Nee, van Black. Overigens, zie ook ster.nl!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:33 schreef Berkery het volgende:
Dat liedje heet 'Wonderfull life' (). De uitvoering is van Mathilde Santing geloof ik.
Niemand?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:20 schreef PAA-053 het volgende:
Op mijn vakantie in Italie heb ik vaak een erg lekker nummer gehoord. Het werd gezongen door een man, en klonk nogal populair. Dus nit erg afwijkend ofzo, gewoon een lekker popnummer. De tekst "Quando dici (spr.:dietsjie) la" kwam erin voor. Dit zijn echter de klanken, niet de officiele Italiaanse tekst!
Iemand een idee?
Misschien staat ie hier tussen en herken je de titelquote:
Ik d8 eerst dat het de tweede was, maar dat is een ander nummer dat ik heb gehoord, en wat ik dus herkende. Hij zal er hopelijk wel tussen staan, ik ga ze gewoon allemaal afquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:03 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
Misschien staat ie hier tussen en herken je de titel![]()
http://www.fimi.it/classifiche.asp?idtipo_classifica=3
Dit is in ieder geval de Franse top 100:quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:36 schreef kaasvaak het volgende:
In frankrijk draaide ze ook van die franse nummers, echt super vaak. Heeft miss iemand een lijst met franse hits die in de zomer gedraaid worden. De nummers zijn best wel oud denk ik.
Daar staan alleen nummers op die alleen in 2005 uitgekomen zijn. en het nummer heb ik 2 jaar geleden ook al gehoord.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:00 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
Dit is in ieder geval de Franse top 100:
http://www.ifop.com/europe/sondages/top50/sgl0531.stm
Deze bedoel je denk ik: Let's get down - Supafly vs Fishbowlquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:54 schreef MaxPower het volgende:
Ik zoek een dancenummertje, met een reggae vocal. "Lets get down, Lets get down, lets get down down down is het enige wat ik mee kreeg van de tekst. Wordt nu af en toe op slam fm gedraaid en ook op TMF is de clip al voorbij gekomen, ik mis alleen telkens de titel en artiest.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:11 schreef MasterM26 het volgende:
[..]
Deze bedoel je denk ik: Let's get down - Supafly vs Fishbowl![]()
zou mooi zijn als je het nummer hebt, en hopelijk ook artiest/nummer weetquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:39 schreef Deetch het volgende:
[..]
Ik (her)ken het nummer. Een jaar of 12 geleden had een vriend van mij een bandje gemaakt met volgens hem geweldige syntesizer muziek en volgens mij stond dit nummer daar ook op. Ik zal morgen eens op de zolder van mijn ouders zoeken of ik dat bandje nog heb.
Felix komt bij me op, of het goed is weet ik niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:18 schreef henkyfox het volgende:
Ik zoek een house/dance nummer van rond 1990. Tis een ouderwets saai beat met 1 zin tekst nr. Tekst is iets van "Don't you want my lov'in" met daarna volgend enkele beats. Een dame zingt deze zin. Iets stond me bij dat het van Armand van Helden of Yves Deruyter was, maar op die 2 kon ik niets vinden. Wie helpt me?
Yepquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:36 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Felix komt bij me op, of het goed is weet ik niet.
Echt zo'n skihutnummer, zou trouwens ook best nederlands kunnen zijn...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:59 schreef jaapgvk het volgende:
Voor iedereen die in Gran Canaria / Spanje? is geweest:
Ik zoek dat ene blije liedje dat echt platgedraait werd in Gran Canaria. Echt zo'n blij stemmetje met een vrolijk beatje eronder het gaat zo:
Tatataa tata taa tata (repeat)
Dus... Iemand?
iemand?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:52 schreef Het_Biertje het volgende:
hoe heet het nummer wat er op het begin van dit filmpje gedraaid wordt?
http://home.cwru.edu/~tss9/videos/gaminggrandma_2.wmv
De La Soul - Oooh?? denk het eigenlijk niet, maar je weet maar nooitquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:44 schreef edw het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat iedereen kan meeblerren, vooral als je lam bent. Het enige wat je hoort naast de de muziek is ooooh ooooh ooooh oooh op verschillende toonhoogte. Ik heb alleen geen flauw idee waar ik het moet zoeken
Thanks!
Melrose - Oquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:44 schreef edw het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat iedereen kan meeblerren, vooral als je lam bent. Het enige wat je hoort naast de de muziek is ooooh ooooh ooooh oooh op verschillende toonhoogte. Ik heb alleen geen flauw idee waar ik het moet zoeken
Thanks!
neem dan het origineel van, ik dacht, Pennywisequote:
Albert West - Amarillo (remix)quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:19 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Melrose - O
Ik zoek het nummer uit de Bavaria reclame, shalala lalalalala enzo.
Hij heeft het over de meebrul versie in de kroeg. Die is van Melrosequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:37 schreef Magic666 het volgende:
[..]
neem dan het origineel van, ik dacht, Pennywise
edit: bro hymn van Pennywise
Caroline Marquez - The killer songquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:20 schreef Magic75 het volgende:
Arrgh, ik zoek een dance/house nummer waar op gegeven momenten soort een van gefluit plaatsvind.
anybody ?![]()
Goldfrapp?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:28 schreef _evenstar_ het volgende:
wheeelppp... ik zoek de uitvoerende artiest van een liedje dat ooh lala heet.. de cli[ is erg retro blond mokkel in zwart pakje met van die solpijpen.. en kerels in strakke pakkies.
Jaaaaaaaaaa tnx, dat is `mquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:36 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Felix komt bij me op, of het goed is weet ik niet.
edit: ben er vrij zeker van dat het Felix - Don't you want me moet zijn.
Mag ik jullie beiden heel hartelijk bedanken!!!quote:
Whale - Hobo Humpin' Slobo Babe wellicht?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:10 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik zoek een nummer van ik schat een jaar of 10/11 geleden..
Het is een typisch nummer voor tijdens het autorijden.. Je hoort continu een soort van gitaardeuntje en een groep mensen schreeuwt een woord of 3. Dit wordt afgewisseld met een vrouwenstem die telkens hetzelfde refrein herhaald.
Schaarse info
Het zou Avantgarde met Get Down kunnen zijn, komt ongeveer uit die tijd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:26 schreef -9eert- het volgende:
ja hai vraagje:
een zomers nummer waarin alleen maar 'down' wordt gezongen....heel vaak achter elkaar zoals:
down-downdowndowndown get down-downdowndowndown en dan komt er zo'n lang stuk waarbij ze van hoog naar laag down down down down zingen, dan valt de hihatt erbij en begint het dans gedeelt weer.
volgens mij was het 2 jaar terug redelijk populair, tegelijk met het nummer 'sway' van mucho mambo.
Ik weet dat het wat raar uitgelegd is, maar beter dan dit kan ik het jullie niet duidelijk maken. Alvast bedankt.
Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm Mmmquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:56 schreef The_Raptor het volgende:
Ik heb dr ook 1tje.
Het is een liedje dat heel rustig is, van het Beck - Everybody has gotta learn sometimes soort.
Het is dezelfde soort stem, laag en donker die zingt.
Het refrein is simpel, Gehhmmm van die man, met een koor erachter van vrouwen.
Weet iemand welk nummer ik bedoel?
Heel weinig info.. maar, als je het nummer van Beck kent en het nummer dat ik bedoel, hoop ik dat je dr uit komtalvast bedankt!!!!
Klinkt als Paul Johnson - Get Down.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:26 schreef -9eert- het volgende:
ja hai vraagje:
een zomers nummer waarin alleen maar 'down' wordt gezongen....heel vaak achter elkaar zoals:
down-downdowndowndown get down-downdowndowndown en dan komt er zo'n lang stuk waarbij ze van hoog naar laag down down down down zingen, dan valt de hihatt erbij en begint het dans gedeelt weer.
volgens mij was het 2 jaar terug redelijk populair, tegelijk met het nummer 'sway' van mucho mambo.
Ik weet dat het wat raar uitgelegd is, maar beter dan dit kan ik het jullie niet duidelijk maken. Alvast bedankt.
JA! Dank je wel!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 03:14 schreef Lkw het volgende:
[..]
Crash Test Dummies - Mmm Mmm Mmm Mmm
Kan bijna niet anders...
PS Wat betreft dat nummer 'Everybody's Gotta Learn Sometime', probeer ook eens de uitvoering van The Korgis...
iemand nog suggesties voor deze twee liedjes?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:46 schreef victorious_e het volgende:
[..]
Je zit wel in de buurt, maar het niet het liedje dat ik zoek.. iemand anders suggesties?
Ik zoek trouwens ook een ander nummer.. Een R&B - Hip Hop - Rap nummer
aan het begin hoor je een instrument wat lijkt op een luit door de beat heen spelen..
het refrein gaat een beetje zoals dit: oe oe oe, a a a, put your hands up, put your hands up, oe oe oe, a a a, sexy shirley, sexy shirley (shirley kan ook iets anders zijn)
wordt gek van het zoeken![]()
![]()
Dat zou Hayseed Dixie kunnen zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:30 schreef FrEeZzE het volgende:
Laatst op MTV een soort country versie van Outkast - The Whole World
Wie weet de titel? Artiestengroep was iets met Dixie / Dixy
Ah damn, ik weet welke je bedoelt, maar volgens mij is het niet Hayseed Dixie..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:30 schreef FrEeZzE het volgende:
Laatst op MTV een soort country versie van Outkast - The Whole World
Wie weet de titel? Artiestengroep was iets met Dixie / Dixy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |