Jochem Meyerquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:26 schreef 907 het volgende:
[..]
*flits*
*denkt aan jochem meijer, ADHD*
je kan ook doen alsof je je werktquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:48 schreef Pheno het volgende:
* Pheno komt aan werken toe op deze manier
Ik ben pas geweest! Ik kan er alleen echt niks meer over navertellenquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:48 schreef 907 het volgende:
[..]
ik kan echt zo lachen om die gozer![]()
moet echt een keer naar zn show gaan!
Waarom kan je dr niets meer over navertellen?quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben pas geweest! Ik kan er alleen echt niks meer over navertellenmaar het was wel tof
![]()
Oh ja, hij had het over een bloedmooie Leonie
kan je thuis fokken ... niet dat t dan sneller gaat ofzo ....quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:53 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat naar huis. Door niet te fokken heeft hij alles al gedaan wat er moest gebeuren![]()
Ja, bekend probleem, ik ben de laatste dagen ook extreem productief.quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:53 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat naar huis. Door niet te fokken heeft hij alles al gedaan wat er moest gebeuren![]()
welkom terugquote:Op maandag 8 augustus 2005 16:00 schreef Mukie het volgende:
Zijn we weer
Alleen fok is weer eens teringtraag
Ik ben slecht in dingen navertellen en verder weet ik het ook helemaal niet meerquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:57 schreef 907 het volgende:
[..]
Waarom kan je dr niets meer over navertellen?
En wie is Leonie?
Me tooquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:51 schreef Pheno het volgende:
* Pheno is hier om singles uit te lachen , net als TGT
quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben slecht in dingen navertellen en verder weet ik het ook helemaal niet meer
En ik heet Leonie dus dat vond ik wel een toepasselijk stukje
quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:10 schreef 907 het volgende:
[..]!
oooh oke ...
*checkt fotoboek*
nou ... hij kan wel eens gelijk hebben!![]()
ik zei ook: hij KAN weleens gelijk hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2005 16:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
Naja, bloedmooi...
Ze had trouwens ook een hele slechte eigenschap *denkt hard na*
Naja, ik weet het niet meer, maar het was wel grappig iig
Dus je bent TOCH een sabrina kloonquote:Op maandag 8 augustus 2005 16:40 schreef Plato1980 het volgende:
Hoi.![]()
Wat is Fok weer traag zeg.![]()
Doei!![]()
Misschien is Sabrina wel een Platokloon.quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dus je bent TOCH een sabrina kloon
Het gaat idd sneller, geloof het of nietquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:59 schreef 907 het volgende:
[..]
kan je thuis fokken ... niet dat t dan sneller gaat ofzo ....![]()
hier nu ook een stukje sneller! jij was t gewoon die aan t dossen was! geef toe !quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat idd sneller, geloof het of niet
Je bent misselijk en kotst je huis onder?quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:17 schreef CherryLips het volgende:
oooh ik heb teveel chocola op
het kotsen probeer ik nog even tegen te gaanquote:Op maandag 8 augustus 2005 17:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent misselijk en kotst je huis onder?
Hoiquote:Op maandag 8 augustus 2005 16:04 schreef 907 het volgende:
[..]
welkom terug
uhuh ... zo traag als dikke stront door een zeef was t .... ofzoiets
Probeer jij zo'n show maar eens na te vertellenquote:Op maandag 8 augustus 2005 16:41 schreef 907 het volgende:
[..]
ik zei ook: hij KAN weleens gelijk hebben
nou niet gelijk te goed over jezelf denken he?![]()
je vergeet overigens wel veel he?![]()
ja das waar ...quote:Op maandag 8 augustus 2005 17:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Probeer jij zo'n show maar eens na te vertellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |