quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:49 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Perplexer - Acid Folk [1994]
Misschien bedoel je deze: Dj Galaga- The game (Bubbling mix)quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:47 schreef Thaigost het volgende:
Ik zoek een nummer/artiest.
probleem is dat ik alleen dit stukje weet uit het nummer
''So if you wanna groove me, come on than shake your booty"
Wie weet van wie dit is en hoe die heet.
Ik weet zeker dat toch iemand het moet weten, wie kan me a.u.b. helpen?
Je zit wel in de buurt, maar het niet het liedje dat ik zoek.. iemand anders suggesties?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Global Deejays - Sound Of San Francisco (of iets dergelijks)
Manau- La tribu de dana?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:21 schreef Manos18 het volgende:
Hoi,
Ik ben al een lange tijd opzoek naar een franstalig nummer,soort van rap.
Volgens mij uit het jaar 97' maar dat weet ik niet zeker meer.
Ik weet alleen nog dat die clip zich afspeelde bij een kasteel en daar stod die gast op te zingen..
Hopelijk is het een beetje duidelijk zo.
Mijn dank is heel groot
Eh, nee. Een nummer wat ik zoek.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:21 schreef Magic666 het volgende:
sizzler,
is dat een reply op mijn post?
Is het een Spaanstalig nummer?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:12 schreef sizzler het volgende:
Nieuw nummer. Clip is regelmatig te zien.
Vrouw die naar de camera toeloopt. Iets met "libra" ofzo. Aparte vrouw. Ben er niet uit of ze nu lelijk of knap is.
Volgens mij wel ja. Dat libra zit in het refrijn.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:37 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Is het een Spaanstalig nummer?
Natasha Bedingfield - Singlequote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:45 schreef Exterminator het volgende:
Ik ben ook weer op zoek naar 'n nr,
Op m'n werk (gamma) hoor ik de laatste tijd 'n nr wat best relax is. Nogal veel bass en ikzelf d8 dat het Pink was ofzoiets. Maar 'n collega van me zei van niet en hij d8 dat de plaats "Singles" ofzoiets heette.
Weet iemand welk nr ik bedoel
Zou dat libra eventueel ook "Belinda" kunnen zijn?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:43 schreef sizzler het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Dat libra zit in het refrijn.
Zou kunnen ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zou dat libra eventueel ook "Belinda" kunnen zijn?
flikker.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:04 schreef Sidekick het volgende:
Dan weet ik het niet.
Gem - Good to know youquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:07 schreef Snarf het volgende:
Hoi!
Ik zoek het nummer dat op de achtergrond draait in de "nieuwe" Randstad reclame (te vinden op http://www.tvreclames.nl/reclamesDB.pl?file=577 - begint automatisch af te spelen met geluid).
Weet iemand door wie/wat? Alvast bedankt!
Oh. ok.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 23:17 schreef Sidekick het volgende:
Serieus, ik weet niet meer hoe die zangeres of het nummer heet. Nog afgezien of je uberhaupt het nummer zoekt dat ik in gedachten heb.
Een gok: Alanis Morisette - Thank Youquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:56 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik zoek een lied van volgens mij zo'n roodharige Nederlandse "Thank you any******"...Thank youuuu, Thank youuu, "
Die is Nederlandse volgens jouquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Een gok: Alanis Morisette - Thank You
Ik weet niet of je deze bedoelt?? Belle Perez - Que viva la vida ( is spaans en vida lijkt op libraquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:43 schreef sizzler het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Dat libra zit in het refrijn.
Ik zal eens zoeken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:43 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik weet niet of je deze bedoelt?? Belle Perez - Que viva la vida ( is spaans en vida lijkt op libra)
Oeh. Heb je niet meer dan dat?quote:ik ben zelf op zoek naar een liedje van madonna met doedelzakken.. ja sorry, beetje vage omschrijving maar heb echt geen idee hoe ik het anders moet omschrijven..![]()
Sting - Fragile.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:12 schreef bravo het volgende:
hoi, ik hoorde dat nummer met een hele mooie gitaar solo erin, naja niet echt solo maar heel mooi ertussen door..
Ik dacht dat het tears from the sun heette maar dat is niet zo...
In elk geval komt dat zinnetje vaak voor...
ik meen,..... On and on, like ters from the sun( 2x)
Wat ik op het net kan vinden is dat het nummer "into the groove".quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:43 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik weet niet of je deze bedoelt?? Belle Perez - Que viva la vida ( is spaans en vida lijkt op libra)
ik ben zelf op zoek naar een liedje van madonna met doedelzakken.. ja sorry, beetje vage omschrijving maar heb echt geen idee hoe ik het anders moet omschrijven..![]()
http://www.google.nl/url?sa=t&ct=res&cd=6&url=http%3A//www.findarticles.com/p/articles/mi_m0HEO/is_9_28/ai_n6139577&ei=Zo38QqX6M57wRc2Y6Foquote:We've got a bagpipe player who is featured on a new intro for the track 'Into the Groove,' which also features two military snares that are all miked with wireless Shure SM98s.
Madonna - Into the groove.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 12:43 schreef B.A.Trix het volgende:
ik ben zelf op zoek naar een liedje van madonna met doedelzakken.. ja sorry, beetje vage omschrijving maar heb echt geen idee hoe ik het anders moet omschrijven..![]()
Kreeg er op het concert kippevel zo mooi was het.. maar heb het liedje niet onthouden.quote:
Nee, nummer dat ik zoek is rustiger.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:06 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
@Sizzler : Was het nou dat liedje dat je zocht??
Als deze het niet is dan weet ik het ook niet meer..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:16 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee, nummer dat ik zoek is rustiger.
Verdomme, de ene keer zie je het drie keer op een dag, en daarna vier dagen lang nietmeer.
Zal wel weer een of ander oud nummer zijn wat ik heb gemist.![]()
Ik (her)ken het nummer. Een jaar of 12 geleden had een vriend van mij een bandje gemaakt met volgens hem geweldige syntesizer muziek en volgens mij stond dit nummer daar ook op. Ik zal morgen eens op de zolder van mijn ouders zoeken of ik dat bandje nog heb.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:41 schreef Magic666 het volgende:
ok hier dan het liedje waarvan ik de achtergond melodie zoek: http://www.mrikkert.cistron.nl/melodie.wma
Ik hoorde van iemand dat het nummer bilis zou heten maar daar kan ik met geen mogelijkheid wat op vinden.
Hoop dat jullie een idee hebben..
Dat nummer is van Black- Wonderfull life, en Matilde Santing heeft het nummer nog gecovered een paar jaar geleden, die versie is ook aardigquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:27 schreef satecl het volgende:
hoe heet dat liedje van die reclame van WNF: "Its a womderfull, wonderfull life...No need te cry..to cry"
????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |