eens! deze zomer:quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:45 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Bij zomer denk ik altijd aan 30+ graden ende minimaal 12 uur zon per dag, daar heb ik deze zomer nog maar enkele dagen van mogen genieten, het regent iedere dag en de temperatuur komt ook maar met moeite boven het vriespunt uit.
Bah zulks een kutweer.
Hier... Dit lijkt me wel geschikt voor je.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:49 schreef dark_humanity774 het volgende:
[..]
Nja ik heb geen zin meer om nog serieus hierop in te gaan, laat ik het zo zeggen ik vind het niet erg als mensen het woord kanker gebruiken zowel op i'net als irl. En meld het maar lekker in feedbackhoor, vermeld er dan ook gelijk bij dat je er zelf ook grappen over maakt. Beetje hypocriet.
Dit is beter: de kans op zon neemt af en dat is goed want zon is gevaarlijkquote:
In 2007 jaquote:
Erwtensoepquote:
Jij wilt alleen maar Brechtje zienquote:
Zelfgemaakte?quote:
Ookquote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij wilt alleen maar Brechtje zien
Ja, zoeen die uren staat te pruttelen!quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, zoeen die uren staat te pruttelen!
Vanmorgen rond half 8 dacht ik dat inderdaad, lekkere zon kwam door, helemaal niet bewolktquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:26 schreef Vector_SLD het volgende:
Ach, woensdag wordt het beter volgens Piet![]()
Jammer voor je joh, dat je zo bekrompen bent, mij heb je er echt niet mee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hier... Dit lijkt me wel geschikt voor je.
quote:
Je vergeet 2003 dat was 1 van de beste zomersquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:16 schreef Salvad0R het volgende:
ik heb echt wel dik veel aan t zwembad gelegen dus.
laatste 3 jaar stelt de zomer geen fuck meer voor...
Huilie. Wat een vreselijk aansteller bij jij, JA mijn opa is overleden aan kanker en heb dierbare die deze ziekte hebben, maar als je dit al niet hebben kan wat een zwak persoon ben je dán.quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:14 schreef root1980 het volgende:
[..]
In zijn directe omgeving vast en zeker nog niemand dood gegaan aan die vreselijke ziekte.
Eensch!quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:45 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Bij zomer denk ik altijd aan 30+ graden ende minimaal 12 uur zon per dag, daar heb ik deze zomer nog maar enkele dagen van mogen genieten, het regent iedere dag en de temperatuur komt ook maar met moeite boven het vriespunt uit.
Bah zulks een kutweer.
Ik heb sinds vandaag het idee om iets te doen tijdens de intro van verse studenten in Den Haag, op het binnenhof danwel plein, mét nieuws / pers etc.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:46 schreef Blokhut het volgende:
Hey Yildiz, als je binnenkort opgepakt wordt wegens je geagiteer tegen de overheid kom ik je opzoeken.
Mocht je nog concrete plannen hebben en tot actie over willen gaan mail dan ff ofzo![]()
Tsja, als het van de ene week van 15-20 graden naar 30 graden schiet, dan moeten mensen wennen aan de temperatuur, acclimatiseren heet dat.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ben het wel met Jordy-B eens eigenlijk, soms zie ik in een ander forum een topic over een familielid die kanker heeft en dan komen er dit soort topics voorbij.
Ik vind mensen die dat woord gebruiken altijd nogal wanhopig, alsof ze niet serieus worden genomen als ze het weglaten.
Wat die zomer betreft, ik snap de mensen hier ook niet hoor, in juni was het een week warm en scheen de zon en toen hadden we wel 6 topics in Klaagbaak van mensen die aan het klagen waren over het warme weer![]()
Dit weer is in ieder geval ideaal om voor je herkansingen te leren, (morgen me laatste)![]()
daar wordt je toch depressief vanquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |