Ja diequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:36 schreef sooty het volgende:
[..]
Was dat een Dolly Dot dan ?
Ene Anita toch...
Gadver man ik heb net gegeten.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:58 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hans Liberg ?
Nog niet geraden.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:31 schreef Shirley het volgende:
Welke cabaretier is o.a bekend van z'n shows Veni Vidi Vici en Freefight?
Soundmixshow.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:32 schreef Ole het volgende:
Waar begon Gerard Joling zijn (tv) "carriere"?
Niet goed. Daarvoor was ie ook al op tv te bewonderen!quote:
sjips.. dus nog voor Gordon, Joling en Froger...quote:
Zal Berk wel zijn maar er staan nog 2 vragen open.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:12 schreef Nano het volgende:
Welke 57-jarige tekstvertaalster wil dolgraag nieuwe afleveringen maken van een comedyserie die deze zomer op RTL4 te zien was, en die tien seizoenen heeft gelopen?
Ooow...als danser bij één of ander programma, een soort TOTP. Heb toen beelden gezien bij Jensen en Life & Cookingquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Niet goed. Daarvoor was ie ook al op tv te bewonderen!![]()
Dachten jullie ff makkelijk weg te komen! er staat ook tv en niet zangcarriere!![]()
Is dat Peter Douglas ofzoquote:
Najib Amhaliquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:31 schreef Shirley het volgende:
Welke cabaretier is o.a bekend van z'n shows Veni Vidi Vici en Freefight?
Een Frank ......quote:
gaat nu weer goed met hem !quote:Frank Aston heet Frans van Diesen… En had 30 jaar geleden een knoepert van een hit met ‘Hé Monique’… De piraten draaien het liedje nu nog…
Via een paar hitjes als Frank Evans… won Frans… als Toni Christi… de Soundmix-show van Henny Huisman… 1986…
Een duet met Mariska van Kolck werd in de begin-jaren 90 nog een grote hit, maar vervolgens viel de artiest Frank Ashton van z’n voetstuk…
In 1997 letterlijk… de val was 7 meter diep… Vervolgens landde een loodzware geluidsbox op de arme verkreukelde zanger... Van alles kapot en gebroken…
ik denk, ik zet het er ff voor je bij...anders ga jij je daar weer ongerust over makenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:00 schreef tong80 het volgende:
Wat een heerlijk nieuws dat het weer goed met Frank gaat.
Warm!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ooow...als danser bij één of ander programma, een soort TOTP. Heb toen beelden gezien bij Jensen en Life & Cooking
dat was Gerard Joling !quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:16 schreef Bjoro het volgende:
ook niet gewoon bij de soundmix-show....hij deed toch iets van "crying" ofzo
quote:
Toch! Ik moest namelijk aan Ad Visser denken, maar precieze naam wist ik even niet. Terwijl ik zo dichtbij zat.quote:
daar ging de vraag toch overquote:
Cees geel?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:34 schreef Shirley het volgende:
Welke cabaretier/acteur ging vroeger hakkuh met Bob Fosko als Hakkuhbar?
Ruben wie?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Cees geel?
Hij ziet er wel zo uit...
Ik ga dan toch maar voor Ruben
Ik heb totaal geen verstand van auto's herken een mercedes niet tussen 20 ferrari's Dacht dat Lancia oiets was als een Ladaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:46 schreef LangeTabbetje het volgende:
tjonge, heb je Tong weer met zijn exclusief Italiaans design autoos, zoek het wat "gewoner"
en van Fiat....dan had hij het dus wel geweten, denk ik !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:32 schreef LangeTabbetje het volgende:
Agnelli, eigenaar van Juventus
En wie heeft hier een parodie op gemaakt?quote:
Arjan Ederveen ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:31 schreef Ole het volgende:
[..]
En wie heeft hier een parodie op gemaakt?
aaaaahhhhhhhh Buona RIPquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:10 schreef tong80 het volgende:
Met welke vrouw trad Bueno de Musquita op in de Rudi Carrel show ?
Ow shit foutje.quote:
+ tussentijdse vervanging uiteraard...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:49 schreef Ole het volgende:
eerst ff een knaller vinden hoor...
OK"noem alle 6 dolly dots
alle 3 luv
en alle 3 de zangeressen van Babe
en alle 3 van K3
Of is dat ook te makkelijk?![]()
![]()
ja hallo.. ik was aan het zuipen jah...quote:
DD:quote:Op woensdag 24 augustus 2005 03:49 schreef Ole het volgende:
eerst ff een knaller vinden hoor...
OK"noem alle 6 dolly dots
alle 3 luv
en alle 3 de zangeressen van Babe
en alle 3 van K3
Of is dat ook te makkelijk?![]()
![]()
Bart de Graaff toch ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:54 schreef Duiveltja het volgende:
Een simpele: Welke BNer controleerde eigenhandig of Patty's tieten echt waren?
Hoe heet die ex van hem die nog steeds verwoedde pogingen det om op tv door te breken ?quote:
Oh dat is whats her name...Zwikker?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hoe heet die ex van hem die nog steeds verwoedde pogingen det om op tv door te breken ?
Valerie inderdaad !quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Oh dat is whats her name...Zwikker?
Anneke Grönloh!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:56 schreef tong80 het volgende:
Wie viel als Tina Turner verkleed van een showtrap ?
Bedoel je niet 'There's just a little bit of peace in my heart'? If so, geef ik je gelijk (alhoewel I've just lost somebody' en 'She flies on strange wings' ook pareltjes zijn).quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:36 schreef tong80 het volgende:
Just give a little peace of my heart blijft natuurlijk het mooiste nummer.
En op z'n 35ste werd George nog gekozen als mooist Nederlandse muzikant. Hij zal nu de 60 wel benaderen maar het blijft altijd een jonge vent.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:25 schreef doeka het volgende:
Zat er redelijk dichtbij...
hahaha had nog ff snel er tussen ge-edit; vraag was dus: hoe heette de zanger van Tee Set?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad!
Mag jij een nieuwe vraag bedenken.
quote:
Edwin de Vries ?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:40 schreef tong80 het volgende:
Wie kreeg tijdens de opnames van Soldaat van Oranje verkering met Monique van der Ven en werd van de filmset ontslagen ?
Staat iig niet op de lijst:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:50 schreef doeka het volgende:
Zat Monique van de Ven wel in Soldaat van Oranje?
Kaart!!! Staat niet op de kaart!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:45 schreef Lucille het volgende:
Staat iig niet op de lijst:
http://www.imdb.com/title/tt0076734/fullcredits
Was dit niet een paar jaar eerder bij de opnames van Dakota in 1974?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:40 schreef tong80 het volgende:
Wie kreeg tijdens de opnames van Soldaat van Oranje verkering met Monique van der Ven en werd van de filmset ontslagen ?
Whehehequote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kaart!!! Staat niet op de kaart!!!
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kaart!!! Staat niet op de kaart!!!
Klopt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef doeka het volgende:
Carlo Nasi! van het Fiat-imperium.
daar is die dochter toch ook vanquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef doeka het volgende:
Carlo Nasi! van het Fiat-imperium.
Dat was mijn nieuwe vraagquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:59 schreef Bjoro het volgende:
Priscilla toch ?
had ik gezien, vandaar mijn antwoordquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat was mijn nieuwe vraagPriscilla is goed.
![]()
je hebt 3 weken de tijd gehad om het op te zoeken, weet je het nou nog nietquote:
Opzoeken is niet eerlijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je hebt 3 weken de tijd gehad om het op te zoeken, weet je het nou nog niet
3 weken wachten wel danquote:
Ik heb alle films van Hugootje gezien natuurlijk !quote:
Oh jaquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:51 schreef doeka het volgende:
Hugo Metsers
Rijk de Gooijer?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:04 schreef tong80 het volgende:
Wie speelde zijn sociale begeleider ?
Nee, ik bedoel geen Helmert...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:37 schreef tong80 het volgende:
Helmert .......
Beetje toevallig dat je het wel goed hebt danquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat meen je niet.?
Ik ken hem niet.
quote:
Ik zal niet weten wie je bedoeltquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:05 schreef Copycat het volgende:
Hoe heet de acteur die de vader van Peter Kelder speelde in GTST?![]()
quote:
Wat die tong zegt!quote:
Wat ik daarboven al zei!quote:
Peter Kelder was een wees, volgens mij, maar bedoel je Wim Zomer (speelde Daniel)?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:05 schreef Copycat het volgende:
Hoe heet de acteur die de vader van Peter Kelder speelde in GTST?![]()
en Martine Hafkamp is toch ook weer terug ?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kijk ook nooit meer... maar Linda, Frits en Dian.
Nee, Peter had toch echt ouders, volkse ouders en zijn vader sloeg hemquote:Op maandag 13 februari 2006 20:23 schreef Bjoro het volgende:
Peter Kelder was een wees, volgens mij, maar bedoel je Wim Zomer (speelde Daniel)?
nou dan houdt het voor mij ook ff op, sorryquote:Op maandag 13 februari 2006 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, Peter had toch echt ouders, volkse ouders en zijn vader sloeg hem.
Hoe heet die acteur??
Ik houd me nog steeds in niet te gaan google-en. Of ik het lang volhoud...quote:Op maandag 13 februari 2006 20:27 schreef Bjoro het volgende:
nou dan houdt het voor mij ook ff op, sorry
ik heb het opgzocht, dus ik weet het......quote:
quote:
Geen Georgina.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:59 schreef Copycat het volgende:
Georgina??
Dat zou nieuws voor me zijn.
Oja Mieke vd Weij .quote:Op maandag 13 februari 2006 21:00 schreef Copycat het volgende:
Juist Haaibaaike!
Mieke van der Weij.
Geef niks Tongquote:Op maandag 13 februari 2006 21:04 schreef tong80 het volgende:
Ik vergiste me met georgina maar ik had m'n antwoord ook zo snel klaar. Van Mieke wist ik niet.
Hup, hup Haaibaaike: een nieuwe opgave!quote:
sorry dan slaap ikquote:Op maandag 13 februari 2006 21:27 schreef tong80 het volgende:
Wie is de boekenrecensent in Mieke's zaterdagochtendprogramma bij de TROS ?
Weet ik da,quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:28 schreef tong80 het volgende:
Klopt
Wie beweerd met haar geneukt te hebben in een parkeergarage ?
Hans Kraay jr.quote:Op woensdag 15 februari 2006 20:28 schreef tong80 het volgende:
Klopt
Wie beweerd met haar geneukt te hebben in een parkeergarage ?
Correctquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:09 schreef LangeTabbetje het volgende:
De zoon van Fred Emmer, Stephen
De een was Laura Fygi, de andere een Engelse, Rowan nogiets en de derde pleegde zelfmoord.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:51 schreef tong80 het volgende:
Noem de tweed bekendste zangeressen uit het trio Centerfold.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |