Hier en daar wat gemaakt. Herhaling waar het niet nodig is (hoe vaak wil je melancholisch zuchten, ben je aan het bevallen, terwijl je denkt aan je eigen geboorte? - sorry). Soms lange en kromme zinnen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Blijkbaar is mijn verhaaltje zo genant dat niemand er iets op wil zeggen..
Komt 'ie nu mee! Heb ik net een dure vliegreis naar GC geboekt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:58 schreef Seborik het volgende:
Ze noemen Tholen niet voor niets Klein-Spanje
Blijdschap? Dwerg trekt hoogstens een wenkbrauw op. Uitbundigheid kent niet hij evenals ongebreideld enthousiasme. Dwerg is de allergelijkmoedigste user die ik ooit op dit forum ben tegengekomen. Ik heb altijd het idee alsof dwerg in een kurkdroge bijna geluidsdichte cocon zit, waarbij je nog nét kan horen dat hij een warm hartje heeft dat het uitschreeuwt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:30 schreef Tristessa het volgende:
[..]Dwerg
, waar is je blijdschap gebleven?
!
Is Evanescence nu weer officieel cool en stoer? Oftewel, kan ik nu uit de Evanescence-kast komen zonder imago-schade op te lopen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:12 schreef Tokus het volgende:
A judge has approved a deal enabling people to get refunds on the EVANESCENCE album "Anywhere but Home" if they bought it at a Wal-Mart in Maryland.
The agreement signed Wednesday in Washington County Circuit Court partially settles a lawsuit filed by a local couple who claim the copy they bought at Wal-Mart contained explicit lyrics but didn't carry a parental advisory sticker.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:58 schreef MuadDib het volgende:
Hallo allen, ik leef nog en er is niks veranderd want ik ga nu naar de kroeg
Ah, Chello heeft ook zijn werk weer gedaan? Klinkt goedquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:58 schreef MuadDib het volgende:
Hallo allen, ik leef nog en er is niks veranderd want ik ga nu naar de kroeg
Dat is voor het eerst sinds zijn schaamteloze Mockin' Bird Hill rip-off die oh-wat-toevallig op praktisch hetzelfde moment werd uitgebracht als de versie van Roots Syndicate, is het niet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:08 schreef Seborik het volgende:
Albert West staat in de top 40 met een gestoord clipje.
in welke staat van ontbinding zit je nu?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:32 schreef zodiakk het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker met een gezwollen linkerooglid. Ik vrees dat ik doodga.
Klinkt als een topictitel:quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:47 schreef Beathoven het volgende:
in welke staat van ontbinding zit je nu?
So low that you've got to reach up to get down (Muckey Pup).quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:26 schreef Seborik het volgende:
Ja, het leven is geweldig, net wanneer het niet slechter kan gaan, komt er altijd nog wel iets onvoorspelbaars ergers. Ik ben er dol op.
De muziek van Prince blijft idd geniaal.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
ach zo krijg je toch nog een beetje het Thoolse gevoel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:23 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Slechts nieuws (of goed nieuws; schrappen naar believen): ik verhuis niet naar Tholen. Heb een huis hier in de buurt gekocht.
Geen mobiel bereik
haha, met 'dag nipeng, ' er voorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:54 schreef thaleia het volgende:
[..]
Klinkt als een topictitel:
In welke staat van ontbinding zit je <-|| NU ||->, deel 33
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |