Ach ze kijkt misschien lachend toe en neemt wat fototjesquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wordt GS niet jaloers dan?
* Pheno weet nog niet of hij komt
Sommige users zijn misschien te zwaarquote:
Nee.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:16 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]vrouwen
Dood moeten ze! Allemaal!
Of bedoelde je dat niet?![]()
Sorry.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee.
Ik moet ook every now and then aan mijn trekken komen. Dus nee, vrouwen moeten niet dood.
Christine, aan al de mannen hier natuurlijk.
oh wacht jullie kennen me nietquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sommige users zijn misschien te zwaar
Ok, ik moet nog even wennen aan de humorquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:35 schreef 907 het volgende:
[..]
oh wacht jullie kennen me niet... was een soort van woordgrap je van me
![]()
![]()
![]()
![]()
alle mannen bij elkaar wegen meer dan de vrouwen die aanwezig zijn hier...
ach laat maar zitten ... tis vroeg
(moet je nagaan begin nu al te brabbelen)
Jij moet er maar ff aan wennen dat er meteen 3 users op je bitchen als je een keer een lompe grap maaktquote:
sinds ik single ben heb ik geen gebitch gehoord, kan wel weer ff wat hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:52 schreef TGT het volgende:
[..]
Jij moet er maar ff aan wennen dat er meteen 3 users op je bitchen als je een keer een lompe grap maakt![]()
Jij ook al niet???quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:27 schreef Pheno het volgende:
Ik kan niet wachten....
Als pasen en pinksteren op één dag vallen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:39 schreef TGT het volgende:
[..]
Wanneer duiken jij en TC eigenlijk weer eens t bed in?![]()
quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Als pasen en pinksteren op één dag vallen.
Volgens dat berichtje gaat het meer over jou dan over de singlesreeksquote:
Al 4 dagen? Tis nu echt niet normaal, kunnen ze daar niks aan doen dan?quote:Op maandag 8 augustus 2005 13:31 schreef Pheno het volgende:
Forum wordt door DDos aangevallen, dus .....
Ik zorg er wel voor dat het over de reeks gaat.quote:Op maandag 8 augustus 2005 13:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens dat berichtje gaat het meer over jou dan over de singlesreeks
Wel een reeksquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik zorg er wel voor dat het over de reeks gaat..
Alhoewel er weinig reeks is met deze snelheid.
Er is sowieso weinig fok met deze snelheidquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Alhoewel er weinig reeks is met deze snelheid.
Waarom zou je dat in hemelsnaam doen? Is het al niet erg genoeg dat de reeks gewoon open en bloot op het forum te vinden is?quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:01 schreef QyRoZ het volgende:
Is er eigenlijk wel uitzending met deze snelheid?quote:Alhoewel er weinig reeks is met deze snelheid.
Omdat het ronduit beschamend is om single te zijn, natuurlijk.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:54 schreef Pheno het volgende:
Waarom schaam je je dat je in het single topic post?
je bedoelt zo traag als dikke stront door een zeef!quote:Op maandag 8 augustus 2005 13:02 schreef TGT het volgende:
[..]
Was ie echt zo slecht?
Zo traag als dikke stront hier![]()
Hij zit hier om singles uit te lachenquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:10 schreef broer het volgende:
[..]
Omdat het ronduit beschamend is om single te zijn, natuurlijk.
Jij durft hier waarschijnlijk ook alleen maar te posten juist omdát je niet single bent.
normaal 3 minuten met een topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |