abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 8 augustus 2005 @ 19:38:14 #101
7889 tong80
Spleenheup
pi_29506430
Ik zit nu een kerkhof te raden

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Voormalig Sport Koningin maandag 8 augustus 2005 @ 19:46:52 #102
35237 Nuongirl
pi_29506481
Malgraten ?
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 07:41:04 #103
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_29515371
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 19:46 schreef Nuongirl het volgende:
Malgraten ?
Magraten... zonder L
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 07:49:06 #104
66444 Lord_Vetinari
pi_29515397
Maar goed, over RJP zijn we er zo'n beetje dus wel uit. Zijn er andere zaken in C&H waarvan users zeggen: Dat moet anders? Of 'Dat willen we ook in C&H!'
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:15:08 #105
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_29516726
Wat L_V zegt
Geef het vooral aan, want ook de FAQ zal worden aangepast op korte termijn, dus als er nog iets is wat jullie graag anders zouden willen zien, laat het vooral weten.

Mbt RJP: die blijft natuurlijk , gaan twijfel over mogelijk. Die hoort hier, die blijft hier.
RJPvD, die wilden we eventueel bij RJP voegen of misschien verplaatsen. Heeft iemand voorkeuren of suggesties op dit gebied?
(Un)masking for the greater good.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:48:18 #106
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_29517308
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 10:15 schreef Natalie het volgende:
Wat L_V zegt
Geef het vooral aan, want ook de FAQ zal worden aangepast op korte termijn, dus als er nog iets is wat jullie graag anders zouden willen zien, laat het vooral weten.

Mbt RJP: die blijft natuurlijk , gaan twijfel over mogelijk. Die hoort hier, die blijft hier.
RJPvD, die wilden we eventueel bij RJP voegen of misschien verplaatsen. Heeft iemand voorkeuren of suggesties op dit gebied?
Ik zou persoonlijk RJPvD en RJP niet samenvoegen. Het zijn beiden toch heel aparte topics en de bezoekers daar verschillen ook nog weleens. Doordat RJP voor sommige (waaronder ik) te moeilijk is, vind ik het leuk om te vertoeven in het laagdrempelige RJPvD. Bezoekers van RJP vinden waarschijnlijk (denk ik) RJPvD niet moeilijk of interessant genoeg. Ik zou ze zeker gescheiden houden. Als jullie dan vinden dat RJPvD niet thuishoort in C&H, dan moet je hem verplaatsen.
Make love, not war ☮
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:54:24 #107
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29517395
Ik dacht dat we er uit waren, blijkbaar heb ik toch iets gemist?
  Voormalig Sport Koningin dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:59:50 #108
35237 Nuongirl
pi_29517496
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 10:54 schreef peaceman het volgende:
Ik dacht dat we er uit waren, blijkbaar heb ik toch iets gemist?
We willen, in overleg met jullie, bekijken of de mogelijkheid bestaat om de twee eventueel samen te voegen. Het gaat nu dus niet om het bestaansrecht of de inhoud van RJPvD, want daar zijn we het wel allemaal over eens.
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:02:08 #109
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29517526
Volgens mij is uit de discussie van de vorige keer ook wel gebleken dat dat niet zo'n behoeft aan is. Wat is eigenlijk de reden dat jullie hier de bereidheid van de posters voor onderzoeken? Staan toch niet teveel topics in C&H?
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:09:06 #110
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_29517642
De achterliggende gedachte is idd ook om kijken hoe het zit met het bestaansrecht en of ze eventueel ook samen (als ik bij elkaar gevoegd) zouden kunnen bestaan. Daarvoor komen we vooral bij de posters zelf, omdat die het als geen ander weten en ons ook kunnen vertellen waarom of waarom niet.
Er staan niet te veel topics in C&H (er staan nooit teveel topics), het is meer dat we proberen een overzicht te krijgen van het aantal spelletjes, hoe deze lopen, en of het qua inhoud nog wel hier past.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:18:42 #111
114177 Diaan73
pi_29517784
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:09 schreef Natalie het volgende:
De achterliggende gedachte is idd ook om kijken hoe het zit met het bestaansrecht en of ze eventueel ook samen (als ik bij elkaar gevoegd) zouden kunnen bestaan. Daarvoor komen we vooral bij de posters zelf, omdat die het als geen ander weten en ons ook kunnen vertellen waarom of waarom niet.
Er staan niet te veel topics in C&H (er staan nooit teveel topics), het is meer dat we proberen een overzicht te krijgen van het aantal spelletjes, hoe deze lopen, en of het qua inhoud nog wel hier past.
De inhoud is toch bekend en is al discussie over gevoerd. Wat betreft het lopen van de spelletjes RJPvD is volgens een zeer goedlopend topic net als RJP. Maar ieder met grotendeels hun eigen bezoekers/posters.
Make love, not war ☮
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 11:52:49 #112
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29518304
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 11:09 schreef Natalie het volgende:
Een topic heeft mijn inziens bestaansrecht als er voldoende in gepost wordt en de link met C&H niet verloren gaat. Kortom: houden zo.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:09:25 #113
66444 Lord_Vetinari
pi_29518496
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 10:48 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Doordat RJP voor sommige (waaronder ik) te moeilijk is, vind ik het leuk om te vertoeven in het laagdrempelige RJPvD. Bezoekers van RJP vinden waarschijnlijk (denk ik) RJPvD niet moeilijk of interessant genoeg.
Spijker op de kop. Ik vind namelijk dat er in een forum geen onderscheid moet zijn. Het moet mogelijk zijn om 1 RJP te maken met voor 'elck wat wils'. Door RJP en RJPvD samen te voegen denk ik, dat je ook meer interactie tussen de posters van de beide aparte topics krijgt en dat zou best eens een positieve weerslag kunnen hebben op C&H als geheel.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:14:32 #114
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29518569
Waarom willen nieuwe mods altijd gelijk de boel veranderen? Kijk het eerst eens een paar maanden aan en kom dan eventueel met een voorstel....als het niet blijkt te lopen...
pi_29518669
RJP en RJPvD samenvoegen betekent in de praktijk dat je één van de twee opheft. De gebruikers van RJP zullen de plaatjes van RJPvD ver beneden hun stand vinden. De gebruikers van RJPvD houden meer van toegankelijke spelletjes zonder gebruik te maken van Google.

Draai er dan gewoon niet om heen en doe nu wat jullie eigenlijk willen en hef RJPvD vandaag nog op. Dat is de bedoeling toch?
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:24:04 #116
114177 Diaan73
pi_29518679
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Spijker op de kop. Ik vind namelijk dat er in een forum geen onderscheid moet zijn. Het moet mogelijk zijn om 1 RJP te maken met voor 'elck wat wils'. Door RJP en RJPvD samen te voegen denk ik, dat je ook meer interactie tussen de posters van de beide aparte topics krijgt en dat zou best eens een positieve weerslag kunnen hebben op C&H als geheel.
Ik denk dat dat theoretisch heel mooi is, maar in de praktijk niet gaat gebeuren. Als het te moeilijk is, haken mensen af en als het te makkelijk is, zullen er ook mensen afhaken, maar dat is mijn inschatting. En daarbij er is natuurlijk niet voor niets ooit een apart topic voor RJPvD ontstaan.
Make love, not war ☮
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:30:39 #117
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_29518762
Het is nu ter sprake gebracht omdat we het dus al 'een paar maanden' (eigenlijk al langer) aankijken. Beide modjes posten ook al erg lang mee binnen C&H, dus het is niet zo dat ze binnenkomen in het blauw en de boel willen omgooien.

Zoals al eerder gezegd: we willen de situatie en de voorgang met jullie bespreken. We leggen voor hoe wij het zien. Vervolgens doen jullie dan, en kijken we of we elkaar ergens tegenkomen.

Mbt RJP zijn we er volledig uit nu. Top!
Mbt RJPvD nog niet helemaal. Maar zover ik begrijp zijn er zowel mensen vóór een samenvoeging met RJP en mensen voor aparte topics ivm de moeilijkheidsgraad.
Zeg ik dit goed?
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:33:54 #118
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29518804
Ik zou niet weten wie er voor samenvoeging zijn.. ik ben in elk geval tegen... Bovendien, wat is het nut ervan?
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 12:38:20 #119
18772 pos
@@sweet@@
pi_29518863
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:30 schreef Natalie het volgende:
(...) Maar zover ik begrijp zijn er zowel mensen vóór een samenvoeging met RJP en mensen voor aparte topics ivm de moeilijkheidsgraad.
Zeg ik dit goed?
Ik ben absoluut niet voor een samenvoeging met de buren, hoe graag ik ze ook mag . Inderdaad zullen er dan users weg blijven...het zijn gewoon twee aparte spelletjes.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_29518897
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:30 schreef Natalie het volgende:
Maar zover ik begrijp zijn er zowel mensen vóór een samenvoeging met RJP
Volgens mij ben je de enige
pi_29519008
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:23 schreef Scrutinizer het volgende:
RJP en RJPvD samenvoegen betekent in de praktijk dat je één van de twee opheft. De gebruikers van RJP zullen de plaatjes van RJPvD ver beneden hun stand vinden. De gebruikers van RJPvD houden meer van toegankelijke spelletjes zonder gebruik te maken van Google.

Draai er dan gewoon niet om heen en doe nu wat jullie eigenlijk willen en hef RJPvD vandaag nog op. Dat is de bedoeling toch?
Gooi RJPVD alsjeblieft met een rotgang naar [FOT].
Dan komt het topic tenminste onder de hoede van een moderator die affiniteit met het spelleke en de hele rim-ram eromheen heeft.

Maar het zal inderdaad wel uitdraaien op R.I.P.vd

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2005 12:58:06 ]
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 13:00:25 #122
18772 pos
@@sweet@@
pi_29519086
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:49 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Gooi RJPVD alsjeblieft met een rotgang naar [FOT].
Dan komt het topic tenminste onder de hoede van een moderator die affiniteit met het spelleke en de hele rim-ram eromheen heeft.
Daar is TH .....en nog leuker....met de juiste oplossing
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_29519150
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 18:51 schreef Nuongirl het volgende:

En de makkelijkste uitweg is idd naar een ander forum gooien, maar dat willen we niet, en daarom vragen we ook jullie input.
pi_29519205
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 13:00 schreef pos het volgende:
Daar is TH
Pos !!!
quote:
.....en nog leuker....
Kan het nóg leuker
quote:
met de juiste oplossing
Tja; je wordt natuurlijk niet zomaar RJPVD pimp...
Zonder tag, weliswaar...
pi_29519259
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij ben je de enige
Inderdaad. Ik wil niet dat die verstandelijk achtergebleven primaten onze rustige topic komen verstoren. Ik weet al waar dat op gaat uitlopen: levende mensen in RJP. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')