Had ik gelijk gefixt nadat hij werd ge-opent, was inderdaad wat lang, nu staat alles netjes ge-ordend, het is altijd wel leuk om oudere topics te bekijkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:05 schreef -Mk- het volgende:
Waarom al die topicslinks erin,
ALS dat al nodig is zou ik ze naast elkaar zetten in plaats van onder elkaar.
Deze link mag je vervangen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:12 schreef Xalopalyps het volgende:
Handige link uit het vorige topic, staan erg veel weericoontjes in:
http://www.jdawiseman.com/papers/trivia/weather-icons.html
Okéquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Deze link mag je vervangen.
Aangezien ik zeker weet dat ze er niet blij mee zijn dat we ze hier plaatsen heb ik ze zelf gehost
Klik hier voor het weericonen.
Deze iconen zijn allemaal genummert van 1 tot 67.
Ik zal deze ook even in de OP toevoegen.
Icoon verwijderen en even mijn link aanklikkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Aduh.. die OP ziet er nog altijd niet uit. Gelukkig werkt te scroll nog goed hiero.
Momenteel:
[afbeelding]
en winderig.
En nu wachten op de volgende problemen omdat we de icoontjes jatten van andere websites.
Hier heeft het ook aardig goed geregend ff, maar het was niet echt veel, want de regenmeter had het niet waargenomen, best weinig maar het leek veel dusquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Icoon verwijderen en even mijn link aanklikken(Zie bericht boven)
Zoals ik al aangeefde, ik denk idd zeker dat ze er niet blij mee zijn daarom host ik ze zelf![]()
Daarnaast heb ik ook de smilies erbij toegevoegt, die staan onderaan.
Hier heeft het net gegoten!![]()
3.6 mm in 1 uur tijd
quote:Dauwpunt: 11.6 °C
Gevoelstemperatuur: 16.9 °C
Luchtdruk: Dalend
Luchtdruk: 1015.7 hectoPascal
Luchtvochtigheid: 71%
Regenval laatste uur: 0.0 mm
Regenval laatste 24 uur: 1.5 mm
Regenval totaal: 76.1 mm
Storm alarm: Inactief
Temperatuur: 16.9 °C
Windsnelheid:
1 beaufort
2.4 mijl per uur
1.1 meter per seconde
2.1 knopen
3.9 kilometer per uur
Windrichting:
337°
Noord-Noord-West
quote:
Als iemand er echt een probleem van maakt, maakt 't niet uit of je ze zelf host of 'gewoon' vanaf de bron linkt.quote:ik denk idd zeker dat ze er niet blij mee zijn daarom host ik ze zelf![]()
quote:Na je melding ben ik omstreeks 13:30 vertrokken van de dijk.
Ik zal al snel tuba's bij Cornwerderzand, richting Breezanddijk kwam een hele portie buien aan.
Daar aangekomen duurde het niet land of maar liefst 4 waterhozen met touchdown, allemaal met een hele lange levensduur.
2 staken de afsluitdijk over, heb diverse foto's, zal ze eens rustig bekijken allemaal en later op de site zetten.
Snel eentje eruit gevist en plaats deze hier. (onbewerkt)
Ook zijn ze gefilm door iemand uit Harlingen en als het goed is komt dat vanavond bij SBS6 op de buis.
(dankzij mij is deze man wat langer gebleven, zag op de radarbeelden de buien aankomen en hem geadviseerd te blijven.)
Zal nu eerst opwarmen, ben verkleumd daar,
http://forum.weeronline.com/pl/nl/start_nl.pl?read=343998
Met toestemming, mag ik hopenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nope niet zelf gemaakt
Heb gewoon die hele collectie van een andere site afgehaald
Ik ben ook af en toe even bezig om wat delen op te zoeken![]()
90 cent per icon.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:26 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Met toestemming, mag ik hopen![]()
Zoals ik vanmiddag en vanavond al heb gezegtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:26 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Met toestemming, mag ik hopen![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:35 schreef firecow het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus wat is het ?Hij begon met 1 laag zoals op foto 1 te zien is... Later werden het 3 lagen....
Dit is idd een kleine supercelletjequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:35 schreef firecow het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus wat is het ?Hij begon met 1 laag zoals op foto 1 te zien is... Later werden het 3 lagen....
Je moet eens muziek van Pete Namlook bij luisterenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:53 schreef Xalopalyps het volgende:
Damn echt mooie foto's, als ik ernaar kijk, naar dat soort foto's, dan wordt ik echt gewoon rustig en relaxed
Als ze de grond niet raken, zijn orkanen/tornado's zo mooi onschuldigquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:26 schreef supra_man het volgende:
http://members.lycos.nl/bartstein/050806tornado.wmv
(.wmv bestand, 482 kB, rechtermuisknop en opslaan als).
Vanmiddag op ijsselmeer gefilmd, richting almere. Daarna loste de tornado op.
Dat kun je stellen jaquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
In duitsland is het weer dus gewoon zo mogelijk nog belabberder dan hier
Hahaha er zit nog meer aan te komen.quote:
Nu wel ff jaquote:
Zitten wel een paar mooie pittige buitjes tussenquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Gek om te zien. Er gebeurt werkelijk niets bijzonders, en toch loopt dit topic nog redelijk door..
Die kreeg ik net over mme heen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:35 schreef i2Them2 het volgende:
Noordoost friesland krijgt/heeft ook een lekkere bui
[afbeelding]
Ik in Eindhoven ook, lijkt me sterk dat we dromen over hetzelfdequote:Op zondag 7 augustus 2005 11:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik kan me sterk vergissen, maar ik werd afgelopen nacht/ochtend wakker van gedonder.
is dat dat ding waar SpeedyGJ al een uur op ligt klaar te komen?quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:35 schreef i2Them2 het volgende:
Noordoost friesland krijgt/heeft ook een lekkere bui
[afbeelding]
Jah, vast, maar ik zit in Eindhoven, daar hebben we dat nooitquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:37 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Zitten wel een paar mooie pittige buitjes tussen
Jij stinkerdquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:38 schreef drelletje het volgende:
Hallo! Weer terug uit Grafenau in zuid duitsland. Ik heb van de 14 dagen er 7 met onweer meegemaakt en ik heb 1 nacht maarliefst 60 flitsen per minuut geteld. Voor iets van een uur lang. Daarbij ook veeeeeel regen en wind. Was waarschijnlijk een shelf maar het was helaas al te donker om te zien of het wel of niet een shelf was. Zo ik las dat jullie kut weer hadden?![]()
Ik hed ook nog eens lekker weer met zon en lekkere temp's
Ook een dag met maarliefst 36 graden, en natuurlijk afsluitende met een heerlijk warmteonweer wat ook echt sterk was!
Best mooi die heuvels en dat je een super uitzicht heb, en op een balkon met een dak er boven. En dan die inslagen niet al te ver weg. (500m ofzo) Lekker hoor!
quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is dat dat ding waar SpeedyGJ al een uur op ligt klaar te komen?
In de buurt van Apeldoorn dacht ikquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:43 schreef drelletje het volgende:
[..]
Uit wageningen ofzo? Waarvandaan is de foto gemaakt?
Kloptquote:
Ach, die paar druppels..quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering, het gaat steeds harder regenen hier
Ik zie de bui idd. De trekrichting is... van west naar oost toch?quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering, het gaat steeds harder regenen hier
Nee ZOquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:49 schreef drelletje het volgende:
[..]
Ik zie de bui idd. De trekrichting is... van west naar oost toch?
ja klopt... is alweer droog trouwensquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:49 schreef drelletje het volgende:
[..]
Ik zie de bui idd. De trekrichting is... van west naar oost toch?
het blijft maar draaien hierquote:Windrichting:
337°
Noord-Noord-West
Snel! Adem in!quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Ooh.. help, de luchtdruk gaat hier omlaag!
De bocht ligt nergens in NLquote:
Denk het welquote:
Weet je t zeker flugel?quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:22 schreef flugeltje het volgende:
Het regent hier...
En ik ga vanavond nog wel BBQ'en![]()
Was iemand z'n goudvis kwijt en heeft ie de kraan open gezetquote:
Weet ik niet, ik heb even gevraagt.quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:27 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Was iemand z'n goudvis kwijt en heeft ie de kraan open gezet![]()
En dit is van nu...
Wat een verschil van weer...
Hier komen dan wel wolken voorbij maar
ook de zon schijnt toch lekker hier.
Dan heeft Noord-Limburg wederom de volle laag gehadquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb even gevraagt.
Dit is trouwens in Tegelen
die BBQ, duhquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat van die regen of die BBQ?
Gedenkwaardigquote:Freitag 29.07.05 staerkster Gewittertag in Deutschland mit 280.000 Blitzen.
Oeh! Heb je daar een plaatje van ofzo? Ik was daar namelijk midden in! En heb niets van internet daar gehad, en wil wel weten hoe het er uit zag. Het was iig het meest machtige onweer wat ik heb mee gemaaktquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[afbeelding]
Verspreid over Duitsland weer wat onweer.
Maar niet zo erg als:
[..]
Gedenkwaardig.
Ik heb wel deze nog:quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:41 schreef drelletje het volgende:
[..]
Oeh! Heb je daar een plaatje van ofzo? Ik was daar namelijk midden in! En heb niets van internet daar gehad, en wil wel weten hoe het er uit zag. Het was iig het meest machtige onweer wat ik heb mee gemaakt
Dat is niet ver hier vandaan......quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb even gevraagt.
Dit is trouwens in Tegelen
Dan moet het toch alleen maar in Tegelen noodweer zijn geweestquote:Op zondag 7 augustus 2005 13:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan heeft Noord-Limburg wederom de volle laag gehad
Zie de andere topics hierover:quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:47 schreef drelletje het volgende:
Is Weeronline er achter gekomen van onze code wissel dingen? En hoe zit dat? Hoe hebben ze het laten weten?
Ik zie het hier recht op me af komen....quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Ten Z van Eindhoven zit een flinke bui. Ik zie alleen een grijs gevaarte.
Tis inderdaad een flink ding. En naar het ZW zit ie ook nog.quote:Op zondag 7 augustus 2005 14:06 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik zie het hier recht op me af komen....
Lijkt een behoorlijke hoosbui te worden.
Het giet.quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
hier valt inmiddels weer een mals regenbuitje ...
Toch wat bliksem in Heerlen geweestquote:1005116 17:42:16 07-08-05 GROUP HV NA BLIKSEMINSLAG ZANDWEG 152 HEER 0651 BRW Kerkrade
1005114 17:42:16 07-08-05 GROUP HV NA BLIKSEMINSLAG ZANDWEG 152 HEER 0651 BRW Kerkrade ( Bemanning AL/HV )
1005110 17:42:16 07-08-05 GROUP HV NA BLIKSEMINSLAG ZANDWEG 152 HEER 0651 BRW Kerkrade ( Bevelvoerders )
1004204 17:40:44 07-08-05 ALPHA Automatische brandmelding PASWEG 9 BUND BRW Meerssen ( Blusgroep )
1023011 17:38:03 07-08-05 ALPHA 26275 A 2 Kruising Lahrstraat, President Kennedysingel Sittard Ambulancedienst Geleen ( Ambu 11 )
1005264 17:27:37 07-08-05 GROUP HV NA BLIKSEMINSLAG ZANDWEG 152 HEER 0840 0852 BRW Heerlen ( Bevelvoerders )
1005260 17:27:37 07-08-05 GROUP HV NA BLIKSEMINSLAG ZANDWEG 152 HEER 0840 0852 BRW Heerlen ( Bemanning HW )
1005258 17:27:37 07-08-05 GROUP HV NA BLIKSEMINSLAG ZANDWEG 152 HEER 0840 0852 BRW Heerlen ( Bemanning TS )
Da's dezequote:Op zondag 7 augustus 2005 19:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Tjonge, alweer een fikse bui die ten zuiden langs trekt.
(wel mooie foto's trouwens, lijkt wel een rolwolk-achtig ding...)quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's deze.
't Leukste is tot het einde van de dag bewaard gebleven.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
het is toch wat......quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:44 schreef -CRASH- het volgende:
Er was hier weer wat mamatus te zien![]()
[afbeelding]
DAt had ik gisteren ookal gehoord van een vriendinquote:
quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:08 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.nu.nl/rubriek.jsp?n=weer&c=74
whehe.. morgen sneeuw hier...
= edit =
[afbeelding]
![]()
jaquote:
Hij gaat sinds een half uur al weer een stukje snellerquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jaen als ik vind wie hier schuldig aan is, dan gaat hij een zware tijd tegemoet
daar horen op zn minst 2, vaker 3, stortbuien tussenquote:Op maandag 8 augustus 2005 19:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
bewolkt, regen, zon, wolken, nog meer regen, wat zon.
Een gemiddelde dag in augustus van het jaar 2005 ...
zomersquote:Op maandag 8 augustus 2005 19:10 schreef it_was_me het volgende:
Er wordt 21o voorspelt voor het einde van de week. En droog! Ben benieuwd.
Zal ik vast op m'n knietjes gaan?quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:10 schreef it_was_me het volgende:
Tering het is hier nog steeds droogquote:Op maandag 8 augustus 2005 19:10 schreef it_was_me het volgende:
Ja maar het is toch al half oktoberquote:Op maandag 8 augustus 2005 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik vast op m'n knietjes gaan?![]()
schiet op zeg. Een paar jaar geleden hadden we zulk weer eind oktober ook
Ze moeten toch iets doen om hun verlies aan klanten te compenseren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
WeerOnline profiteert van slechte zomer.
Hehehequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
Speedy is emo![]()
Het beloofd goed weer te worden zaterdagEn dat is mooi, want ik moet dan buiten optreden
En hoe mooier het weer
Hoe meer mensen komen kijken
En hoe meer reclame we kunnen maken
![]()
Lol!
Nah, vanmorgen was het koud (klappertanden-koud, 12 graden-koud). Nu schijnt het zonnetje flink en dat doet een mens goed. Je voelt ook goed hoeveel kracht het zonnetje heeft. Alleen jammer dat die kutwind zo koud is, getver.
Maar mij hoor je niet klagen hoor! Neuh![]()
want hier is het altijd beter weerquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Zaterdag nog maar 23 nu... whehe.. ik ga wel naar Amsterdam of zo..
Het is geen beter weer, maar als het lekker warm is, blijf ik liever thuis in Eindhoven.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
want hier is het altijd beter weer
Overigens is de temperatuursverwachting voor zaterdag nog verder omlaag bijgesteld
Als het de komende dagen maar s'nachts helder is.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
want hier is het altijd beter weer
Overigens is de temperatuursverwachting voor zaterdag nog verder omlaag bijgesteld
O ja, dat is ook altijd in deze tijd van het jaarquote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:55 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als het de komende dagen maar s'nachts helder is.
Want er is weer kans op veel meteorieten.
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 07:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De tien-seconden reclame voordat het weer begint.
Hm, in Amsterdam is het nu eigenlijk best lekker weer. Zon en geen windquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
't komt nu met bakken uit de hemel.
Op dit moment (05.00 uur) ook in Almerequote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
't komt nu met bakken uit de hemel.
Oh mazzel Speedyquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 06:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Volgensmij krijg ik een self over me heen, daarom peer ik em
dit soort zomers heb je er nou eenmaal altijd tussen zitten in Nederland.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mensen, voor dit jaar wordt het geen zomer meer.
Dit komt gewoon door die klote orkanen die zo vroeg zijn begonnen.
Tja je verwacht het ook niet, kortom, bereid je maar voor want dit zal zeker niet de laaste zomer zijn die zo gaan verlopen.
Natuurlijk kan men daar nog altijd bizar weinig over zeggen, voor hetzelfde geld wordt september super warm.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mensen, voor dit jaar wordt het geen zomer meer.
Dit komt gewoon door die klote orkanen die zo vroeg zijn begonnen.
Tja je verwacht het ook niet, kortom, bereid je maar voor want dit zal zeker niet de laaste zomer zijn die zo gaan verlopen.
een beetje kampeerder schrikt niet van een beetje waterquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:25 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Wat is het toch een fucking strontweer man, je kunt geeneens fatsoenlijk kamperen.
Het wordt onderhand tijd!quote:Na het dieptepunt van de zomer begin deze maand lijkt de tweede helft van augustus beter te worden. Restanten van tropische cycloon Harvey gaan na het weekeinde zorgen voor aanvoer van warmere lucht.
Voor de tweede helft van de week worden bovengemiddelde temperaturen verwacht met aardig wat zon en overwegend droog weer. Het weer in in ons land stabiliseert onder invloed van een hogedrukgebied dat zijn vleugels over West-Europa uitspreiden, terwijl de restanten van Harvey ver weg van ons boven de Atlantische Oceaan blijven liggen (zie nader verklaard-cycloonrestanten).
Jaaa! Ik woon zelf in diemen dus naast Amsterdam en die knal was echt gigantischquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:19 schreef firecow het volgende:
omdat fok altijd fucking traag is..........![]()
Ik ben net een 20 min geleden flink uit mijn slaap geknalt door echt 1 niet normaal harde klap... Echt ik denk 1 van de hardere die ik ook gehoord heb... Hart stond in me keel van de schrik want je slaapt natuurlijk en al de auto alarmen gingen af !![]()
Heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |