Nee, er zijn namelijk al heel wat familiepakken doorheen gegaan tot nog toe (van hetzelfde condoom, Durex elite)quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:23 schreef zhe-devilll het volgende:
ballebak
jaah graaie maar! Voelde je dit niet aankomen dude?
Omdat het te gevoelig werd en dat dus niet lekker meer aanvoelde. Wilde m ff rust gevenquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:28 schreef Xennia het volgende:
Waarom ging je er eigenlijk uit zonder gekomen te zijn?
Wel een beetje een anti-climax hequote:Op zondag 7 augustus 2005 02:33 schreef Buggle het volgende:
Tnx ondeugend, dat gaan we proberen.
Zie de mpeg nou maar gewoon voor je, barst in lachen uit en hoop dat TS zometeen enthousiast vertelt dat het gelukt is.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wel een beetje een anti-climax he![]()
Maar ja er was toch al geen climax
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het ook kan komen doordat ie te hard stoot ( icm met kutcondooms ) , dan scheurt ie bij de eikel en stroop je 'm met elke stoot naar binnenquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
En hij was vast nog slap ook, als hij zo maar afgleed
Wat een blooper voor een p0rn0-filmquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zie de mpeg nou maar gewoon voor je, barst in lachen uit en hoop dat TS zometeen entousiast vertelt dat het gelukt is.
Eerlijk SHE? Dat valt me een beetje tegen. Ik beloon een man niet met een orgasme als ie er niets van bakt hoor, hup harder werken zullen ze!quote:Op zondag 3 juli 2005 21:16 schreef SHE het volgende:
Met enige regelmaat
Om er vanaf te zijn
Op zich nu niet relevant, maar oh zo waar.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:44 schreef Imperium het volgende:
god bestaat niet. dus optiefen.
tsssquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ook! Ten zeerste! Wat een ondingen zeg.
Nee, alleen mannen...quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:52 schreef SHE het volgende:
wat heeft het 1 met het ander te maken, nitwit??
Weleens een vrouw in je bed gehad? Dan weet je ook dat ze zeiknat kan zijn , maar niet perse komt
Nog een prutser!
Ik hoop het toch!quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
tssskrijg een kind dat op jou lijkt aub
Sorry schat, maar als je zo'n douwer hebt die als een neanderthaler probeert de weg naar rome te bouwen, dan doe ik liever alsof dan dat ik ga zitten wachten op een echt meesterwerk.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Eerlijk SHE? Dat valt me een beetje tegen. Ik beloon een man niet met een orgasme als ie er niets van bakt hoor, hup harder werken zullen ze!
Na 5 dagenquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:55 schreef Troeta het volgende:
Maar als het na 5 dagen ofzo er echt nog niet uitkomt, de dokter even bellen.
Verder kan je een morningafterpil halen ivm het vergeten van de pil.
En als je echt zeker wil zijn kunnen jullie je laten testen op een SOA
Net zei je nog van welquote:
Net alsof je jezelf bevredigt met je Tarzan?quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het is een voorverpakt bederfelijk stuk vlees in je binnenste te ontvangen![]()
Beter dan een stuk rubber op duracel.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het is een voorverpakt bederfelijk stuk vlees in je binnenste te ontvangen![]()
Dat vind ik lekkerder dan neuken met condoomquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:00 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Net alsof je jezelf bevredigt met je Tarzan?
Wat moet er gaan stinken dan?quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Na 5 dagen![]()
Denk dat het dan ontzettend gaat stinken
Het lijkt me dat je vagina zichzelf niet goed kan reinigen als er broeierig rubber inzitquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:09 schreef Troeta het volgende:
[..]
Wat moet er gaan stinken dan?
Ik ontvang nu ook regelmatig sperma en dat stinkt ook niet
Pacman...laat je niet zo op die kast jagen....maar heb je dat condoom ondertussen al gevonden?quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:17 schreef Buggle het volgende:
zoooo, dit is een enorm slowchat topic geworden
vind 't een beetje jammer dat iedereen in het begin over niet komen begint te zaniken. Misschien wilde ik nog wel helemaal niet komen? Ik zou pas een prutser zijn als ik haar niet kan laten komen, en geloof me, dat is zeker het probleem niet. Droog wordt ze van dat gezoek in haar vagina en de paniek van sjit ik krijg het condoom er niet uit. Lijkt me een klare zaak, heeft niets met prutsen te maken
Toch blijft het vreemd dat ie 'zomaar' is afgerold.quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:17 schreef Buggle het volgende:
vind 't een beetje jammer dat iedereen in het begin over niet komen begint te zaniken. Misschien wilde ik nog wel helemaal niet komen? Ik zou pas een prutser zijn als ik haar niet kan laten komen, en geloof me, dat is zeker het probleem niet. Droog wordt ze van dat gezoek in haar vagina en de paniek van sjit ik krijg het condoom er niet uit. Lijkt me een klare zaak, heeft niets met prutsen te maken
Zo hard dat jij niet stijf werd en je vriendin niet nat, zodat de combinatie van jouw slappe penis en haar ruwe kut ervoor zorgde dat er frictie optrad die jouw 'grip' - door ontoereikende opvulling - op de condoom niet kon waarborgen?quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:29 schreef Buggle het volgende:
zomaar... weet je wel hoe hard we tekeer gingen?
Even een serieuze reply dan maar?quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:17 schreef Buggle het volgende:
Zit het condoom er nog steeds ?quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:17 schreef Buggle het volgende:
Juist niet gaan prutsen. lekker afblijven met vieze handen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:33 schreef innovative het volgende:
[..]
Even een serieuze reply dan maar?
Dat condoom, dat wordt inderdaad prutsen, en helaas wordt dat wat pijnlijk voor haar als ze nat is. 't Is weekend, en glijmiddel is dus niet echt makkelijk te krijgen. Probeer et met spuug, alleen al om de opening minder te irriteren. Je kunt het eventueel met één vinger proberen, en die achter het condoom haken. Ze is niet geil, dus haar vagina is ook niet zo diep op het moment, dat ding kan nooit ver weg zijn. Ze kan het ook zelf proberen, is wel een lastige houding, maar ze voelt zelf beter wat er pijn doet en kan zo heel voorzichtig op zoek gaan. Zoals ergens eerder al gezegd, gehurkt gaan zitten, een beetje "persen" ed. zorgt er al voor dat de vagina een beetje open staat en wat mee werkt met het gewroet...
Waar is het dan?quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:49 schreef meissie24 het volgende:
Een condoom kan echt niet in de baarmoeder zitten wat een klets. Dat gaat niet zomaar 123. Maar of het eruit is is nog steeds een raadsel.
Jij welquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je er zwanger van raken?
Waarschijnlijk net áchter de baarmoedermond, er zit een kleine bocht in de vagina en deze loopt nog iets door achter de baarmoedermond. Daar kan die dus zitten.quote:
Dat heeft hier even niks mee te maken, een tampon mag je niet langer dan acht uur laten zitten omdat je anders het toxic shock syndrom kan krijgen, een ziekte die via de bloedbaan het lichaam in komt en dodelijk kan zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2005 08:28 schreef quarx het volgende:
dan kunnen ze ook meteen kijken of je geen infectie hebt opgelopen, een tampon laat je ook niet 24 uur zitten
indeed!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:51 schreef Krupelhintsje het volgende:
En issie al gevonden???
Denk dat iedereen dat wel graag wil weten die er op hebben gereageerd, toch?
Duzzzz Buggle laat het ons ff weten!!
quote:
kun je hem geen berichtje sturen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:38 schreef Aventura het volgende:
Buggle doet zijn subtitle wel eer aan...
je wordt wel nat van wat gegraai zekers?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:43 schreef PLEP het volgende:
Ik heb dat ook ooit eens gehad maar toen ik er achter kwam ben ik gelijk maar gaan graaien en had hem zo te pakken dus dat droog worden was geen probleem.
Maar ik wil nou ook weten hoe het afgelopen is.
Niet echt gezond nee...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:32 schreef ClioSporT het volgende:
Over babyolie gesproken, is dat wel gezond om in je lijf te krijgen. (via vagina dus) Zit namelijk parfum enzo in
eensquote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:23 schreef Krupelhintsje het volgende:
Als die Buggle hier ooit weer eens een topic op Fok zet, dan moet niemand reageren!!
Beetje laf om niet meer te reageren op mensen die het goed voor hebben met hem en zijn vriendin!
Toch??
Of zijn we het daar niet mee eens??
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:20 schreef vencovenco het volgende:
Blijft een geil verhaal...
ontopic reageren is niet iets wat nog nodig is schatquote:Op donderdag 1 september 2005 23:19 schreef Sessy het volgende:
Kan je niet een warme douche tussen de benen houden terwijl je gehurkt zit, dan ontspannen die spieren zich EN wordt het nat.
Die is druk bezig met dat ding eruit te prusten...quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:19 schreef zhe-devilll het volgende:
Is ie der al uittttttttt??????
Jemig waar is die ts?
Ik geef buggle groot gelijk dat hij niet meer reageert! Beetje onvolwassen van een paar om hem zo af te zeiken!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:23 schreef Krupelhintsje het volgende:
Als die Buggle hier ooit weer eens een topic op Fok zet, dan moet niemand reageren!!
Beetje laf om niet meer te reageren op mensen die het goed voor hebben met hem en zijn vriendin!
Toch??
Of zijn we het daar niet mee eens??
Het is wel heel erg duidelijk dat jij hier nog niet zo lang rondloopt...quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:25 schreef Com.mentator het volgende:
[..]
Ik geef buggle groot gelijk dat hij niet meer reageert! Beetje onvolwassen van een paar om hem zo af te zeiken!!!!Valt me vooral tegen van diegene die m steeds prutser noemt Die jongen had advies nodig en heeft waarschijnlijk geen behoefte om af gezeken te worden!!!!!
![]()
Oh dat zal best waarschijnlijk dat ik dan ook de regeltjes van FOK me nog zo goed kan herinneren.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:27 schreef whoops het volgende:
[..]
Het is wel heel erg duidelijk dat jij hier nog niet zo lang rondloopt...
Welkom op FOK! enzo...
Ik vind je nu al geweldig grappig...quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:31 schreef Com.mentator het volgende:
[..]
Oh dat zal best waarschijnlijk dat ik dan ook de regeltjes van FOK me nog zo goed kan herinneren.
Je moet mensen niet onnodig kwetsen enzo.....
Als je opgefrist wilt worden kijk dan even bij policy.
Moet ook eerlijk zijn dat ik het niet meer als normaal vind maar goed wie ben ik!![]()
Gelukkig!!!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:33 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik vind je nu al geweldig grappig...
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:31 schreef Com.mentator het volgende:
[..]
Oh dat zal best waarschijnlijk dat ik dan ook de regeltjes van FOK me nog zo goed kan herinneren.
Je moet mensen niet onnodig kwetsen enzo.....
Als je opgefrist wilt worden kijk dan even bij policy.
Moet ook eerlijk zijn dat ik het niet meer als normaal vind maar goed wie ben ik!![]()
Ik weet iig wel dat wanneer je kauwgom buiten in de bosjes dumpt, het 3 jaar duurt voor het weg is...quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:29 schreef Bas028 het volgende:
LOL, ben niet de enige die hem telkens weer opduikt![]()
Hoe lang duurt het eigenlijk voor zo'n ding verteerd ?!?
Of dat je een nieuw paard hebt gekocht en dat je dan zegt: "Stom paard".quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:32 schreef whoops het volgende:
Je gaat toch ook geen vuilniszak over een nieuwe tv heen trekken???
Ga jij bij jezelf er ook wel eens met 2 vingers in? Of nog met meer?quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:33 schreef SHE het volgende:
met 2 vingers naar binnen en voelen ...
Prutser
Beloon jij mij als jij zou klaarkomen?, wat intresseert mij het nou ofdat jij komt,quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Eerlijk SHE? Dat valt me een beetje tegen. Ik beloon een man niet met een orgasme als ie er niets van bakt hoor, hup harder werken zullen ze!
Ik wil hem wel schoon likken.quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je vagina zichzelf niet goed kan reinigen als er broeierig rubber inzit
Mwoah als ik begin te gapen tijdens de seks en een peuk op steek en nadien in je kameradengroep rondbazuin dat je er niets van bakt, loopt je ego echt wel een deukje opquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:06 schreef deek het volgende:
[..]
Beloon jij mij als jij zou klaarkomen?
Wat een geweldig nuttige kick ook wel weer zeg...quote:Op woensdag 28 december 2005 22:04 schreef davonovski het volgende:
klein babycondoompje over 9 maanden zit er zeker ook niet in?
![]()
edit
lol, bump!
Lijkt me welquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:34 schreef zhe-devilll het volgende:
Voelt een man niks dan alstie afglijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |