quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:50 schreef Brechtje het volgende:
Hoi.
En weer is doei.
Ik ga slapen! doei allemaal![]()
Misschien is dat nu juist wat we nodig hebben om deze reeks weer te reanimeren. T ging namelijk vrij langszaam vandaag.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:50 schreef Gabry het volgende:
[..]
Als het 18+ zou zijn zou er juist extra veel geklikt worden![]()
het was gister zaterdag hequote:Op maandag 8 augustus 2005 00:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Misschien is dat nu juist wat we nodig hebben om deze reeks weer te reanimeren. T ging namelijk vrij langszaam vandaag.
En eergister Vrijdag.quote:
Owja, je treinkaartje bepaald welke dag het isquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:53 schreef Eix het volgende:
[..]
En eergister Vrijdag.![]()
Maar tis vandaag nog eigelijk Zaterdag, immers, ik mag nog steeds met een treinkaartje van Zaterdag reizen nu.![]()
eig. is t nu al maandag dus was t gister zondagquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:53 schreef Eix het volgende:
[..]
En eergister Vrijdag.![]()
Maar tis vandaag nog eigelijk Zaterdag, immers, ik mag nog steeds met een treinkaartje van Zaterdag reizen nu.![]()
Oe, kut... ik dacht dat gister zaterdag was en t nu zondag was.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
eig. is t nu al maandag dus was t gister zondag
gaat niet samen neequote:Op maandag 8 augustus 2005 00:56 schreef Eix het volgende:
[..]
Oe, kut... ik dacht dat gister zaterdag was en t nu zondag was.
Vakantie en dagen.![]()
Aaarrgghhh maak het 21+quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:58 schreef MMaRsu het volgende:
Sorry hoor maar ff hetgehalte omhoog gooien met mezelf
[afbeelding]![]()
ik ken zequote:Op maandag 8 augustus 2005 00:59 schreef Eix het volgende:
Iemand trouwens hier van de Belgische groep Stash gehoord? Ben helemaal weg van ze!
Ja, ik heb je erover verteld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |