Je probeert grapjes in haar stijl te maken?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:39 schreef Loontjah het volgende:
Ze is dys-lesbisch ja !
Nou toch ongeveer de helft van de wereldbevolking hoorquote:Op maandag 8 augustus 2005 00:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou, dat zij zich over gegeven heeft aan de vrouwenliefde zal niemand erg vinden.
Was dat een grap? Vond t een saaie Seth Gaaikema woorsdpeling.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:44 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Je probeert grapjes in haar stijl te maken?
Ik ook. Sara Kroos-stijl dus.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Was dat een grap? Vond t een saaie Seth Gaaikema woorsdpeling.
Trouwens ze is pot.quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:29 schreef newsman het volgende:
NEE ZE IS GODVERDOMME NIET LACHEN.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:40 schreef Aurelium het volgende:
humor moet je aan mannen overlaten. Feit.
Seth Gaaikema is de koning van de woordgrap, ja!quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Was dat een grap? Vond t een saaie Seth Gaaikema woorsdpeling.
quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:40 schreef Aurelium het volgende:
humor moet je aan mannen overlaten. Feit.
"irriteren aan" ...quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:26 schreef Razor21 het volgende:
Ow wat irriteer ik me aan dat niet grappige mokkel.![]()
![]()
Nounou we hebben zowaar een vrouwelijke kandidaat voor De Lama's hier op fok! rondlopen!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:46 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nee verkrachten dat moet je aan mannen overlaten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |