Ik ook tevensquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:55 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
daar wordt je toch depressief van![]()
ik wil eigenlijk nog een dag naar het strand dit jaar (zonnen&zwemmen, niet wegwaaien/regenen), maar dat zit er niet meer in volges mij
Eigenlijk is je avatar best triest..... eigenlijk is je avatar gewoon in en in triest!quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:04 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Misschien dat je de topictitel aan zou kunnen passen in " Wat een rotzoomer" ofzo iets...
Dit is meteen zo extreem...of niet dan?? ( Teringzomer,Tyfuszomer Kutzomer etc zou ook nog kunnen...)
Hoe kan je nou op vakantie gaan als je moet werken?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:57 schreef rompompom het volgende:
Ik zou zeggen, zoek werk en ga op vakantie.
ja, nu moet ik werken.. van het weekend, als ik lol zou kunnen hebben van mooi weer, regent het weerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:17 schreef Dementor het volgende:
20 graden hier in Rotterdam met een lekker zonnetje.
Of iedereen zeikt, dat het kutweer is en als het dan eindelijk 25 graden en zonnig is, dan krijg je dat gemekker, dat je geen vrij hebt...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ja, nu moet ik werken.. van het weekend, als ik lol zou kunnen hebben van mooi weer, regent het weer
Ja, vind ik ook, ik heb liever dat het 22 graden is dan 32 graden. Bovendien hoeft de zon echt niet iedere dag fel boven mijn hoofd te schijnen, als het gewoon (licht) bewolkt is ben ik ook tevreden, het moet alleen niet regenen, dat is wel wat minder.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:56 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Heerlijk weer deze vakantie
De zon hoeft niet elke dag te schjnen, maar een enkele keer zou wel leuk zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook, ik heb liever dat het 22 graden is dan 32 graden. Bovendien hoeft de zon echt niet iedere dag fel boven mijn hoofd te schijnen, als het gewoon (licht) bewolkt is ben ik ook tevreden, het moet alleen niet regenen, dat is wel wat minder.
Maar over het algemeen hebben we toch wel een redelijk goede zomer, ik geef toe dat er betere zomers zijn geweest, maar het had zeker ook veel slechter gekund.
dat is toch logisch? wat heb ik aan mooi weer als ik 8 uur binnen moet zitten met een airco die niet aan magquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Of iedereen zeikt, dat het kutweer is en als het dan eindelijk 25 graden en zonnig is, dan krijg je dat gemekker, dat je geen vrij hebt...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |