Rijpe vrouwenquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:18 schreef weathergirl het volgende:
Fijn ook zo'n verwijzing naar mijn leeftijd, heerlijk om je een oude doos te voelen
Ondergetekende mee eensch!quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:37 schreef Witchfynder het volgende:
Nee hoor.
Maar bekijk idd eens Family Guy en American Dad. Ook tof!
Oh, laat dan maar.quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:51 schreef Toby het volgende:
LET OP: ZEER GROVE TAAL.!!
OMG! HAHAHAHA....quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:51 schreef Toby het volgende:
http://www.cartmanthearistocrat.com/
scene uit de documentaire "the Aristocrats"
- edit url -quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:14 schreef weathergirl het volgende:
Ik ben inmiddels helemaal afgekickt, maar heb het nog steeds nodig. South Park! Cartman kijkt me nog dagelijks aan vanaf mijn muismat, maar daar houdt het verder op. Terwijl ik juist echt hard kan lachen om die ventjes. Weet iemand of ze nog terugkomen? Een nieuwe serie ofzow?
Heb Team America wel gezien, maar da's toch anders...![]()
i knowquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:45 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Daar zijn ze hier niet zo blij mee, kzou je post editten
Ik heb South Park op DVD... en ook n muismat! ("Somebody's bakin' Brownies")quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:14 schreef weathergirl het volgende:
Ik ben inmiddels helemaal afgekickt, maar heb het nog steeds nodig. South Park! Cartman kijkt me nog dagelijks aan vanaf mijn muismat, maar daar houdt het verder op. Terwijl ik juist echt hard kan lachen om die ventjes. Weet iemand of ze nog terugkomen? Een nieuwe serie ofzow?
Heb Team America wel gezien, maar da's toch anders...![]()
quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:51 schreef Toby het volgende:
Had je t tegen mij? Zoja: No my friend, er zijn ook nog dingen als winkels waar je DVDs origineel kan kopen.. Das veel gaver...quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Have you discovered the secret of downloading, my friend?![]()
omdat ik die lichtelijk uit me hoofd al kenquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:47 schreef Viperdesign het volgende:
Waarom kijk je niet gewoon oude episodes om het gevoel te houden?
Sorry, had niet teruggezocht tot APRIL (duh!)quote:
quote:
Ik ben grote fan van ze allemaal: South park, Family Guy, American Dad en natuurlijk The Simpsons. Geweldige series waar de Nederlandse TV makers blind voor zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2005 01:15 schreef blackmage het volgende:
stap over op family guy.
Nee, vertel.quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:39 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
![]()
Hier zijn ze volgens mij nog nooit verder gekomen dan seizoen 4. Maar daar is een oplossing voor, wel eens gehoord van internet?
?????quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:42 schreef paultjuhhh het volgende:
3,50 !
The logness monsterquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:42 schreef paultjuhhh het volgende:
3,50 !
quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:33 schreef tonks het volgende:
[..]
The logness monster
What's three fiddy?
quote:hef's dad: Ooh, it must've been about seven, eight years ago. Me and the little lady was out on this boat, you see, all alone at night, when all of a sudden this huge creature, this giant crustacean from the paleolithic era, comes out of the water.
Chef's mom: We was so scared, Lord have mercy, I jumped up in the boat and I said "Thomas, what on earth is that creature?!"
Thomas: It stood above us looking down with these big red eyes,-
Chef's mom: Oh, it was so scary!
Thomas: -and I yelled. I said, "What do you want from us, monster?!" And the monster bent down and said, "…Uh I need about tree-fitty." [a long silence follows]
Kyle: What's tree-fitty?
Thomas: Three dollars and fifty cents.
Chef's mom: Tree-fitty.
Stan: He wanted money?
Thomas: That's right. I said "I ain't giving you no tree-fitty you goddamn Loch Ness monster! Get your own goddamn money!"
Chef's mom: I gave him a dollar.
Thomas: She gave him a dollar.
Chef's mom: I thought he'd go away if I gave him a dollar.
Thomas: Well of course he's not gonna go away, Nellie! You gave him a dollar, he's gonna assume you got more!
Dit slaat dan ook echt helemaal nergens op! En dat vind ik het leuke van South Parkquote:
Friends en southpark kan je amper vergelijken.quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:36 schreef weathergirl het volgende:
Tsja, Friends, 't is toch anders. Leuk hoor, maar zo SOFT vergeleken met de lekkere harde Southpark humor. Die helaas maar weinig mensen begrijpen. Omdat ze Amerika niet begrijpen.
Friends is wel te vergelijken met bijvoorbeeld Seinfeld, het was ook min of meer de opvolger daarvan bij NBC. Wat is een 'real life' serie eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 06:28 schreef slindenau het volgende:
[..]
Friends en southpark kan je amper vergelijken.
SP moet je vergelijken met andere animatieseries zoals The Simpsons bijvoorbeeld, en Friens met andere real life series...waar ik er zo 123 geen van weet.
Dat dan ook weer niet. De humor van Friends en Seinfeld verschillen echt enorm.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 09:06 schreef heiden6 het volgende:
Friends is wel te vergelijken met bijvoorbeeld Seinfeld
Dat vind ik niet. Het draait om een groepje vrienden van wie elk een paar rare trekjes heeft, en het grootste gedeelte van de humor zit hem in de uitingen daarvan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat dan ook weer niet. De humor van Friends en Seinfeld verschillen echt enorm.
Ja tuurlijk! Alleen jammer dat hij ook dik in de schulden zit bij de belastingquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:49 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Cartman roelt veel harder.
Hij heeft iemand zijn eigen ouders laten eten, heeft een semi-antisemitische organisatie geleid, heeft de Mission Impossible break-in-and-entering playset, maar boven alles... hij heeft de stad van de hippies gered!
Usualquote:Op zondag 7 augustus 2005 02:51 schreef Toby het volgende:
if someone would kick my asss ... hoe ging die ookalweerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:02 schreef Mainport het volgende:
Respect my authoritah!
Vooral die uitspraak.
I will kick him in the nuts!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
if someone would kick my asss ... hoe ging die ookalweer
Dat zijn 3 uitspraken allemaal los van elkaar toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:33 schreef weathergirl het volgende:
It's a bunch of tree hugging hippie crap!
Screw you guys, I'm going home.
Screw, guys, home.
I will kick him squa in the nutsquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 02:51 schreef Toby het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |