Pacman...laat je niet zo op die kast jagen....maar heb je dat condoom ondertussen al gevonden?quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:17 schreef Buggle het volgende:
zoooo, dit is een enorm slowchat topic geworden
vind 't een beetje jammer dat iedereen in het begin over niet komen begint te zaniken. Misschien wilde ik nog wel helemaal niet komen? Ik zou pas een prutser zijn als ik haar niet kan laten komen, en geloof me, dat is zeker het probleem niet. Droog wordt ze van dat gezoek in haar vagina en de paniek van sjit ik krijg het condoom er niet uit. Lijkt me een klare zaak, heeft niets met prutsen te maken
Toch blijft het vreemd dat ie 'zomaar' is afgerold.quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:17 schreef Buggle het volgende:
vind 't een beetje jammer dat iedereen in het begin over niet komen begint te zaniken. Misschien wilde ik nog wel helemaal niet komen? Ik zou pas een prutser zijn als ik haar niet kan laten komen, en geloof me, dat is zeker het probleem niet. Droog wordt ze van dat gezoek in haar vagina en de paniek van sjit ik krijg het condoom er niet uit. Lijkt me een klare zaak, heeft niets met prutsen te maken
Zo hard dat jij niet stijf werd en je vriendin niet nat, zodat de combinatie van jouw slappe penis en haar ruwe kut ervoor zorgde dat er frictie optrad die jouw 'grip' - door ontoereikende opvulling - op de condoom niet kon waarborgen?quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:29 schreef Buggle het volgende:
zomaar... weet je wel hoe hard we tekeer gingen?
Even een serieuze reply dan maar?quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:17 schreef Buggle het volgende:
Zit het condoom er nog steeds ?quote:Op zondag 7 augustus 2005 09:17 schreef Buggle het volgende:
Juist niet gaan prutsen. lekker afblijven met vieze handen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:33 schreef innovative het volgende:
[..]
Even een serieuze reply dan maar?
Dat condoom, dat wordt inderdaad prutsen, en helaas wordt dat wat pijnlijk voor haar als ze nat is. 't Is weekend, en glijmiddel is dus niet echt makkelijk te krijgen. Probeer et met spuug, alleen al om de opening minder te irriteren. Je kunt het eventueel met één vinger proberen, en die achter het condoom haken. Ze is niet geil, dus haar vagina is ook niet zo diep op het moment, dat ding kan nooit ver weg zijn. Ze kan het ook zelf proberen, is wel een lastige houding, maar ze voelt zelf beter wat er pijn doet en kan zo heel voorzichtig op zoek gaan. Zoals ergens eerder al gezegd, gehurkt gaan zitten, een beetje "persen" ed. zorgt er al voor dat de vagina een beetje open staat en wat mee werkt met het gewroet...
Waar is het dan?quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:49 schreef meissie24 het volgende:
Een condoom kan echt niet in de baarmoeder zitten wat een klets. Dat gaat niet zomaar 123. Maar of het eruit is is nog steeds een raadsel.
Jij welquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je er zwanger van raken?
Waarschijnlijk net áchter de baarmoedermond, er zit een kleine bocht in de vagina en deze loopt nog iets door achter de baarmoedermond. Daar kan die dus zitten.quote:
Dat heeft hier even niks mee te maken, een tampon mag je niet langer dan acht uur laten zitten omdat je anders het toxic shock syndrom kan krijgen, een ziekte die via de bloedbaan het lichaam in komt en dodelijk kan zijn.quote:Op maandag 8 augustus 2005 08:28 schreef quarx het volgende:
dan kunnen ze ook meteen kijken of je geen infectie hebt opgelopen, een tampon laat je ook niet 24 uur zitten
indeed!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:51 schreef Krupelhintsje het volgende:
En issie al gevonden???
Denk dat iedereen dat wel graag wil weten die er op hebben gereageerd, toch?
Duzzzz Buggle laat het ons ff weten!!
quote:
kun je hem geen berichtje sturen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:38 schreef Aventura het volgende:
Buggle doet zijn subtitle wel eer aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |