quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Opmerkelijk voetbalnieuws
En deze ook.
Sowieso dat topic even opgeschoond van het offtopic gewouwel daar.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Het grote AJAX-topic 190: Een stroef begin is het halve werk
Het is toch op Fok verboden om NAW gevens van anderen online te zetten?
![]()
Voor deze ronde, we kennen onze eigen clubs wel al. Is het noodzakelijk of zal ik vanaf de poules beginnen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:28 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ok, dat zou echt mooi zijn. Alvast bedankt.
Ik zou het wel mooi vinden, je moet het wel doen als je het zelf leuk vind. Misschien kan je iets vertellen over de tegenstanders en daarbij een klein stukje over de NL clubs.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Voor deze ronde, we kennen onze eigen clubs wel al. Is het noodzakelijk of zal ik vanaf de poules beginnen?
Doe ik vandaag wel.quote:Op donderdag 1 september 2005 06:15 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dank je MM, voor je beschrijving. Helaas kan ik ze niet meer in de OP zetten. Daarom zou ik graag Golfer of DG in willen vragen of een van hun de OP zo kan maken zoals bij de CL-topics. Alvast bedankt.
Aangepast.quote:Op donderdag 1 september 2005 15:52 schreef DeTolk het volgende:
Gallerij der Grootheden
Zou de TT hiervan mogen worden aangepast naar : Gallerij der Grootheden ?
Ik wil namelijk dat dit dan het centrale topic wordt voor "voetbal monumenten"
Alvast bedankt
Uiteraard.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:13 schreef MaxPower het volgende:
Dan is het nog altijd Galerij dacht ik...
Leuk he, zo'n ontgroening van een nieuwe mod?quote:Op donderdag 1 september 2005 21:13 schreef Koewam het volgende:
Ik ben hier nog nooit geweest, maar god, wat een bagger zeg, hier.
Dat zeg ik nou al jarenquote:Op donderdag 1 september 2005 21:13 schreef Koewam het volgende:
Ik ben hier nog nooit geweest, maar god, wat een gebagger zeg, hier.
Ik wilde serieus in het FA topic gaan kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |