abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29519704
Hé thaleia ik heb liever dat je niet meer met dat Wolf figuur omgaat!

http://www.pitchforkmedia.com/news/05-08/02.shtml
Aldus.
pi_29519939
Dat juwelen/inbraakverhaal zeker? Ja prachtig, hij wijdt er ook nogal wat woorden aan op zijn site. Mij benieuwen hoe het verder verloopt
pi_29520194
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 13:49 schreef thaleia het volgende:
aap
.

Die 'aap' is Chris Cornell van Soundgarden toen ie nog bloedmooi en langharig was. Vroeger, toen de guldens nog van hout waren, poep nog met een lange oe geschreven werd en Soundgarden nog toffe muziek maakte.

Dat hele Audioslave vind ik dus niks, en Chris Cornell met kort haar ook niet.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_29520435
Bij deze nog een mooi plaatje van Cornell, en dan wil ik graag van thaleia horen wat zij dan wél een mooie muzikant vindt.

pi_29521052
Hem:

En ik vind Audioslave best leuk, vooral als CC gewoon volume maakt met flinke uithalen, want ik vind het maar niks als ie dat zeurdige nasale achter-in-zijn-keel gehum doet (snapt iemand wat ik bedoel?
pi_29521524
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 15:44 schreef thaleia het volgende:
Hem:

[afbeelding]

En ik vind Audioslave best leuk, vooral als CC gewoon volume maakt met flinke uithalen, want ik vind het maar niks als ie dat zeurdige nasale achter-in-zijn-keel gehum doet (snapt iemand wat ik bedoel?
Ik snap precies wat je bedoelt. En dat is ook precies wat ik tegen Chris Cornell in zijn huidige gedaante heb: hij zit alleen maar te hummen. Ikzelf ben helemaal gek van de Soundgardencd Badmotorfinger, waarop ie dus idd "volume met uithalen" maakt. AMG omschreeft het als "wail", wat ik wel passend vind. Heb er even geen goeie Nederlandse vertaling voor.

Trouwens, zoals Cornell zingt op Badmotorfinger heeft ie welhaast iets weg van Robert Plant.

Oh en wie is die jouw mooie man ?

Zo ziet Cornell er trouwens tegenwoordig uit. Ik vind het maar een naar mannetje geworden met z'n geblondeerde haar en z'n spieren. Nou is ie ook overduidelijk ouder geworden en alles, maar toch he ?
pi_29521884
Dan moet je als je een keer in een goede bui bent het Audioslave-nummer "Set it off" nog maar eens een kans geven. En Cochise.

De man op mijn plaatje is Richard Ashcroft, en ik gok dat die er inmiddels nog een stuk verlopener uitziet dan op het plaatje.
pi_29521949
Normaal gesproken heb ik zelden meningen over mannen, maar inderdaad, Chris met lang haar ziet er oneindig veel beter uit dan z'n tegenwoordige kapsel (en band).

Maar goed, ik ben sinds zondagavond na een lange file ook weer terug van een week primitief maar wel luxe camperen in Wacken. O ja, er was daar ook nog een metal festival, en aangezien het weer hetzelfde was als hier in Nederland, was het erg modderig. Maar er werd daar wel het enige optreden ooit van Bloodbath met Mikael Akerfeldt gegeven:

Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_29521983
Is dat een gimmick, of nemen ze zichzelf serieus?
pi_29522212
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 17:00 schreef Anton het volgende:
Normaal gesproken heb ik zelden meningen over mannen, maar inderdaad, Chris met lang haar ziet er oneindig veel beter uit dan z'n tegenwoordige kapsel (en band).

Maar goed, ik ben sinds zondagavond na een lange file ook weer terug van een week primitief maar wel luxe camperen in Wacken. O ja, er was daar ook nog een metal festival, en aangezien het weer hetzelfde was als hier in Nederland, was het erg modderig. Maar er werd daar wel het enige optreden ooit van Bloodbath met Mikael Akerfeldt gegeven:

[afbeelding]
Ik vond mijn zingende man met lang haar toch wel oneindig veel opwindender. .
pi_29522226
De muziek is serieus, de aankleding niet zo. Het ging hun er vooral om, om een snoeiharde death-metal band in elkaar te zetten die lekker ouderwets beukt. De bands waar de leden normaal in spelen maken over het algemeen iets minder harde muziek.
(Ik scrobbel ook audio)
pi_29522304
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 17:25 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Ik vond mijn zingende man met lang haar toch wel oneindig veel opwindender. .
Bloodbath is ook niet opwindend. Het is gewoon bruut goed.
(Ik scrobbel ook audio)
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:46:45 #63
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_29525201
Hallo Muziek.

Van het weekend heeft iemand een koplamp van mijn auto kapot gereden zonder een briefje achter te laten. Kennelijk moeilijk, een beetje fatsoen. En ik zat al zo krap deze maand, vanwege het betalen van mijn vakantie.

Maar goed... on a lighter note... Ik weet niet of iemand hier op dit moment nog bezig is met rijles, maar ik zag gisteren in De Bilt een auto rijden van rijschool Frank Sakkers. Lekkere naam voor bijgelovige types.
Ja, ik kom uit Amsterdam en bij ons klinken de s en de z hetzelfde.

Btw, Au3 en thaleia, mag ik zeggen dat ik die mannen allemaal geen lekkere dingen vind? Ik zal wel weer een vreemde smaak hebben of zo...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_29525552
Fijne verhalen, Jane en Liejannuh. Een kapotte koplamp en een kapotte enkel.
I intend to live forever, or die trying.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 21:44:04 #65
1986 Jane
pi_29526142
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 11:23 schreef Jane het volgende:
Al mis ik die "oude" (geheel figuurlijk gesproken, uiteraard ) postbode wel.
Oh, voordat ik ga slapen... De postbode liet weten dat hij het heel lief vond dat er een 'Dag'-topic naar hem was vernoemd.

Truste Muziek.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 21:44:04 #66
1986 Jane
pi_29526143
Altijd lekker, zo'n dubbelpost!
pi_29526659
Ah, meer mooie mannen!
Dat is goed voor mijn humeur!

Komt de postbode ook cd's kopen Jane?

Ik ga de komende dagen thuis op de bank werken ofzo. Met mn been heel comfortabel op een paar kussens. Ofzo.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 22:20:12 #68
1986 Jane
pi_29526756
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 22:14 schreef Liejannuh het volgende:

Komt de postbode ook cd's kopen Jane?
Sorry Liejannuh, nog niet over gehad.

En nu ga ik ECHT naar bed!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 23:37:36 #69
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_29528412
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:46 schreef Jane het volgende:
mag ik zeggen dat ik die mannen allemaal geen lekkere dingen vind? Ik zal wel weer een vreemde smaak hebben of zo...
Jij viel toch op Paul en John?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_29529765
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 20:46 schreef Jane het volgende:

Btw, Au3 en thaleia, mag ik zeggen dat ik die mannen allemaal geen lekkere dingen vind? Ik zal wel weer een vreemde smaak hebben of zo...
Post dan eens een foto van jouw lekkere mannen !
pi_29529856
Dat zal Tarzan dan wel weer zijn...

die grap is zeker ook al 300x gemaakt
pi_29534815
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 00:24 schreef Beathoven het volgende:
Dat zal Tarzan dan wel weer zijn...

die grap is zeker ook al 300x gemaakt
En toch vind ik het wel een leuke grap!

Goedemorgen muziek overigen!
pi_29537004
Goeiemorgen!
Ik realiseerde me gisteren ineens dat ik me vorig jaar december in een moment van bevlieging heb ingeschreven als woningzoekende in Amsterdam. Nu toch alweer zo'n acht maanden wachttijd! Over een jaar of vijftien woon ik in je stad, Z
pi_29537167
Amsterdam

Over een jaar kan je toch vast wel ergens een heel eind buiten de ring terecht!?!
Aldus.
pi_29537225
Ik woon liever in Nijmegen dan een heel eind buiten de ring.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')