Ik weet niet wat jij de afgelopen maand gerookt hebt, maar dit hebben ze al minstens een maand zo hoorquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben ik slaapdronekn of zijn Hugster en Sjoewe elkaars klonen geworden ?
En heeft hermna ook de fanboy Gangster style profiel straks?
goedemorgen
Ja, een paarquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:52 schreef Xtreem het volgende:
Herm of andere josti's: zjin er pics van jullie minimeet?
Ik vond je nakend in mijn bedstee geilerquote:Op maandag 8 augustus 2005 16:52 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben ook zo ontiegelijk belachelijk sexy in regenkleding
Hugo voorovergebukt bij je stoplichtquote:Op maandag 8 augustus 2005 16:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vond je nakend in mijn bedstee geiler![]()
![]()
EN RAMMENquote:Op maandag 8 augustus 2005 16:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hugo voorovergebukt bij je stoplicht![]()
OEI OEI OEI OEI OEIquote:
Daar krijg je gewoon vier losse boetes van ¤ 30,- voor thuisgestuurd..quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:57 schreef Hugster het volgende:
vannacht met een vriend van me 4 boetes gehad
1x geen rijbewijs kunnen tonen = ¤30
1x kent. deel 1 = ¤30
1x kent. deel 2 = ¤30
1x apk bewijs = ¤30
nou kregen we 1 boete in ons handen met daarop als overtreding: tonen kenteken papieren met het bedrag van ¤30 erop.
De wout zei, je krijgt het allemaal thuis gestuurd en had verder geen zin meer om zich nog langer met ons bezig te houden.
Kan het nou zou zijn dat hij de rest op het bureau uitschrijft en dan het de CJIB envelop wel ¤120 boete bevat?
quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:34 schreef Ballebek het volgende:
ook_gek: Ik ga op kamp met die wause scouting uit scheveningen![]()
Hebben ze niet in mijn maatquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar dat betekent wel dat jij ook in zo een pakje moet
Ik dacht zelfs maar 2?quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:20 schreef Uddel het volgende:
[..]
Daar krijg je gewoon vier losse boetes van ¤ 30,- voor thuisgestuurd..
Maarruh.. was het niet zo dat ze maar drie boetes tegelijk mochten geven ofzo?
Jullie friesen lullen ook 2 en 3 alsof het hetzelfde getal is...quote:
Volgens mij was het altijd 3, maar kan best zijn dat het veranderd is hoor, al lijkt het me sterk.. wat wel duidelijk is, is dat vier boetes teveel is..quote:
De Enzo daarentegen juist niet, alleen die F40.. zo'n lomp ding.. bah.. niet mijn smaak..quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:43 schreef hermandeperman het volgende:
Dan vind je een Enzo ook lelijk zeker?
twa en trijequote:Op maandag 8 augustus 2005 18:32 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Jullie friesen lullen ook 2 en 3 alsof het hetzelfde getal is...
daar zit wel verschil in qua uitspraak iddquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
twa en trije
op ameland zit er wel weinig verschil tussen, want op zn amelands is het twie en drie
dus je had een half uur om jezelf klaar te maken?quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:00 schreef PeuRac het volgende:
Zo, kwam om half 1 mn bed uit, terwijl ik om 2u op kantoor moest zijn (uur rijden) zat ik daar als een duf konijn te wezen terwijl mn collega's om 7u al begonnen waren met werken![]()
![]()
Roest?quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
'n avond..
Ik heb daarstraks even gehoord dat m'n Fordje ws in Oktober nieteens door de keuring gaat komen.. 'k ga maar eens kijken voor wat anders ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |