Het gaat om het principequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb bij het openen van de topic gewoon de 2 meest aansprekende ploegen gekozen. Daarbij heb ik niet gekeken welke ploeg in pot 1 zit. Het is dus gewoon puur toeval dat ik Chelsea voor Liverpool heb gezet.
Van mij mag het best veranderd worden, maar ik vind het een beetje overdreven...
Terecht!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Is het ook, maar om verder gehuil van Doc te voorkomen toch maar even aangepast.
Yups. Dubbelquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:10 schreef Sloggi het volgende:
Het Feijenoord topic 109: En wie niet springt......
Dubbel.
Dicht!quote:blessure
Dicht?
Het duurt denk ik te lang om ze allemaal in een keer te sturen. Ik ben steeds bezig om een poule af te ronden dus dan zou ik elke keer naar je toe moeten mailen. Als ik een poule af heb zoals nu de eerste, zet ik ze wel hier neer zodat jullie ze in het topic kunnen verwerken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 03:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
je kan evt ook de url's naar het emailadres van golfer of mij sturen.
Is ook goed,de eerste zijn inmiddels geplaatst.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:33 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Het duurt denk ik te lang om ze allemaal in een keer te sturen. Ik ben steeds bezig om een poule af te ronden dus dan zou ik elke keer naar je toe moeten mailen. Als ik een poule af heb zoals nu de eerste, zet ik ze wel hier neer zodat jullie ze in het topic kunnen verwerken.
Ik vond het juist een mooi lettertype. Bij mijn eerdere banners heb ik wel een redelijk strak lettertype gebruikt. Ik wou eens wat anders.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 03:43 schreef popolon het volgende:
Vind het design erg mooi, alleen het lettertype van de clubs niet zo, beetje te speels.
Als ik zo vrij mag zijn om dat te zeggen.
Wel leuk initiatief.
Ok mooi. Misschien dat we die logo's die daaronder staan weg kunnen halen? Voor mijn gevoel een beetje dubbelop. Wel mooi dat bij de dikgedrukte naam een klein verhaaltje staat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 04:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is ook goed,de eerste zijn inmiddels geplaatst.
Ik zal straks als ik wat meer tijd heb de clubbanner boven het verhaaltje zettenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 05:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ok mooi. Misschien dat we die logo's die daaronder staan weg kunnen halen? Voor mijn gevoel een beetje dubbelop. Wel mooi dat bij de dikgedrukte naam een klein verhaaltje staat.
Ik vind van niet.quote:Op zondag 28 augustus 2005 18:16 schreef snijder het volgende:
Stel ik een algemene vraag en geef als voorbeeld een Engelse wedstrijd op, moet ik hem dan maar gelijk in het PL topic vragen? Beetje kortzichtig niet?
livesports
Heb ik wel aan zitten denken maar dan zouden we zo'n topic denk ik sticky moeten maken om te voorkomen dat die vraag nog steeds gesteld gaat worden wat je wsl toch niet tegenhoudt omdat er altijd users zijn die er overheen kijken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 01:18 schreef Erasmusch het volgende:
Is het niet handiger om 1 topic voor die pp-shit te houden? Nu krijg in elk topic 38x de vraag welke instellingen je moet hebben en waar downloaden enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |