Nee, er zijn namelijk al heel wat familiepakken doorheen gegaan tot nog toe (van hetzelfde condoom, Durex elite)quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:23 schreef zhe-devilll het volgende:
ballebak
jaah graaie maar! Voelde je dit niet aankomen dude?
Omdat het te gevoelig werd en dat dus niet lekker meer aanvoelde. Wilde m ff rust gevenquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:28 schreef Xennia het volgende:
Waarom ging je er eigenlijk uit zonder gekomen te zijn?
Wel een beetje een anti-climax hequote:Op zondag 7 augustus 2005 02:33 schreef Buggle het volgende:
Tnx ondeugend, dat gaan we proberen.
Zie de mpeg nou maar gewoon voor je, barst in lachen uit en hoop dat TS zometeen enthousiast vertelt dat het gelukt is.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wel een beetje een anti-climax he![]()
Maar ja er was toch al geen climax
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het ook kan komen doordat ie te hard stoot ( icm met kutcondooms ) , dan scheurt ie bij de eikel en stroop je 'm met elke stoot naar binnenquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:36 schreef Xennia het volgende:
[..]
En hij was vast nog slap ook, als hij zo maar afgleed
Wat een blooper voor een p0rn0-filmquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zie de mpeg nou maar gewoon voor je, barst in lachen uit en hoop dat TS zometeen entousiast vertelt dat het gelukt is.
Eerlijk SHE? Dat valt me een beetje tegen. Ik beloon een man niet met een orgasme als ie er niets van bakt hoor, hup harder werken zullen ze!quote:Op zondag 3 juli 2005 21:16 schreef SHE het volgende:
Met enige regelmaat
Om er vanaf te zijn
Op zich nu niet relevant, maar oh zo waar.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:44 schreef Imperium het volgende:
god bestaat niet. dus optiefen.
tsssquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:46 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ook! Ten zeerste! Wat een ondingen zeg.
Nee, alleen mannen...quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:52 schreef SHE het volgende:
wat heeft het 1 met het ander te maken, nitwit??
Weleens een vrouw in je bed gehad? Dan weet je ook dat ze zeiknat kan zijn , maar niet perse komt
Nog een prutser!
Ik hoop het toch!quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
tssskrijg een kind dat op jou lijkt aub
Sorry schat, maar als je zo'n douwer hebt die als een neanderthaler probeert de weg naar rome te bouwen, dan doe ik liever alsof dan dat ik ga zitten wachten op een echt meesterwerk.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Eerlijk SHE? Dat valt me een beetje tegen. Ik beloon een man niet met een orgasme als ie er niets van bakt hoor, hup harder werken zullen ze!
Na 5 dagenquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:55 schreef Troeta het volgende:
Maar als het na 5 dagen ofzo er echt nog niet uitkomt, de dokter even bellen.
Verder kan je een morningafterpil halen ivm het vergeten van de pil.
En als je echt zeker wil zijn kunnen jullie je laten testen op een SOA
Net zei je nog van welquote:
Net alsof je jezelf bevredigt met je Tarzan?quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het is een voorverpakt bederfelijk stuk vlees in je binnenste te ontvangen![]()
Beter dan een stuk rubber op duracel.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het is een voorverpakt bederfelijk stuk vlees in je binnenste te ontvangen![]()
Dat vind ik lekkerder dan neuken met condoomquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:00 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Net alsof je jezelf bevredigt met je Tarzan?
Wat moet er gaan stinken dan?quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Na 5 dagen![]()
Denk dat het dan ontzettend gaat stinken
Het lijkt me dat je vagina zichzelf niet goed kan reinigen als er broeierig rubber inzitquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:09 schreef Troeta het volgende:
[..]
Wat moet er gaan stinken dan?
Ik ontvang nu ook regelmatig sperma en dat stinkt ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |