quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:49 schreef thaleia het volgende:
aap
Ik snap precies wat je bedoelt. En dat is ook precies wat ik tegen Chris Cornell in zijn huidige gedaante heb: hij zit alleen maar te hummen. Ikzelf ben helemaal gek van de Soundgardencd Badmotorfinger, waarop ie dus idd "volume met uithalen" maakt. AMG omschreeft het als "wail", wat ik wel passend vind. Heb er even geen goeie Nederlandse vertaling voor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:44 schreef thaleia het volgende:
Hem:
[afbeelding]
En ik vind Audioslave best leuk, vooral als CC gewoon volume maakt met flinke uithalen, want ik vind het maar niks als ie dat zeurdige nasale achter-in-zijn-keel gehum doet (snapt iemand wat ik bedoel?![]()
Ik vond mijn zingende man met lang haar toch wel oneindig veel opwindender.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:00 schreef Anton het volgende:
Normaal gesproken heb ik zelden meningen over mannen, maar inderdaad, Chris met lang haar ziet er oneindig veel beter uit dan z'n tegenwoordige kapsel (en band).
Maar goed, ik ben sinds zondagavond na een lange file ook weer terug van een week primitief maar wel luxe camperen in Wacken. O ja, er was daar ook nog een metal festival, en aangezien het weer hetzelfde was als hier in Nederland, was het erg modderig. Maar er werd daar wel het enige optreden ooit van Bloodbath met Mikael Akerfeldt gegeven:
[afbeelding]
Bloodbath is ook niet opwindend. Het is gewoon bruut goed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik vond mijn zingende man met lang haar toch wel oneindig veel opwindender..
Oh, voordat ik ga slapen... De postbode liet weten dat hij het heel lief vond dat er een 'Dag'-topic naar hem was vernoemd.quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:23 schreef Jane het volgende:
Al mis ik die "oude" (geheel figuurlijk gesproken, uiteraard) postbode wel.
Sorry Liejannuh, nog niet over gehad.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:14 schreef Liejannuh het volgende:
Komt de postbode ook cd's kopen Jane?
Jij viel toch op Paul en John?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:46 schreef Jane het volgende:
mag ik zeggen dat ik die mannen allemaal geen lekkere dingen vind?Ik zal wel weer een vreemde smaak hebben of zo...
Post dan eens een foto van jouw lekkere mannen !quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:46 schreef Jane het volgende:
Btw, Au3 en thaleia, mag ik zeggen dat ik die mannen allemaal geen lekkere dingen vind?Ik zal wel weer een vreemde smaak hebben of zo...
En toch vind ik het wel een leuke grap!quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:24 schreef Beathoven het volgende:
Dat zal Tarzan dan wel weer zijn...
die grap is zeker ook al 300x gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |