Wat een argumentatie. al het beschikbare onderzoek wijst er vooralsnog op dat er niks mis mee is als kinderen opgevoed worden door homos of lesbiennes, maar jij weet het natuurlijk beter.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gelul
Kinderen hebben gewoon een vader en moeder nodig.
Ja, het is een schande dat mensen in het openbaar zichzelf willen zijn. Het zou kunnen dat bepaalde bekrompen figuren daarmee geconfronteerd worden, en dat kan natuurlijk niet.quote:Als je zo graag kinderen wil dan ga je maar een vrouw zoeken en je uitleven in darkrooms.
Show mequote:Wat een argumentatie. al het beschikbare onderzoek wijst er vooralsnog op dat er niks mis mee is als kinderen opgevoed worden door homos of lesbiennes, maar jij weet het natuurlijk beter.
Niks mis mee maar accepteer dan ook dat je geen kinderen kan opvoeden en je niet kan trouwenquote:Ja, het is een schande dat mensen in het openbaar zichzelf willen zijn
Dus jij wilt kinderen bij gescheide moeders en weduwes weghalen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kinderen hebben gewoon een vader en moeder nodig.
Alsof alle homos darkrooms bezoeken.quote:Als je zo graag kinderen wil dan ga je maar een vrouw zoeken en je uitleven in darkrooms.
Omdat een frustie als jij dat vind?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niks mis mee maar accepteer dan ook dat je geen kinderen kan opvoeden en je niet kan trouwen
Welk land denk je dan naartoe te gaan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:26 schreef Giorra het volgende:
Nee hoor ik ga pleite ... Nederland mag van mij best kapot gaan (vrije keuze van de bewoners) maar dan wil ik er toch echt geen deel vanuit maken, en als ik over x jaar kinderen wil dan hoeven die toch echt niet in zo'n land op te groeien...ik kijk wel goed uit
http://www.apa.org/pi/parent.htmlquote:
Als er niks mis mee is waarom zouden ze dan niet gewoon dezelfde rechten hebben als ieder ander?quote:Niks mis mee maar accepteer dan ook dat je geen kinderen kan opvoeden en je niet kan trouwen
Volgens mij valt het wel mee in Duitsland.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:17 schreef Pietverdriet het volgende:
14 Koppige familie...
Die hadden naar Duitsland moeten verkassen, hadden enorme bedragen aan kindergeld gekregen
Dat kan dus wel, dat jij het er niet mee eens bent is een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Show me
[..]
Niks mis mee maar accepteer dan ook dat je geen kinderen kan opvoeden en je niet kan trouwen
Mensen die samenwonen hebben ook de zelfde rechten en plichten als een getrouwd stelquote:Als er niks mis mee is waarom zouden ze dan niet gewoon dezelfde rechten hebben als ieder ander?
12 Kinderenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:16 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee in Duitsland.
In Belgie is het volgens mij vele beter.
Met 12 kinderen daar hoef je geloof ik niet eens meer te gaan werken.
bij de wet ligt dat toch echt effe anders...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Mensen die samenwonen hebben ook de zelfde rechten en plichten als een getrouwd stel
helaas vind de belasting en de nederlandse wet dat nou net niet. en daar kotm bij dat kinderen echt wel opgevoed kunnen worden door de niet biologische ouders, zolang het maar genoeg liefde krijgten alle ruimte om zich zelf te kunne ontplooienquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Mensen die samenwonen hebben ook de zelfde rechten en plichten als een getrouwd stel
Daar onderhoudt je geen 12 kinderen vanquote:2073 Euro per maand
Graag een artikel waaruit blijkt dat homo´s gediscrimineerd werden voor het homo huwelijkquote:helaas vind de belasting en de nederlandse wet dat nou net niet
Neehee, dat bedoel ik nu, dat krijg je dan juist niet. Dan krijg je een generatie wiens taalcentrum een beetje verpest is.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:38 schreef Giorra het volgende:
Juist en hoe krijg je moedertaal niveau...door ze in het Nederlands op te voeden
Als ze Nederlands spreken, sluit dat niet uit dat ze nog een andere taal spreken. Ik ben het met je eens dat Nederlands een must is, maar om dat te bewerkstelligen zul je ze dus een taal op moedertaalniveau aan moeten bieden, als is het een Vuurlands dialect. Nederlands komt dan vanzelf wel bij voldoende contact met die taalquote:Zal er misschien best een lastige generatie tussen zitten maar we hebben nu al drie generaties die geen fatsoenlijk nederlands spreken...en we weten waar dat toe gaat...kijk naar die provincie in het Noorden die zelfs autonoom zou willen.....
Nee hoor je spreekt de landstaal maar van waar je woont, geboren bent, opgroeit.......
Dus in de US spreek je maar Amerikaans (want Engels is dat niet te noemen), in frankrijk Frans etc etc..en In Nederland spreek en schrijf je Nederlands (en daar dient de regering maar te promoten, kappen met dei postbus51 foldertjes in 4 talen, Engels als Internationale taal en mischien spaans moet eventueel kunnen maar is echt geen noodzaak). En kinderen opgroeiend in Nederland groeien op in het Nederlands niet in een andere taal
misschien dat ze niet mochten trouwenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 07:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Daar onderhoudt je geen 12 kinderen van
[..]
Graag een artikel waaruit blijkt dat homo´s gediscrimineerd werden voor het homo huwelijk
belastingvoordeel? je kan elkaars kosten aftrekken, grotere bedragen lenen zonder daarvoor belastingsvoordeel? meer lenen omdat je partner gerand kan staan?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik bedoelde financieel
Ja maar ze zijn ouderwets katholiek. Zij geloven niet in condooms, dat blijkt ook ze hebben 12 kinderen. Net als de Paus het afraadt condooms te gebruiken in Afrika om zo nieuwe HIV besmettingen tegen te gaan.quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:39 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb toch ook maar even gekeken, en ik heb toch wel zitten lachen om dat asociale katholieke gezin. Eerst twaalf kinderen op de wereld zetten, en dan een beetje janken dat je niet genoeg geld krijgt. Het is al erg genoeg dat er überhaupt nog fokpremies worden uitgedeeld. Des te erger is het omdat je dit soort profiterend tuig aantrekt.
Je doet niet andersquote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja aannames kan ik zelf ook wel maken
Niet aan EEN nee, maar maar huwelijk behoort wel toe aan religie...quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:50 schreef Jan_Klaassen het volgende:
[..]
Da's fijn voor ze, maar het huwelijk behoort niet toe aan één religie.
Dat ben ik met je eens, macht bij de kerk is net zo fout als macht bij een monarch, alhoewel niet zo fout als macht bij de linkse politiek natuurlijk. En als je het niet zint dan rot je maar naar een land waar de wetten meer op religie gebaseerd zijn. Iran bijvoorbeeld, of Ierland waar bepaalde katholieke normen en waarden wel degenlijk mee schijnen te wegen in de wetgeving.quote:Ook fijn voor ze. De tijd dat de Kerk alles voor het zeggen had is gelukkig voorbij, het wordt tijd dat die mensen leren dat er verschillende opvattingen over dergelijke zaken bestaan in onze samenleving. Als je daar niet tegen kunt, heb je pech. Dat geldt voor Islamieten en Christenen precies eender.
Nee het is geen zoektocht naar excuses het is een bijkomende reden, en ik twijfel of het een belangrijke is, het is een reden. En ja je had de verklaring op kunnen zoeken, maar waarom gaf de school die informatie niet zoals in die encyclopedie?quote:Misschien wel, maar dan ben je toch echt aan het zoeken naar excuses. Een blik in een goede encyclopedie zou e.e.a. kunnen verduidelijken, maar daar had de persoon in kwestie kennelijk geen behoefte aan.
Over dat resort stond laatst ook een stukje in Volkskrant Magazine. Dat is dus een resort in Turkije waar een klein Amsterdamse dorp aan grachtenpanden is nagebouwd, compleet met een zwembad in de vorm van de grachtquote:Holland in het klein
Bitterballen en haring in een Turks hotel. Orange County Resort in het Turkse Kemer is Nederland in het klein: hotelgasten van het vijfsterrenhotel zitten aan de Turkse rivièra tussen de Amsterdamse grachten en de Volendamse huisjes. Wie heeft dit bedacht en wie komen er? Kunnen de gasten nog geen twee weken zonder patat en polonaise? Dit is deel twee in de serie 'Ik hou van Holland?'
Dus atheisten kunnen ook niet trouwen?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:30 schreef Giorra het volgende:
[..]
Niet aan EEN nee, maar maar huwelijk behoort wel toe aan religie...
Dit noemen ze nu "de put vergitigen". Ze willen gewoon een huwelijk (let op, geen aanhalingstekens) net als ieder ander, en ik persoonlijk begin dit schrille gekrijs meer dan zat te worden.quote:en noem mij een religie pro-homo is
Homorelaties staan niet echt bekend om hun lange duur en het is een partij aandachtrekkerij van wat gefrustreerde strontstampers om zo nodig een "huwelijk" te willen.
Waarom neem je dan elke mogelijk te baat om zo luid mogelijk te protesteren? Waarom vind je het zo nodig daar scheldwoorden bij te gebruiken?quote:Dat samenwonenden (m/m v/v v/m) bepaalde rechten hebben die gehuwden ook hebben ...ok
Maar een burgerhuwelijk is geen huwelijk...het is een boterbriefje voor de belastingdienst
Met uiteraard de nodige uitzonderingen waar de VN veiligheidsraad etc. invloed kunnen uitoefenen, en EU leden hebben nu eenmaal bewust gekozen voor invloed van de EU op nationale wetgeving. Ik vrees voor onze emigres dat Ierland wel eens flink zou kunnen veranderen in de komende 20 jaar (al was het maar vanwege de stijging van de welvaart daar).quote:Dat ben ik met je eens, macht bij de kerk is net zo fout als macht bij een monarch, alhoewel niet zo fout als macht bij de linkse politiek natuurlijk. En als je het niet zint dan rot je maar naar een land waar de wetten meer op religie gebaseerd zijn. Iran bijvoorbeeld, of Ierland waar bepaalde katholieke normen en waarden wel degenlijk mee schijnen te wegen in de wetgeving.
Verder is de wetgeving in dat land aan de mensen en/of leider van dat land en geen zaak voor aandere landen, de getverdemmesse EU...of de fassistoide staten van Amerika
Natuurlijk, dat zou kunnen, maar dat bevestigt alleen maar mijn opmerkingen over tolerantie jegens andersdenkenden.quote:Nee het is geen zoektocht naar excuses het is een bijkomende reden, en ik twijfel of het een belangrijke is, het is een reden. En ja je had de verklaring op kunnen zoeken, maar waarom gaf de school die informatie niet zoals in die encyclopedie? Laten we aannemen dat de man is opgebracht met het feit dat StPieter de stichter van het geloof was, een van de verschillen met protestantisme is dat die StPaulus als stichter zien. Het feit dat de RK kerk steeds Oecemeniser wordt is, is niet voor iedereen welkom. Net zoals "PKN(?)" niet voor iedere protestant een goed idee is/was. Ik kan me voortsellen dat een conventioneel katholiek dus problemen heeft met de verwaterende katholieke leer, in Nederland.
En dat doet hij omdat hij niet de tolerantie kan opbrengen om een samenleving te delen met mensen die anders over bepaalde zaken denken. Hij zelf kon hier leven zoals hij wilde, maar dat was klaarblijkelijk niet genoeg.quote:Nee hoor, dit is recht van vrije meningsuiting, en handelen naar, hij bedreigd niemand , hij dwingt niemand, hij geeft alleen zijn mening, ziet dat zijn toekomst niet in Nederland ligt, dat dat morreel voor hem niet kan en dus pakt hij zijn biezen.
Zou je in het vervolg de term "strontstampers" ook achterwege kunnen laten? Dat is volstrekt onnodig.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |