Is het niet heel misschien heel toevallig DJ Tiesto - Love comes again?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:27 schreef VrijeVal het volgende:
niet summerjam 2003??
ik zoek een niet al te oud tranceachtig met een vrolijke melodie..
op een gegeven moment is het stil in t nummer en dan wordt er wat gezongen door man.. ik heb gisteren proberen uit te vinden wat precies.. maar iig .. "Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim coooooooooooooooooooming hooooooooooooooooooooome"
tsja je moet en genie volgens mij zijn wil je t nu weten
maar bvd
Inmiddels de song gevonden. Het is niet eenvoudig op het web te vinden maar met een p2p search wel, nml Club - Deep indie of me. How simple can it be. Waar ik echter nog niet uit ben is welke sample ze nu gebruiken. Ik kan er maar niet opkomen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 07:59 schreef fonz55 het volgende:
Gisteren tegen middernacht een mooi snel nummer (Dance) gehoord. Het was een liedje wat een bekende sample verwerkt had tot dance nummer. Ik denk iets van de Red Hot Chili Peppers, maar ik kan het fout hebben. Er zong een vrouw steeds weer: Club deep inside of me, the DJ takes me high of iets dergelijks. Wie helpt me op weg?
Bedoel je Tiga ofzo? Die clip met een poppetje?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:32 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Ah damn, ik weet welke je bedoelt, maar volgens mij is het niet Hayseed Dixie..
Het was een groep van jonge () kerels, en ze hebben ook dat nummer "Hot in Herre" van Nelly gecovered..
Ik zoek iig met je mee
Nee, die bedoel ik niet. Het waren een stuk of 5 of 6 jonge kerels die "hot in herre" zongen op echt een country-manier. Het was een redelijk country achtige clip met auto's enzo..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:34 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Bedoel je Tiga ofzo? Die clip met een poppetje?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:38 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Is het niet heel misschien heel toevallig DJ Tiesto - Love comes again?
(alleen gebaseerd op de lengte van de woorden zeg maar..)
Mag jij mij vertellen waar je 'hot in herre' en 'the whole world' kan vinden...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:18 schreef _evenstar_ het volgende:
ik zou toch eens hayseed dixies proberen![]()
Nee, 't was party animals - atomicquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:51 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Whale - Hobo Humpin' Slobo Babe wellicht?
Die is idd van de Red Hot Chili Peppers.. Love Rollercoasterquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:01 schreef fonz55 het volgende:
Waar ik echter nog niet uit ben is welke sample ze nu gebruiken. Ik kan er maar niet opkomen.
Volgens mij was het inderdaad Hayseed Dixie hoor!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:51 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Mag jij mij vertellen waar je 'hot in herre' en 'the whole world' kan vinden...
Weet toch wel 99.99% zeker dat het niet Hayseed Dixie is..
haha heb 'm, sry sry sry bedoelde 't nr Roses van Outkast!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:30 schreef FrEeZzE het volgende:
[..]
Volgens mij was het inderdaad Hayseed Dixie hoor!!
Kga wel ff zoeken! Thnx
Oooh jaaaa!!!! Thnxquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:13 schreef Duckman het volgende:
@Lovechild : Volgens mij ging het over "The Sparks"
The Sparks hebben niet zoveel hits gehad, dus ik vermoed dat het 'Beat the clock' of 'This Town Ain't Big Enough For Both Of Us' was.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:20 schreef Lovechild het volgende:
Oooh jaaaa!!!! Thnx![]()
Het enige wat ik zelf kon bedenken was "The Sharps" en ik wíst gewoon dat dat het niet was![]()
Kijken of ik nu zelf het nummer wel kan vinden.
'This Town Ain't Big Enough For Both Of Us' was het nummer...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:20 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oooh jaaaa!!!! Thnx![]()
Het enige wat ik zelf kon bedenken was "The Sharps" en ik wíst gewoon dat dat het niet was![]()
Kijken of ik nu zelf het nummer wel kan vinden.
Kijk, da's nog een stukkie makkelijker! Fijn, zoveel kennisquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:23 schreef Berkery het volgende:
[..]
The Sparks hebben niet zoveel hits gehad, dus ik vermoed dat het 'Beat the clock' of 'This Town Ain't Big Enough For Both Of Us' was.
Nou...superrrr!!! Er zit hier nu een heel blij meisjequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:37 schreef Duckman het volgende:
[..]
'This Town Ain't Big Enough For Both Of Us' was het nummer...
Jaaaaa....KHEPPUM!!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:37 schreef Duckman het volgende:
[..]
'This Town Ain't Big Enough For Both Of Us' was het nummer...
Misschien Hessel - Terug Naar Terschelling?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:47 schreef NijntjesUk het volgende:
Ok, dit wordt lastig.
Een collega van mij is op zoek naar een nummer voor haar vriend.
Het gaat over het verliezen van een kind aan de zee, waarschijnlijk iets met Terschelling![]()
De enige informatie die ik verder heb ik dat het door een man gezongen wordt, en dat het in het Nederlands gezongen is. Degene die mij (of eigenlijk haar) kan helpen met alleen deze informatie, is een held..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |