quote:It's Monday Morning and the Sun is shining,
in the bright blue sky.
It's Monday morning and today's horizon,
is like perfume for the eye.
It's Monday Morning and the grass is wet,
I think I'll take a walk today.
It's Monday Morning and I would bet,
It's gonna be a wonderful day.....today.
They told me the Sun would always shine
I guess that means everything is fine
So why is it that nothing feels that way
They say- everything happens for a reason now-a-days
Why can't- they ever explain what the reason is.
You put- me on a pedestal and filled me with false praise
Now I'm- left wondering what I should do with this
It's looking worse all the time
I guess that means nothing is fine
Somehow I see the bright side to this
It's Monday morning and the sun is shining,
up in the bright blue sky.
It's Monday morning and there's no denying,
on that you can realy.
It's Monday morning and glad to awaken,
to see one more day
It's Monday morning cook my eggs and bacon
cause' it's gonna be a beautiful day..........today
I've lived to see some ups and downs
I've lived to see some smiles and some frowns
I guess I now better than I did before
Yet you- seem to be the only thing I miss
Taken away- after such a short time here with me
I thank God- for every day with you but I can dismiss
That maybe- he acted more than just a little selfish
I've lived to see some people die
I've lived to see some people cry
But now I live to see a better day.
It's Monday morning and the sun is resting,
up in the bright blue sky.
It's Monday morning and I'm attesting
that it's okay to cry.
It's Morning morning and I'm done prayin'
for I'm out of things to say
It's Monday morning and all I'm saying
Is it's gonna be a beautiful day...........today.
ontbijten, goed plan.quote:Op maandag 8 augustus 2005 07:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sta eens op luie donders! Hup hup, uit bed!
* BliksemSchigt net een heerlijk ontbijtje heeft gegeten. Zo maar eens het bedje opzoeken
trustenquote:
quote:
gezelli !quote:Op maandag 8 augustus 2005 08:52 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz neuriet het liedje mee met bjoor
Koffiequote:Op maandag 8 augustus 2005 09:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gezelli !
iemand een bakkie koffie ?
![]()
veel plezier...en geen dingen doen die wij ook niet zouden doen hequote:
alles doen dusquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
veel plezier...en geen dingen doen die wij ook niet zouden doen he![]()
Schiet opquote:Op maandag 8 augustus 2005 08:54 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen![]()
Zo weer een nieuwe week.. nog maar 10 weken te gaan..
85 minuten staat er nu op TT, het zal mij benieuwen, dit zijn iig geen goede voortekenen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:56 schreef Bjoro het volgende:
minimaal 1,5 uur vertraging hoor ik net !
Ja lekkerquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:35 schreef Bjoro het volgende:
*heeft 1 bakkie voor diekkie en dos ook nog uno ?
slecht weer op de landingsplaats dacht ik !quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:07 schreef Bluezz het volgende:
Is er file in de ruimte dat ze later komen?
Haaai Mudje, alwéér een kusje op het neusje geeft
Doet papa het een beetje goed??
Leuk!quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:41 schreef Bjoro het volgende:
ff een mascotte update voor de liefhebbers:
huidige lengte: 53 cm
huidig gewicht: 4260 gr
Consultatiebureau vertelde dat alles goed ging
en nog ff een foto voor degene die het zaterdag gemist hebben:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een ukkiequote:Op maandag 8 augustus 2005 10:41 schreef Bjoro het volgende:
ff een mascotte update voor de liefhebbers:
huidige lengte: 53 cm
huidig gewicht: 4260 gr
Consultatiebureau vertelde dat alles goed ging
en nog ff een foto voor degene die het zaterdag gemist hebben:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelijk 112 bellenquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:33 schreef MaxPower het volgende:
er komt geen cappuccino meer uit de automaat hier!
damm gecondoleerd manquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:55 schreef appelsientje het volgende:
damm wat is Fok Fokking traag...
maar goed ik kan toch niet veel fokken.. druk bezig met digitaliseren.. ( van het Nederlands levenslied)
Hoor de hele dag niks anders van BZN, Vader Abraham enz enz...
Gemiddelden, ach, zo lang ie maar goed eet en slaapt, en dat weet je zelf het best, toch?quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Leuk!
Ben net ook terug van het consternatiebureau. Wat een rust daar trouwens in de vakantie!
Axel blijft erg licht, maar niets om ongerust van te worden. Lengte en hoofdomtrek zijn maar een tikje onder het gemiddelde, dus hij ontwikkelt zich goed.
Van het prikje moest hij twee seconden heel hard brullen, daarna kreeg hij de hik en begon heel breed te lachen. Vraag mij toch af wat er in die spuit zat
Glenn is nu 76cm en 10.5 Kg volgens de gegevens van een paar weken terug, dus die kan carmen al bijna recht in de ogen kijken (dan zal ze wel smelten).quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:22 schreef Dylan Dog het volgende:
Zo, Awards zijn bekend. Wat een werk zeg.
Met Carmen ook alles goed: dik 12 kilo, ongeveer 85 cm denk ik en ze moet nog 3 tandjes en 2 kiezen. Gisteren vol tegen de muur gelopen, flinke schaafwond maar ze geeft geen krimp. Wat een bikkel...
Ach een paar nummers gaan nog wel ... maar de hele week...quote:
Ach weet je hoe lang het duurde voordat ik kon praten ?? 5 jaar!! ik ging pas praten toen ik 5 jaartjes was (heb het ondertussen goed ingehaald volgens mijn oudersquote:Op maandag 8 augustus 2005 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Gemiddelden, ach, zo lang ie maar goed eet en slaapt, en dat weet je zelf het best, toch?
Ik weet nu al dat ze straks gaan zeiken over Glenn en spreken/taal.
Glenn loopt in alles ruim voor, behalve in spreken. Niet dat ie daarin achter loopt, maar daarin loopt ie gewoon gemiddeld.
Hij spreekt dan ook nog maar een hand vol woorden goed, de rest is allemaal peutertaal en gebrabbel.
Hij verstaat/begrijpt echter verdomd veel van wat je zegt en op dit moment is dat voornamelijk in het Italiaans.
Dus ik weet al dat straks een muts van het CB daarover gaat zeiken, maar die kan m'n snikkel rug op.
Behoorlijk, idiote aanbiedingenquote:Op maandag 8 augustus 2005 13:53 schreef dndiek het volgende:
Water voor VoreG...
gezellig geweest gisteren?
ja, hier regent het ookquote:Op maandag 8 augustus 2005 13:36 schreef VoreG het volgende:
water
Ha vaduz grote toch wel grote winnaar van de awardsquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag! (zien jullie over een minuut of vijf pas denk ik)
leuke band inderdaadquote:
Als nieuwkomer mag ik niet klagen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:06 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ha vaduz grote toch wel grote winnaar van de awards
ideaal bandje om op een festival met een biertje te gaan kijken en bij de singles even los te gaan, net als the hivesquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:13 schreef methodmich het volgende:
The Killers, aardige band. Vind ze net een beetje te weinig origineel. Wel goeie singles, dat is in deze tijden wel uniek, dat er nog een singlebandje opstaat!
Precies, zo'n act is het!quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ideaal bandje om op een festival met een biertje te gaan kijken en bij de singles even los te gaan, net als the hives
nu die tiger woods award nogquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:48 schreef golfer het volgende:
Weer mijn gebruikelijke awards gewonnen.
En je vond het nog wel van die saaie awards?quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:48 schreef golfer het volgende:
Weer mijn gebruikelijke awards gewonnen.
Via winrar dacht ik. En dan in plaats van .rar .iso aan het eind maken. Dan zou het moeten werken volgens mij. En anders zijn er nog wel wat programma;tjes voor.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:51 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand toevallig hoe ik van een bepaalde map, veel bestanden een ISO file kan maken?.
Ik heb een goed programma maar daar oet ik weer voor betalenquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Via winrar dacht ik. En dan in plaats van .rar .iso aan het eind maken. Dan zou het moeten werken volgens mij. En anders zijn er nog wel wat programma;tjes voor.
Ik zal wel ff checken, betalen is toch onzin als je internet hebtquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb een goed programma maar daar oet ik weer voor betalen
Even kijken of die betaling te regelen valt
Hmf betaling kan niet geregistreerd worden, versie is te nieuwquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zal wel ff checken, betalen is toch onzin als je internet hebt
DVD Decrypter is erg handig wanneer het om een dvd gaat.quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hmf betaling kan niet geregistreerd worden, versie is te nieuw
Welke programma's zijn hier wel goed voor?
Ik wil gewoon een stuk of wat bestanden naar een iso file schrijven. Zodat ik ze in daemon Tools kan gebruikenquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
DVD Decrypter is erg handig wanneer het om een dvd gaat.
Waar heb je de boel onveilig gemaakt?quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:14 schreef TerroRobbie het volgende:
* TerroRobbie is ook weer in den lande
vind jequote:Op maandag 8 augustus 2005 16:23 schreef DIGGER het volgende:
Van buiten best mooi. voor een Duits stadion:
[afbeelding]
Zeker!quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeie vakantie gehad Robbie?
't is goed verlicht, prima doelwit dus!quote:
bier is in tsjechie idd niet duurquote:Op maandag 8 augustus 2005 17:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Met 13 man en goedkoop bier in een tsjechische villa dat kan niet slecht zijn![]()
![]()
Als we daar winnen van de Duitsers volgende zomer, dan is het het mooiste stadion van de wereld hoorquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
't is goed verlicht, prima doelwit dus!
de finale is alleen in Berlijn en niet in Münchenquote:Op maandag 8 augustus 2005 17:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als we daar winnen van de Duitsers volgende zomer, dan is het het mooiste stadion van de wereld hoor
We hoeven toch niet in de finale persee van ze te winnen. Als we maar winnenquote:Op maandag 8 augustus 2005 17:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
de finale is alleen in Berlijn en niet in München
quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:42 schreef Bluezz het volgende:
Waar zijn die nominaties te zien?
edit-
Feli Clauw de graaf![]()
![]()
Sterkte Clauw. Ik zal morgen aan jullie en Isra denken.quote:Op maandag 8 augustus 2005 18:20 schreef clauwheee het volgende:
Morgen vrij. Ik ben nu al heel verdrietig, dus lijkt me niet zinvol morgen te gaan werken. Noca en ik gaan lekker samen de ongetwijfeld moeilijke dag door![]()
Heel succes morgenquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:20 schreef clauwheee het volgende:
Morgen vrij. Ik ben nu al heel verdrietig, dus lijkt me niet zinvol morgen te gaan werken. Noca en ik gaan lekker samen de ongetwijfeld moeilijke dag door![]()
jij moet vast ook nog zeiken van het bier van afgelopen nachtquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:34 schreef VoreG het volgende:
Sterkte Clauw en Noca
Ben de hond uitlaten, die moet zeiken en dat in dit zeikweer.
sterkte voor morgenquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:20 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb inderdaad net even de benodigde bomen opgezochtquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jij moet vast ook nog zeiken van het bier van afgelopen nacht
Morgen is het precies een jaar geleden van haar en haar mama.quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:23 schreef SCH het volgende:
Sterkte groninger poarke, al weet ik niet helemaal waarmee, is het een bijzondere datum omtrent isra morgen???
Prachtige dag gehad, hij heeft zo ontzettend genoten dat ik dat ook automatisch doe. Sandmans kroeg niet gezien.
Niet op d'r verjaardag. Dan is er visite en die maken toch lawaai. En als ze slaap krijgt, merken we het vanzelf.quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:18 schreef tong80 het volgende:
Hoort een nichtje van 3 om half negen niet in bed te liggen ?
Katja en Bridgit bij het buikdansenquote:Op maandag 8 augustus 2005 21:26 schreef rubbereend het volgende:
en we leven weer
Katja en Bridgit bij t zaklopen
sssssst niet te hard zeggenquote:Op maandag 8 augustus 2005 21:46 schreef golfer het volgende:
Zijn we er weer?
Jij kan alleen maar over sex praten hè ?quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:54 schreef SCH het volgende:
Zijn wij niet allen sterretjes?
quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:56 schreef clauwheee het volgende:
Is er eigenlijk een oorzaak voor? Wel dat aanvallen-gedoe?
Ja net op fok radio zeiden ze dat dat er zeker met te maken heeft.quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:56 schreef clauwheee het volgende:
Het heeft nog niks overMeeeen wat traag. Is er eigenlijk een oorzaak voor? Wel dat aanvallen-gedoe?
een ddos aanval.quote:
'Het hagelt het hagelt, Bruine korrels Vensch, Vensch Vesch Vensch'quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:01 schreef SCH het volgende:
Zou wel een idee zijn : Bruine Sterretjes Slag
nu heb k zin in hagelslag, tis trouwens Venz en geen Venschquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Het hagelt het hagelt, Bruine korrels Vensch, Vensch Vesch Vensch'
Altijd weer die Utregtersquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:08 schreef tong80 het volgende:
Is het raar dat ik niet weet wat een Dos aanval is, ik ken de legendarische aanvaller Tonnie van der Linden nog van Dos. Heft dat er mee te maken ?
heb je dat niet geleerd bij je cursusquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:08 schreef tong80 het volgende:
Is het raar dat ik niet weet wat een Dos aanval is, ik ken de legendarische aanvaller Tonnie van der Linden nog van Dos. Heft dat er mee te maken ?
ouwe spemmertquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:09 schreef golfer het volgende:
Voor de liefhebber:
[TK] 1 kaart voor De Dijk, 25-8-2005, Bloemendaal
Ooit van sch gehoord ?quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu heb k zin in hagelslag, tis trouwens Venz en geen Vensch
Jawel, maar de 3e persoon niet.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:16 schreef pascalheister het volgende:
kun je niet bluezz?
helaas welquote:
en die benen.....quote:
Have fun!quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:26 schreef Superheld het volgende:
Zo nu ben ik echt naar Alanya, fijne dagen allemaal. Doei![]()
viSCH?quote:
FP had vanavond ook problemen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dat van die DDOS aanvallen is volgens mij dikke bullshit, want alleen het forum heeft er last van en de rest doet het het gewoon je zou bij een DDOS zeker ook wat moeten merken op de andere onderdelen
Die hebben we hier ook nog staan, maar daar kan Bluezz met haar parfumallergie niet tegen.quote:
Klinkt mooiquote:Op maandag 8 augustus 2005 22:56 schreef popolon het volgende:
Net terug uit noord Michigan, wat een oerwoud.
Die kleine gehuchtjes die je oonderweg tegenkomtwel erg mooi.
Dat zijn andere servers met een ander IPquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dat van die DDOS aanvallen is volgens mij dikke bullshit, want alleen het forum heeft er last van en de rest doet het het gewoon je zou bij een DDOS zeker ook wat moeten merken op de andere onderdelen
Hij is nu al VEEL beter dan de vorige bij elkaaquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Toch nog maar weer een keer Laughing Matters kijken.
Jazeker, daar is voor gezorgdquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:07 schreef golfer het volgende:
Heb je wel netjes alle haartjes verder geschoren op de juiste plekjes, zodat je weer klontjesvrij bent?
Dat maakt niets uit. Dat zijn andere onderdelen van Fok.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
Erg mooi, erg groot, erg groen.quote:
jij jij jij jij verkoopt DVD'squote:Op maandag 8 augustus 2005 23:11 schreef pascalheister het volgende:
[TK] Diverse dvd's, The deer Hunter, Snatch, Memento en meer
biertje graag
tuduuteduduuuuuquote:
spinnenquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:12 schreef popolon het volgende:
[..]
Erg mooi, erg groot, erg groen.
Beren, wolven en black widows, ik ben blij dat ik geen van de drie ben tegengekomen.
En daarnaast bier, bbq en strand.
beren gezien en geprint?quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:56 schreef popolon het volgende:
Net terug uit noord Michigan, wat een oerwoud.
Die kleine gehuchtjes die je oonderweg tegenkomtwel erg mooi.
Even pilsen nu.
en sport.fok.nl ook evenquote:
deer hunter.quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:11 schreef pascalheister het volgende:
[TK] Diverse dvd's, The deer Hunter, Snatch, Memento en meer
biertje graag
Ik had niet anders verwacht voor iemand die mijn icoontje en naam in haar user-icon gebruikt, lieffie.quote:
Ik moet m'n naam natuurlijk wel eer aan doenquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:23 schreef Dione-de-Graaff het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht voor iemand die mijn icoontje en naam in haar user-icon gebruikt, lieffie.
Heb jij ook van die leuke strakke truitjes als ik aan trouwens?
Ik ook. Hilversum2 is voor bejoarden.quote:
volgens jaar heet t ie toch de Barbara Barend Awardquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:23 schreef Dione-de-Graaff het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht voor iemand die mijn icoontje en naam in haar user-icon gebruikt, lieffie.
Heb jij ook van die leuke strakke truitjes als ik aan trouwens?
Ik ookquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:25 schreef rubbereend het volgende:
zo ff pimpen met mn nieuwe usericoon
zit me net te bedenken dat ik nu in 2 verschillende subfora een award heb
Hij is wel grappigquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:32 schreef VoreG het volgende:
Mijn moeder: ja die caberatiere lijkt hier op!
Wie dan?
- Ja die ken je wel
Nee hoor
Jaweeeeel
quote:
nee denk het niet anders kom ik wel in dat topic. Maar voor 3 euroquote:
Hey Mede-nieuwsposterquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
* Ambrosius is er ook nog wel even..
Trusteh en samen met Clauw nogmaals sterkte morgen.quote:
Nou heb je ook al zo'n baggervlaggetje in je icoonquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:25 schreef rubbereend het volgende:
zo ff pimpen met mn nieuwe usericoon
de kampioen in de vlagquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou heb je ook al zo'n baggervlaggetje in je icoon
ik ben het evn kwijt, welke club heeft er een eend als beschermheer?quote:
Ik kan de VBL/Hools-posters die crew zijn geworden nauwlijks meer tellen, maar we nemen langzamerhand echt Fok! over.quote:
moest jij niet gaan werkenquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ben het evn kwijt, welke club heeft er een eend als beschermheer?
bed, wat is dat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moest jij niet gaan werken
wat een geweldige foto in je fotoboek met Axel trouwens, samen in bed
tering hoeveel uur in de week ben je inmiddels aan de werkquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
bed, wat is dat?
ja, ik ben aan het werk verdomme
teveel, en ik word er niet vrolijker van.... vanochtend om 6 uur begonnen, dus ik word nietheel blij van de vakantie van mijn chef.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tering hoeveel uur in de week ben je inmiddels aan de werk
suc6 en sterkte ermeequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
teveel, en ik word er niet vrolijker van.... vanochtend om 6 uur begonnen, dus ik word nietheel blij van de vakantie van mijn chef.
maar daar heb ik het volgende week wel eens met hem over, die hele meuk moet gewoon draaien, anders hebben we geen geld.
iedereen is ook weg, gek hequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:16 schreef Againzender het volgende:
Het forum draait nu best lekker touwens!
dank jequote:
i ben er nogquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
iedereen is ook weg, gek he
anders ga je niet slapen terwijl het forum draaitquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:31 schreef tong80 het volgende:
*Geplast*
Anders laat je het forum ff draaien als ik slaap
het is net autorijden...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:31 schreef rubbereend het volgende:
niet te geloven ook he, vlieg je oktober naar valencia ben ik meer kwijt aan belastingen dan aan het ticket opzich
quote:
tja, dat hou je, dat soort toeslagen. als ik straks naar Zuid Frankrijk rijd ben ik het meeste kwijt aan belastingen, niet aan de productiekosten van benzine.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet te geloven naar valencia betaal ik 48 euro voor t ticket en 54,80 belastingen enzo
of een seizoenskaart kopen, en dan de eerste thuiswedstrijd niet kunnen zien omdat die op neutraal terrein wordt gespeeld zonder publiekquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:40 schreef pascalheister het volgende:
dat is net hetzelfde als je een concertkaartje koopt en die servicekosten moet betalen
idd maargoed ik kan beter niet klagen want voor 100 euro heen en weer naar Valencia is ook niet zo gek duurquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, dat hou je, dat soort toeslagen. als ik straks naar Zuid Frankrijk rijd ben ik het meeste kwijt aan belastingen, niet aan de productiekosten van benzine.
ach hoef je t eerste puntverlies niet live te aanschouwen, zie t als servicequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
of een seizoenskaart kopen, en dan de eerste thuiswedstrijd niet kunnen zien omdat die op neutraal terrein wordt gespeeld zonder publiek
wie zegt dat ik dat niet ga aanschouwenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach hoef je t eerste puntverlies niet live te aanschouwen, zie t als service
niet live langs het veld iig, er mag toch niemand bij?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
wie zegt dat ik dat niet ga aanschouwen
D'r mag wel meer niet in dit land.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet live langs het veld iig, er mag toch niemand bij?
broek verkeerd gewassenquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
D'r mag wel meer niet in dit land.
net zn clip op tv, geweldig om dat nu terug te zienquote:
Ja, nu kan je er om lachen, vroeger was het gewoon in en in triest.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
net zn clip op tv, geweldig om dat nu terug te zien
ach dat is een beetje langs me heengegaan. Echt fanatiek muziek volgen is vanaf '93/'94 begonnenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, nu kan je er om lachen, vroeger was het gewoon in en in triest.
de horrorquote:
k wacht even afquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:04 schreef Againzender het volgende:
de nieuwe hool sgaat heel fout worden ben ik bvang
ik ook nog heel even....quote:
he, ik wil ook nog rustoig slapenquote:
kijk, dat is nou weer leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |