gaat nu weer goed met hem !quote:Frank Aston heet Frans van Diesen… En had 30 jaar geleden een knoepert van een hit met ‘Hé Monique’… De piraten draaien het liedje nu nog…
Via een paar hitjes als Frank Evans… won Frans… als Toni Christi… de Soundmix-show van Henny Huisman… 1986…
Een duet met Mariska van Kolck werd in de begin-jaren 90 nog een grote hit, maar vervolgens viel de artiest Frank Ashton van z’n voetstuk…
In 1997 letterlijk… de val was 7 meter diep… Vervolgens landde een loodzware geluidsbox op de arme verkreukelde zanger... Van alles kapot en gebroken…
ik denk, ik zet het er ff voor je bij...anders ga jij je daar weer ongerust over makenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:00 schreef tong80 het volgende:
Wat een heerlijk nieuws dat het weer goed met Frank gaat.
Warm!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ooow...als danser bij één of ander programma, een soort TOTP. Heb toen beelden gezien bij Jensen en Life & Cooking
dat was Gerard Joling !quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:16 schreef Bjoro het volgende:
ook niet gewoon bij de soundmix-show....hij deed toch iets van "crying" ofzo
quote:
Toch! Ik moest namelijk aan Ad Visser denken, maar precieze naam wist ik even niet. Terwijl ik zo dichtbij zat.quote:
daar ging de vraag toch overquote:
Cees geel?quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:34 schreef Shirley het volgende:
Welke cabaretier/acteur ging vroeger hakkuh met Bob Fosko als Hakkuhbar?
Ruben wie?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:31 schreef Ole het volgende:
[..]
Cees geel?
Hij ziet er wel zo uit...
Ik ga dan toch maar voor Ruben
Ik heb totaal geen verstand van auto's herken een mercedes niet tussen 20 ferrari's Dacht dat Lancia oiets was als een Ladaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:46 schreef LangeTabbetje het volgende:
tjonge, heb je Tong weer met zijn exclusief Italiaans design autoos, zoek het wat "gewoner"
en van Fiat....dan had hij het dus wel geweten, denk ik !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:32 schreef LangeTabbetje het volgende:
Agnelli, eigenaar van Juventus
En wie heeft hier een parodie op gemaakt?quote:
Arjan Ederveen ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:31 schreef Ole het volgende:
[..]
En wie heeft hier een parodie op gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |