abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29493413
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 22:40 schreef rubbereend het volgende:
en Bluezz, mijn eendjes zijn gewoon geil
pi_29493558
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 22:57 schreef SCH het volgende:

[..]

stiekem vind je het wel lekker natuurlijk
pi_29493566

Die eendjes he, die verkleuren waar je bij ligt
Niet te vertrouwen...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 7 augustus 2005 @ 23:08:26 #204
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29493587
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 23:06 schreef Bluezz het volgende:

Die eendjes he, die verkleuren waar je bij ligt
Niet te vertrouwen...

* rubbereend geniet weer van de beelden van Kluft van vandaag, geweldige atlete
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_29493707
Foto's zien er leuk uit Rubber, maar die buiten podia gaan echt steeds meer lijken op die van Q-dance op ML vorig jaar . Die van Thunderdome op Dominator leek er ook al op, en deze van DV ook (kwa opbouw dan he )
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 7 augustus 2005 @ 23:15:48 #206
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29493743
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 23:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
Foto's zien er leuk uit Rubber, maar die buiten podia gaan echt steeds meer lijken op die van Q-dance op ML vorig jaar . Die van Thunderdome op Dominator leek er ook al op, en deze van DV ook (kwa opbouw dan he )
die vierkantjes? ach volgend jaar is t weer wat anders

t was erg leuk, zaterdag FFWD mrD en t weer ziet er goed uit gaan joh
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 7 augustus 2005 @ 23:19:30 #207
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_29493820
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 22:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat aan den arbeid

Ik meld me tijdens de nacht wel weer

Ha, een lotgenoot
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_29494056
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 23:15 schreef rubbereend het volgende:

[..]

die vierkantjes? ach volgend jaar is t weer wat anders

t was erg leuk, zaterdag FFWD mrD en t weer ziet er goed uit gaan joh
Jep, die vierkantjes. Maar idd volgend jaar gebruiken ze allemaal weer wat anders. Ik denk dat die vierkantjes ook makkelijk zijn om een podium te bouwen en je kan er spiegels inknallen om je lasers te reflecteren enzo.

En ik spreek van de week wat mensen erover dus wie weet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 7 augustus 2005 @ 23:34:17 #209
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29494109
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 23:31 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Jep, die vierkantjes. Maar idd volgend jaar gebruiken ze allemaal weer wat anders. Ik denk dat die vierkantjes ook makkelijk zijn om een podium te bouwen en je kan er spiegels inknallen om je lasers te reflecteren enzo.

En ik spreek van de week wat mensen erover dus wie weet
je moet echt gaan, tis echt leuk en t kost geen fluit. Lekker middagsje stampen met je eigen bier altijd lekker. Hab trouwens gisteren VIP kaarten gekregen voor t eindfeest dus dat is ook gratis voor mij
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29494171
Voor de papa's en mama's:

Kindercrèche tijdens Mystery Land

Al maanden paniekerig een betrouwbare oppas aan het zoeken voor 27 augustus? Dat is niet meer nodig: Mystery Land heeft het voor je geregeld.

Een piepjonge generatie potentiële feestgangers verwelkomt ID&T op Mystery Land natuurlijk met liefde, ware het niet dat wij paps en mams ook graag een dagje feestelijke vrolijkheid gunnen. Zonder poepluiers en gekrijs om lolly’s. Kinderen van 18 maanden tot 8 jaar kunnen voor een spotprijsje worden ondergebracht in een gerenommeerde crèche op slechts vijf rijden en 20 minuten lopen van het festivalterrein: ieder zijn eigen paradijs. Voor slechts zestig euro kun je je kind van 10.00 tot 19.00 uur in de crèche onderbrengen, en dat bedrag is inclusief de toegang tot Mystery Land!

De kinderopvang (www.borus.nl) voldoet aan alle eisen en zal niet alleen jou, maar ook je kind een feestje garanderen!

Inschrijven kan van 5 tot en met 25 augustus door het formulier op de website te downloaden. Download hier het inschrijfformulier en mail deze naar lisca.wiebenga@id-t.com

En ik hoop dat ik kan Rubber, maar een vriend van me heeft z'n vriendin uit The States over de vloer en misschien dat we naar de zomerfeesten alhier gaan zaterdag maar overdag de FFWD en daarna de zomerfeesten
pi_29494198
Zou Louis van Gaal goed zijn in bed? Stijf is ie al.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 7 augustus 2005 @ 23:38:25 #212
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29494199
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 23:36 schreef MrDoegewoon het volgende:

Al maanden paniekerig een betrouwbare oppas aan het zoeken voor 27 augustus? Dat is niet meer nodig: Mystery Land heeft het voor je geregeld.

Een piepjonge generatie potentiële feestgangers verwelkomt ID&T op Mystery Land natuurlijk met liefde, ware het niet dat wij paps en mams ook graag een dagje feestelijke vrolijkheid gunnen. Zonder poepluiers en gekrijs om lolly’s. Kinderen van 18 maanden tot 8 jaar kunnen voor een spotprijsje worden ondergebracht in een gerenommeerde crèche op slechts vijf rijden en 20 minuten lopen van het festivalterrein: ieder zijn eigen paradijs. Voor slechts zestig euro kun je je kind van 10.00 tot 19.00 uur in de crèche onderbrengen, en dat bedrag is inclusief de toegang tot Mystery Land!

De kinderopvang (www.borus.nl) voldoet aan alle eisen en zal niet alleen jou, maar ook je kind een feestje garanderen!

Inschrijven kan van 5 tot en met 25 augustus door het formulier op de website te downloaden. Download hier het inschrijfformulier en mail deze naar lisca.wiebenga@id-t.com

En ik hoop dat ik kan Rubber, maar een vriend van me heeft z'n vriendin uit The States over de vloer en misschien dat we naar de zomerfeesten alhier gaan zaterdag maar overdag de FFWD en daarna de zomerfeesten
gaaf idee

k hoop t MrD zouden we eindelijk eens tegelijk op een feest zijn geweest
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29494298
Zo ik ga Psycho kijken op de Belg

zondag 7 augustus 2005 @ 23:43:20 #214
67174 Dos37
Come on Twente
pi_29494307
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 23:38 schreef SCH het volgende:
Zou Louis van Gaal goed zijn in bed? Stijf is ie al.
niks verklappen ben het aan het opnemen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_29494314
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 23:38 schreef rubbereend het volgende:

[..]

gaaf idee

k hoop t MrD zouden we eindelijk eens tegelijk op een feest zijn geweest
Zal wel lachen zijn idd

Ben al met Jawi tegelijk op één feest geweest, die ziet me (achter de hardcore tent op Defqon) denkt me te herkennnen, maar komt niet ff naar me toe ofzo en vraagt de dag erna of ik het was die hij zag
pi_29494339
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 23:36 schreef MrDoegewoon het volgende:

voor 60 euro breng je hem eerder naar moeder's of oma denk ik
  zondag 7 augustus 2005 @ 23:46:37 #217
67174 Dos37
Come on Twente
pi_29494397
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 23:43 schreef pascalheister het volgende:
Zo ik ga Psycho kijken op de Belg

[afbeelding]
moet hem ook nog kijken alleen nou geen zin aan.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 7 augustus 2005 @ 23:51:28 #218
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29494503
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 23:43 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Zal wel lachen zijn idd

Ben al met Jawi tegelijk op één feest geweest, die ziet me (achter de hardcore tent op Defqon) denkt me te herkennnen, maar komt niet ff naar me toe ofzo en vraagt de dag erna of ik het was die hij zag
de kans dat wij elkaar tegenkomen is vrij klein denk k, we lopen vast niet achter dezelfde wagen aan
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29494630
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 23:51 schreef rubbereend het volgende:

[..]

de kans dat wij elkaar tegenkomen is vrij klein denk k, we lopen vast niet achter dezelfde wagen aan
Denk het ook niet neej

Trouwens gister was er op Rijnmond nog een interview met DJ Paul die aangaf dat ie het zeer jammer vond dat de organisatie van de FFWD weinig Hardcore durfde te prikken op de Parade
pi_29494639
Ik ga trouwens slapen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 7 augustus 2005 @ 23:59:32 #221
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29494681
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 23:57 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Denk het ook niet neej

Trouwens gister was er op Rijnmond nog een interview met DJ Paul die aangaf dat ie het zeer jammer vond dat de organisatie van de FFWD weinig Hardcore durfde te prikken op de Parade
ja beetje jammer, weet eigenlijk niet hoeveel er rijden tussen de 40 trucks
en weltrusten
DeLuna vindt me dik ;(
pi_29494829
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 23:59 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja beetje jammer, weet eigenlijk niet hoeveel er rijden tussen de 40 trucks
en weltrusten
Geen een had Paul het over gisteren.

Trouwens die gasten die oa Paul een IQ loze zak noemen hadden dat interview gisteren is moeten zien, gewoon een normale slimme vent die overigens nog hoger opgeleid is dan de meeste gasten die kritiek op hem hebben. (geloof iets met rechten) maar goed kwa muziek en setjes is ie niet m'n favo dj iig

En weltrusten idd (nu echt )
pi_29494934
Ik zie de video van studio voetbal.
Hugo je haar danst niet meer
pi_29494959
Het wekelijkse haantjesbal is weer begonnen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 8 augustus 2005 @ 00:15:12 #225
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_29495036
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 00:12 schreef SCH het volgende:
Het wekelijkse haantjesbal is weer begonnen
de Eredivisie begint volgend weekend pas
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')