Bart de Graaff toch ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:54 schreef Duiveltja het volgende:
Een simpele: Welke BNer controleerde eigenhandig of Patty's tieten echt waren?
Hoe heet die ex van hem die nog steeds verwoedde pogingen det om op tv door te breken ?quote:
Oh dat is whats her name...Zwikker?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:58 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hoe heet die ex van hem die nog steeds verwoedde pogingen det om op tv door te breken ?
Valerie inderdaad !quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Oh dat is whats her name...Zwikker?
Anneke Grönloh!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:56 schreef tong80 het volgende:
Wie viel als Tina Turner verkleed van een showtrap ?
Bedoel je niet 'There's just a little bit of peace in my heart'? If so, geef ik je gelijk (alhoewel I've just lost somebody' en 'She flies on strange wings' ook pareltjes zijn).quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:36 schreef tong80 het volgende:
Just give a little peace of my heart blijft natuurlijk het mooiste nummer.
En op z'n 35ste werd George nog gekozen als mooist Nederlandse muzikant. Hij zal nu de 60 wel benaderen maar het blijft altijd een jonge vent.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:25 schreef doeka het volgende:
Zat er redelijk dichtbij...
hahaha had nog ff snel er tussen ge-edit; vraag was dus: hoe heette de zanger van Tee Set?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad!
Mag jij een nieuwe vraag bedenken.
quote:
Edwin de Vries ?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:40 schreef tong80 het volgende:
Wie kreeg tijdens de opnames van Soldaat van Oranje verkering met Monique van der Ven en werd van de filmset ontslagen ?
Staat iig niet op de lijst:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:50 schreef doeka het volgende:
Zat Monique van de Ven wel in Soldaat van Oranje?
Kaart!!! Staat niet op de kaart!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:45 schreef Lucille het volgende:
Staat iig niet op de lijst:
http://www.imdb.com/title/tt0076734/fullcredits
Was dit niet een paar jaar eerder bij de opnames van Dakota in 1974?quote:Op maandag 23 januari 2006 21:40 schreef tong80 het volgende:
Wie kreeg tijdens de opnames van Soldaat van Oranje verkering met Monique van der Ven en werd van de filmset ontslagen ?
Whehehequote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kaart!!! Staat niet op de kaart!!!
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kaart!!! Staat niet op de kaart!!!
Klopt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef doeka het volgende:
Carlo Nasi! van het Fiat-imperium.
daar is die dochter toch ook vanquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:18 schreef doeka het volgende:
Carlo Nasi! van het Fiat-imperium.
Dat was mijn nieuwe vraagquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:59 schreef Bjoro het volgende:
Priscilla toch ?
had ik gezien, vandaar mijn antwoordquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat was mijn nieuwe vraagPriscilla is goed.
![]()
je hebt 3 weken de tijd gehad om het op te zoeken, weet je het nou nog nietquote:
Opzoeken is niet eerlijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je hebt 3 weken de tijd gehad om het op te zoeken, weet je het nou nog niet
3 weken wachten wel danquote:
Ik heb alle films van Hugootje gezien natuurlijk !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |