...en vanochtend zat-ie gewoon om 10:30u in de kerk. Weer een topprestatie!quote:Op zondag 6 november 2005 11:13 schreef Mindlight het volgende:
Van die keeper, dat wist ik niet, zeker dan respect voor zijn prestatieMoet voor hem ook erg gaaf geweest zijn.
Rode stropdas om?quote:Op zondag 6 november 2005 14:34 schreef Henk-Wim het volgende:
[..]
...en vanochtend zat-ie gewoon om 10:30u in de kerk. Weer een topprestatie!
Dat zit er dik in, samen met Da Cruz, JKFC en El Maestro. Die waren er gisteren al om te "scouten" en zij hadden het over een actie met condooms. Weet jij daar iets van?quote:Op zondag 6 november 2005 11:35 schreef F1Bas het volgende:
MM kom je volgende week ook naar IJselmeervogels toe?
Ja dat zijn van die ballonnen die redelijk lijken op condooms maar dat zijn het uiteraard nietquote:Op zondag 6 november 2005 15:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, samen met Da Cruz, JKFC en El Maestro. Die waren er gisteren al om te "scouten" en zij hadden het over een actie met condooms. Weet jij daar iets van?
Van der Hor is idd vreemd, kreeg ie nog een kaart gisteren?quote:Op zondag 6 november 2005 16:40 schreef methodmich het volgende:
Yuki Ozawa deed het goed op de back, nummer 3 (Raymond Ernst dacht ik) speelde goed tegen Human. Die vielen me het meest op, evenals Ramon Barendregt, altijd gevaarlijk.
Geert Bakker was een dolle stier en Mark van der Hor blijft een raar mannetje.
eeeh nee maar ik heb er wel heel lang voor gestaan, ik vond de rooie wat fanatiekerquote:Op maandag 7 november 2005 23:11 schreef Mindlight het volgende:
Paultjuhh, was jij ook degene die voor de wedstrijd voor de vogels stond te filmen net voor de ballonnen de lucht in gingen?
Die indruk kreeg ik ook, op een klein deel in het midden van de lange zijde bij de blauwe na.quote:Op maandag 7 november 2005 23:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
eeeh nee maar ik heb er wel heel lang voor gestaan, ik vond de rooie wat fanatieker
quote:Jack van den Berg verlaat ASWH na vijf jaar
8 november
Jack van den Berg
Jack van den Berg heeft een aanbod van ASWH om zijn contract te verlengen afgewezen. Dat betekent dat de amateurkampioen na vijf seizoenen op zoek moet naar een nieuwe trainer.
In die vijf jaar is Van den Berg twee keer kampioen geworden met ASWH. Het afgelopen seizoen werd het hoogtepunt - de amateurtitel - behaald. Van den Berg heeft bij zijn beslissing zijn verstand laten spreken en niet het clubhart. Het bestuur zegt die beslissing alleen maar te kunnen respecteren.
De waardering voor zijn prestaties van de afgelopen jaren is echter groot geweest, zegt het bestuur in een persbericht. Verder is de samenwerking altijd zeer hecht geweest, zowel met bestuur, spelers als technische staf.
ik ben al op iets anders gezetquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:53 schreef methodmich het volgende:
De topscorer van de hoofdklasse B is vandaag jarig. 27 geworden.
En paultjuhhh, ik zal achter de goal zwaaien naar je dan zaterdag.
geen voetbal helaasch iets andersquote:Op donderdag 10 november 2005 18:40 schreef methodmich het volgende:
Zonde paultjuhhh. Waar moet je nu heen?
ik lees het ook netquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik hoorde dat Ijsselmeervogels heeft gewonnen
Heb je die docu destijds niet op Nederland 3 gezien?quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
Die doen het verrassend goed inderdaad, maar het is wel zo'n team dat straks in een mindere fase ook ineens ver weg kan zakken. Lopen wel een beetje op hun tenen, heb ik het idee.
Overigens aardig: op de grond lag een pakje kauwgum, met daarop Spakenburg - IJsselmeervogels 0-2 en een feestend team van de Rooien. Hoezo het leeft daar erg?
Elinkwijk op zondag ook goed toch.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Heb je die docu destijds niet op Nederland 3 gezien?
Geinoord doet het inderdaad verrassend goed, maar wel leuk dat een team uit de regio op dat niveau meedoetMijn eigen club moet daarvoor nog een paar keer promoveren
Yup, ook goed, maar Elinkwijk is niet echt de meest sympathieke vereniging van Utrecht. Wedstrijden van diverse elftallen tussen mijn kluppie en Elinkwijk zijn meestal best fanatiek.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Elinkwijk op zondag ook goed toch.
Spakenburg is nog altijd provincie Utrecht, maar zelfs voor ons onverstaanbaarquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
Okee. Overigens zijn die Spakenburgers moeilijk verstaanbaar zeg.
Was volgens mij vorig jaar trainer van het jaar.quote:Spakenburg ontslaat trainer Bert Ebbens
15 november
Het onvermijdelijke is gebeurd: Spakenburg heeft trainer Bert Ebbens aan de kant gezet. De beslissing viel enkele dagen nadat Spakenburg voor de vijfde achtereenvolgende keer had verloren. De ploeg is afgezakt naar de elfde plaats met tien punten. Voorlopig zal de A-selectie worden getraind door Stef Hartog geassisteerd door Melrik Beukers en Peter Kroonenberg, die Jan van Leijenhorst vervangt als elftalleider. Dit drietal zal ook de coaching tijdens wedstrijden verzorgen totdat er een geschikte nieuwe hoofdtrainer is gevonden.
Het bestuur zegt een besluit te hebben genomen waar het niet trots op is, "maar gegeven de dalende prestaties en ook het ontbreken van de 'chemie' om tot de juiste prestaties te komen, zo heeft moeten handelen".
Het bestuur neemt, zo zegt het, helaas afscheid van een van een goed onderlegde trainer en een fijne persoonlijkheid. "Maar hij is niet dé trainer die Spakenburg nu nodig heeft", aldus een persbericht dat vannacht is verstuurd.
Ebbens heeft niet aan de hooggespannen verwachtingen kunnen voldoen. Spakenburg, dat volgend jaar 75 jaar bestaat, was er veel aan gelegen om het jubileum met een kampioenschap luister bij te zetten. Na tien gespeelde wedstrijden staan de 'blauwen' echter op een schier onoverbrugbare achterstand van 18 punten op koploper en buurman IJsselmeervogels.
Ebbens is de vierde trainer in de hoofdklasse die het seizoen niet afmaakt. Eerder werden al Danny Molendijk (Deltasport) en Erik Tetaert (Hoek) ontslagen. Frits van den Berk (Sparta Nijkerk) heeft zelf ontslag genomen.
Jan van Leijenhorst zegt in een reactie niet te spreken te zijn over het bestuursbesluit. "Drie maanden geleden werd ik benoemd, omdat Melrik Beukers beslist geen elftalleider mocht worden. Nu moet ik plotseling plaats maken omdat men Beukers op de bank wil hebben, terwijl men zeer tevreden was over mijn functioneren. Ik kon wel trainer van het tweede elftal worden, maar daar heb ik voor bedankt. En als de leden van de Technische Commissie kerels zijn moeten ze aftreden vanwege hun eigen falende beleid."
Bestuurslid Lub Hartog, tenslotte, heeft per direct zijn functie ter beschikking gesteld.
quote:Eltjo Kapenga hoofdtrainer van Sparta Nijkerk
15 november
Na het opstappen van Frits van den Berk als hoofdtrainer van Sparta Nijkerk nam assistent-trainer John Kamphuis samen met Eltjo Kapenga het roer over. Omdat de spelers graag duidelijkheid wilden over wie de eindverantwoordelijkheid droeg voor het eerste elftal, besloot het bestuur Eltjo Kapenga aan te stellen als de man met de eindverantwoordelijkheid. Deze beslissing werd ingegeven door het feit dat Kapenga meer ervaring had en over de juiste trainerspapieren beschikte.
John Kamphuis kon zich niet vinden in deze situatie en vond dat hij niet meer kon functioneren. Afgelopen week legde hij zijn functie als assistent-trainer neer. Afgelopen weekend heeft het bestuur in overleg met de spelersraad besloten dat het aanblijven tot het eind van dit seizoen van interim-trainer Eltjo Kapenga de beste oplossing voor Sparta Nijkerk is.
Over het invullen van de vacature van assistent-trainer hoopt het bestuur de komende weken meer duidelijkheid te kunnen geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |