al iets gevraagd over Brussel. Weet iemand nog iets?!
Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
pi_32885293
quote:
Op woensdag 7 december 2005 07:07 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Op dat moment was ik dus thuis.
Ik had het over mezelf.
pi_32891563
Had het idee om naar Parijs met wat vrienden te gaan, is daar nog wat te beleven met oud & nieuw? Ben nog nooit in Parijs geweest dus zoiezo weet ik niet of er ook maar iets is wat de moeite waard is, maar we gaan de gok nemen.
pi_32911188
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:48 schreef Dizzee het volgende:

[..]

Ik had het over mezelf.
sorry, ik dacht dat het een goed bedoelde tip was, onder het mom van blijf dan ook gewoon lekker thuis. Thuis met vrienden en familie blijft nog altijd nummer 1
  vrijdag 2 juni 2006 @ 04:42:49 #77
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38463610
Dubai of Stockholm interessant voor oud en nieuw?
pi_38463629
Je schatje kleedt je uit
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 2 juni 2006 @ 04:53:25 #79
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_38463634
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 04:42 schreef Jaguarized het volgende:
Dubai of Stockholm interessant voor oud en nieuw?
Is Auckland niet bijzonder genoeg?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  vrijdag 2 juni 2006 @ 05:22:44 #80
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_38463665
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 04:53 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Is Auckland niet bijzonder genoeg?
Dan ben ik al weer in Nederland.
pi_41980479
Hallo
pi_41980575
Hallo,

Ik heb even een vraagje of iemand weet hoe het is om met oud en nieuw in Hamburg of Warschau te zijn ?
Is er daar ook een plein ofzo met muziek (Live optredens en Dj's) ?
Wij zijn de afgelopen 3 jaar ook in het buitenland geweest om oud en nieuw te vieren.
1. Wenen 2. Praag 3. Berlijn

Of heeft iemand nog iets anders om naar toe te gaan binnen europa

HEEL GRAAG SNEL REACTIE ivm het snel boeken...

Gr. Marco
pi_41981695
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 20:49 schreef Individual het volgende:
2000 Albuquerque, US

2001 Berlin, Duitsland

2002 Catalunya, Barcelona

2003 Den Haag, Holland

2004 Edinburg, Schotland

2005 Fortalea, Brazilie

2006 Goa, India moet nog wel even boeken trouwens..

2007 Havanna, Cuba of Honolulu, US

Heb ergens wel een lijst met de rest...
Hoe was het in Edingburg?
Daar ga ik dit jaar O&N vieren

Wat zijn daar de leuke café's en waar zijn leuke bandjes?

In de toekomst wil ik graag naar New York
pi_41988693
Hey Super muffin,

Waar heb je geboekt voor edinburgh ?
Ik ben daar ook n og over aan het twijfelen..

Marco
pi_41989567
Gisteren net een hotelletje geboekt voor Sylvester in Berlin. Ben benieuwd, nog even wachten en dan kan ik de treintickets a 58 eu ook aanschaffen.
pi_41989842
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:49 schreef Kimmeneed het volgende:
Hey Super muffin,

Waar heb je geboekt voor edinburgh ?
Ik ben daar ook n og over aan het twijfelen..

Marco
wij verblijven met een hele groep bij gast gezinnen, dus overnachten doe ik daar.
Alleen de reis zijn we nog aan het bekijken, dus als je nog suggesties hebt
pi_41990150
Easyjet vliegt vanaf Amsterdam lowcost naar Edinburgh.
  woensdag 20 september 2006 @ 19:52:29 #88
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_41992240
quote:
Op woensdag 20 september 2006 13:45 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Hoe was het in Edingburg?
Daar ga ik dit jaar O&N vieren

Wat zijn daar de leuke café's en waar zijn leuke bandjes?

In de toekomst wil ik graag naar New York
Normaal gesproken moet Hogmanay wel leuk zijn geloof ik, maar het was heel slecht weer; heel koud en door de sterke wind en regen werd het straatfeest afgelast. We waren er maar 2 dagen en dat was al teveel. Mocht ik er nog eens heengaan ga ik in de zomer. Vanaf dat punt besloten we om O&N in warme gebieden te vieren! Heb trouwens wel m'n geld teruggekregen.

Heb je je Hogmanay pas al? Die dingen zijn heel snel uitverkocht en als je dat niet hebt kom je het straatfeest met veel live muziek niet op. Oh en hotels moet je ook ruim van tevoren boeken want het is best wel een groot event. Neem ook genoeg scotch mee als je naar buiten gaat!
reset
  woensdag 20 september 2006 @ 19:55:31 #89
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_41992363
Goa dit jaar was fantastisch btw!
reset
pi_41998145
quote:
Op woensdag 20 september 2006 18:24 schreef MCH het volgende:
Gisteren net een hotelletje geboekt voor Sylvester in Berlin. Ben benieuwd, nog even wachten en dan kan ik de treintickets a 58 eu ook aanschaffen.
Hey MCH,

We zijn vorig jaar ook in Berlijn geweest, is echt een topper met oud en nieuw hoor.....
We zijn aan het twijfelen om dit jaar weer terug te gaan, we wilden eigenlijk naar Edinburgh maar we zijn eigenlijk te laat met boeken.

Marco
pi_41998447
Weet ook iemand iets over Hamburg of Munchen ?
Is het daar wat met oud en nieuw...
Is er ook muziek buiten (Live optredens en DJ's) zo als in Berlijn, Praag en Wenen ?????
pi_42008029
Dit jaar maar weer eens in good old Nederland in de kroeg....en kansloos lam naar huis kruipen
pi_42741946
Iemand info over barcelona? Ik zit er dit jaar met O&N!
Even a broken clock is right twice a day.
pi_42742494
Ik zit dit jaar waarschijnlijk met oud en nieuw in Londen.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 11:39:08 #95
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_42766083
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:16 schreef danos het volgende:
Iemand info over barcelona? Ik zit er dit jaar met O&N!
In 2002 was ik met O&N in Barcelona, maar het is heel erg (positief) veranderd sindsdien. De grote viering waar wij heen wilden gaan was op Placa Catalunya, aan het begin van Las Ramblas (tourist central), maar gelukkig kwamen we daar na middernacht aan, na de veldslag. Overal zagen we politie die heel druk bezig was met chaos veroorzaken en overal Noord-Afrikanen die iedereen wilde beroven en zakrollen. Placa Catalunya lag vol met glas en bloed. Grimmig sfeertje die nacht, maar we zijn nog wel naar een club in Raval geweest en daar was het prima.

Maar laat me je niet afschrikken, het Noord-Afrikaanse probleem is grotendeels opgelost en de stad is heel schoon. Het ligt er een beetje aan wat je wil doen. Een club op Las Ramblas die veel op de Noord-Europese clubs lijken? Meer alternatief in Raval? Meer luxe in Bario Gothic? Een krakersfeestje? Bij iemand thuis? Strandfeest? Feest in de jeugdherberg?

Oh ja, ze steken ook geen Nederlandsche hoeveelheden vuurwerk af. Tijdens middernacht zagen we welgeteld 2 vuurpijltjes. En vergeet ook niet om druiven te eten tijdens middernacht; de lokale traditie.
reset
  woensdag 18 oktober 2006 @ 11:46:09 #96
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_42766264
Vorige week zijn de tickets binnengekomen. We gaan eerst naar de US om Kerst met de familie te vieren, dan naar Mexico City voor een paar dagen, vervolgens naar Havana om O&N te vieren en dan is het tijd om weer naar huis te gaan.

We willen naar de Tropicana in Havana om O&N te vieren. Iemand daar ervaring mee of andere goede ideeen of ervaringen?
reset
pi_42766347
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 11:39 schreef Individual het volgende:

[..]

In 2002 was ik met O&N in Barcelona, maar het is heel erg (positief) veranderd sindsdien. De grote viering waar wij heen wilden gaan was op Placa Catalunya, aan het begin van Las Ramblas (tourist central), maar gelukkig kwamen we daar na middernacht aan, na de veldslag. Overal zagen we politie die heel druk bezig was met chaos veroorzaken en overal Noord-Afrikanen die iedereen wilde beroven en zakrollen. Placa Catalunya lag vol met glas en bloed. Grimmig sfeertje die nacht, maar we zijn nog wel naar een club in Raval geweest en daar was het prima.

Maar laat me je niet afschrikken, het Noord-Afrikaanse probleem is grotendeels opgelost en de stad is heel schoon. Het ligt er een beetje aan wat je wil doen. Een club op Las Ramblas die veel op de Noord-Europese clubs lijken? Meer alternatief in Raval? Meer luxe in Bario Gothic? Een krakersfeestje? Bij iemand thuis? Strandfeest? Feest in de jeugdherberg?

Oh ja, ze steken ook geen Nederlandsche hoeveelheden vuurwerk af. Tijdens middernacht zagen we welgeteld 2 vuurpijltjes. En vergeet ook niet om druiven te eten tijdens middernacht; de lokale traditie.
Okee, toentertijd niets van meegekregen .

Ik zit met O&N ook in Barca, bedankt voor je tips .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 18 oktober 2006 @ 11:58:16 #98
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_42766578
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Okee, toentertijd niets van meegekregen .

Ik zit met O&N ook in Barca, bedankt voor je tips .
Dan was je niet op placa Catalunya tijdens O&N 2001-2002!
reset
pi_42766641
Kun je wat meer vertellen over je oud&nieuw ervaring in Goa, Individual? Hoe was het?
Gaan de prijzen erg omhoog in die periode? etc etc.
...Not all those who wander are lost...
pi_42766724
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 11:58 schreef Individual het volgende:

[..]

Dan was je niet op placa Catalunya tijdens O&N 2001-2002!
Nee .

Maar meestal hoor je zulke dingen wel...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')